golf 3 1.4 benzynka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
golf 3 1.4 benzynka
Witam posiadam golfika III z silnikiem 1.4 benzynka....i jednak z biegiem czasu malo ki tych koni pod maską...ma 60KM...:
Co mozna by zalozyc czy przerobic zeby go wzmocnic...?????
i czy wogole warto i czy sie da....??
myslalem o jakims filtrze stozkowym, czy chiptiuningu...
A moze wy mnie oswiecicie czy sprowadzicie na ziemie ze nie wart moze????
Licza na wasza porade...!!Z gory THX.....
Co mozna by zalozyc czy przerobic zeby go wzmocnic...?????
i czy wogole warto i czy sie da....??
myslalem o jakims filtrze stozkowym, czy chiptiuningu...
A moze wy mnie oswiecicie czy sprowadzicie na ziemie ze nie wart moze????
Licza na wasza porade...!!Z gory THX.....
Hejka. Zanim zrobisz w swoim autku to Ci napiszemy poświęć z 1 dzień i poczytaj Forum (Speed, Projekty, Szukaj itd.). Jestem przkonany że napewno natkniesz się nie raz na identyczne tematy. Ale jeśli ma być na skróty to po pierwsze napisz coś wiecej o silniku: w jakim stanie, jaki przebieg, jakie awarie przeszedł, co było już robione. Tak na prędce to mogę Ci napisać że jest mnóstwo sposobów: zacznij od powywalania niepotrzebnych rzeczy z auta czyniac go lżejszym . Udrożnij wydech, wywal kata jeśli posiadasz, za dolot się póki co nie bierz bo efektu nie uzyskasz poza brzmieniem. Poza tym dalej można iść w kilku kierunkach, od planowania głowicy, przez odchudzanie kól zamachowych do uturbienia włącznie, ale daj nam najpierw punkt zaczepienia.
pozdro
pozdro
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
szpaku powiedz,że żartujesz...facet ma 1.4 pod maską,ratuje go tylko swap na coś mocniejszegosHpAaKu pisze:Ale jeśli ma być na skróty to po pierwsze napisz coś wiecej o silniku: w jakim stanie, jaki przebieg, jakie awarie przeszedł, co było już robione. Tak na prędce to mogę Ci napisać że jest mnóstwo sposobów: zacznij od powywalania niepotrzebnych rzeczy z auta czyniac go lżejszym . Udrożnij wydech, wywal kata jeśli posiadasz, za dolot się póki co nie bierz bo efektu nie uzyskasz poza brzmieniem. Poza tym dalej można iść w kilku kierunkach, od planowania głowicy, przez odchudzanie kól zamachowych do uturbienia włącznie, ale daj nam najpierw punkt zaczepienia.
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
Każdy mierzy siły na zamiary. Kolega nie napisał co chiał osiągnąc docelowo. Dlaczego mamy Go zniechęcać? To by było niekulturalne
Ja zdaję sobie sprawe przed czym stoi, ale może sam do tego dojdzie
Ja zdaję sobie sprawe przed czym stoi, ale może sam do tego dojdzie
Ostatnio zmieniony pt wrz 28, 2007 21:16 przez sHpAaKu, łącznie zmieniany 1 raz.
- kograman
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 13:34
- Lokalizacja: Grupa Dolny Śląsk
- Kontakt:
kris755 kolego jak kupowałeś auto to mogłeś kupić VR a nie 1.4
Ja tam mam 1.4 i jest ok. Ten silnik ma działać i jechać tam gdzie go
poprowadzisz a nie szaleć i osiągać 200km/h.
Czasami jak trzeba to i z niego się wyciśnie więcej.
Ja jestem zadowolony, działa bez zarzutów.
Ja tam mam 1.4 i jest ok. Ten silnik ma działać i jechać tam gdzie go
poprowadzisz a nie szaleć i osiągać 200km/h.
Czasami jak trzeba to i z niego się wyciśnie więcej.
Ja jestem zadowolony, działa bez zarzutów.
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
http://www.wagenwerks.net/video/h208.html - [b]coś wspaniałego[/b]
http://www.wagenwerks.net/video/h208.html - [b]coś wspaniałego[/b]
Amen.nareszcie ktoś to rozsądnie napisałkograman pisze:kris755 kolego jak kupowałeś auto to mogłeś kupić VR a nie 1.4
Ja tam mam 1.4 i jest ok. Ten silnik ma działać i jechać tam gdzie go
poprowadzisz a nie szaleć i osiągać 200km/h.
Czasami jak trzeba to i z niego się wyciśnie więcej.
Ja jestem zadowolony, działa bez zarzutów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości