V max VW Golf III 1,9 TD

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr mar 16, 2005 23:16

zgadzam sie z kolega GTD to małe potworki :D:D:D:D,moj GTD tez był nieprzecietny:D:D:D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
dudi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt mar 15, 2005 20:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: dudi » ndz mar 20, 2005 11:11

MOJ STARY WYDARL Z NIEGO WNIEMCZECH NA AUTOSTRADZIE PONOC 19X !!!


.....::::: DIESEL POWER :::::.....

Awatar użytkownika
dudi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt mar 15, 2005 20:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: dudi » pn mar 21, 2005 21:28

Ale ja go przetestuje jak bede jechal na swieta do domu to sie okaze jak jest prawda :) No ale ojciec mowil ze to prawda a on ma cieeeezka noge i sie nie boi ze mu wypadnie silnik :)

No ale moze moj jest ciut podrasowany bo duzo mi pali jak na TD ! pozdro


.....::::: DIESEL POWER :::::.....

Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

moze to pomoze rozwiazac problem

Post autor: papol » sob cze 18, 2005 20:25

jesli zle sie wyrazilem i tym rozpetalem to wszystko ,dodam tylko ze 200 km ktore polecial mk 3 to na 14 calowych alusach ,mialem je na samym poczatku po zakupie auta,potem byly 16",17" na tych ostatnich jechalem " bartol mowil jak za mna jechal" 215 km/h,do bautzen ,215 osiagnalem po wszystkich przerobkach.Panowie czy warto sie klucic o to kto ile wyciagna swoim autkiem,Kazdy niech sie cieszy swoimi rekordami .Niech one beda prawdziwe dla tego ktory je osiagnal.Te wczesniejsze posty ktore piszecie do siebie z obelgami swiadcza zle o was a nie o tych z ktorymi piszecie.Miejcie troche klasy i wykazcie sie wieksza inteligencja .Takie gadanie nikomu na dobre nie wychodzi!!! Pozdrawiam i mam nadzieje ze na live nie jedno piwo razem byscie obalili.POZDRO :pub:


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn cze 27, 2005 09:38

hee ja swojego 1.6TD z silnikiem 1V rozpedziłem do 190 km/h /według prędkościomierza oraz przeliczenia obrotów silnika na przełozenia skrzyni biegów/

w samochodzie została wymieniona pompa wtryskowa na taką od silnika RA i lekko podniesione doładowanie turbiny.


Nissan Patrol K160

naum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: naum » pn cze 27, 2005 19:50

no proszę 1V i 190km/h 8)
w samochodzie została wymieniona pompa wtryskowa na taką od silnika RA i lekko podniesione doładowanie turbiny.
ja także mam wymienioną pompę, o ile zwiększyłeś ciśnienie doładowania?
w sumie to taka prędkość nie jest mi potrzebna, a jak z przyśpieszeniem? - to bardziej mnie interesuję.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt cze 28, 2005 10:58

po tych wymianach autko stało sie bardziej dynamiczne w zależności jak ustwiona pompa to "ciągneło" już od 2200 obr/min teraz mam tak od 2800 obr/min (i mniej dymu za mną :P).

ogólnie o wiele lepiej się wkręca na obroty.
czasów nie mierzyłem ale różnice czuć i to sporą.

teraz czas na ic (już prawie jest) i kolejne podniesienie doładowania (tym razem bede mierzył:D).

te 190 to juz czerwone pole na obrotomierzu :helm:



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr cze 29, 2005 14:21

hehehe tez w swojej jettcie mialem 190 i obrotomierz wchodzil na czerwone
tylko ze ja nic nie grzebalem
silnik JR i jakas dziwna turbina od niewiem czego i z jakim doladowaniem
moze i licznik przekłamywal bo na to wyglada ale obrotomierz właził na czerwone
teraz niestety bujam sie zwyklasem i sie tylko denerwuje ze to sie skrada a nie jedzie
jezdzila nia przedemna babcia a jeszcze przed nia auto słuzyło zespołowi muzycznemu do przemieszczania sie hahahhahahahaha
moze oni jakies fazki odpieprzyli w tym silniku ze tak popierdzielal



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr cze 29, 2005 16:04

Nie wiem jak to możliwe ale wczoraj moim 1.9TD uzyskałem przyspieszenie 12.5s do setki! Dwa razy mierzyłem bo nie wierzyłęm. Silnik nie kręcony ani nic nie cudowany. Dopiero będę grzebał. Kilka dni wcześniej uzyskiwałem czasy średnio 15.5s i to przy sporo mniejszej temperaturze. Nie rozumiem tego...



naum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: naum » śr cze 29, 2005 21:32

Może Twoje urządzenko pomiarowe zrobiło się jakieś powolne :hmm: , spróbuj zmierzyć innym i porównaj wyniki.



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr cze 29, 2005 22:43

naum pisze:Może Twoje urządzenko pomiarowe zrobiło się jakieś powolne :hmm: , spróbuj zmierzyć innym i porównaj wyniki.
"Urządzenie pomiarowe" sprawne.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw cze 30, 2005 01:25

kilka pytan:
-jakie opony miales od malucha??
-czy kompletny był w srodku??
-z jakiego zegarka/telefonu robiles pomiar??

oczywiscie w formie zartu :grin:

a tak na serio to chyba za szybkie te urzadzonko ze az 12.5s do 100
to prwaie jak 1.8 ABS 90PS



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw cze 30, 2005 10:17

Krzylu pisze:kilka pytan:
-jakie opony miales od malucha??
-czy kompletny był w srodku??
-z jakiego zegarka/telefonu robiles pomiar??

oczywiscie w formie zartu :grin:

a tak na serio to chyba za szybkie te urzadzonko ze az 12.5s do 100
to prwaie jak 1.8 ABS 90PS
Opony 195/50 na 15", golfik kompletny ;) , stoper to nokia 7650. Pomiary robione dwukrotnie raz wyszło 12.43 a raz 12.59. Jedyne co zmienione względem serii to brak katalizatora.



MikeBer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn mar 21, 2005 00:47
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

V max

Post autor: MikeBer » czw cze 30, 2005 14:10

REASUMUJĄC - GOLF III TDI (90PS) wyciska tyle samo ile GOLF II GT (90PS) :pub: :pub: :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości