walki rozrzadu pf a rp

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

walki rozrzadu pf a rp

Post autor: robal264 » czw wrz 06, 2007 21:34

witam, ma pytanie jaka jest roznica w budowie krzywek w tych dwoch walkach ?


otoz musialem wrzucic walek od rp, z tego co pomierzylem to napewno jest grubszy od tego z pf,ale jak sie ma roznica w krzywkach ?? bo w jezdzie jakiejs specjalnej roznicy nie odczulem i teraz nie wiem czy kupowac walek do pf czy zostawic z rp


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw wrz 06, 2007 22:39

z tego co pamietam jest kilka stopni roznicy, a wznios to nie pamietam.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » czw wrz 06, 2007 22:42

GTO a czy mozna stwierdzic ze na walku od pf bedzie jezdzil jakos lepiej, jak w/w to ja tam nie widze zbytniej roznicy?



mam jeszcze jedno pytanie: co to za skrzynia o oznaczeniu ADC ( ewentualnie ADO ) ale chyba to pierwsze,zaj... krotka jest, juz mnie wkurza powoli i bede musial swoja od rp wrzucic jak tak dalej pojdzie :grrr:


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw wrz 06, 2007 23:39

Skrzynka z GTi 8V, wałęk z Pfa wiele nie da



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » sob wrz 08, 2007 13:16

ok dzieki za pomoc chlapaki :pub:


a tak z innej beczki : to jaki walek wrzucic aby poprawic osiagi jezeli zmienie skrzynie na 4s ? :chytry:
Ostatnio zmieniony sob wrz 08, 2007 13:21 przez robal264, łącznie zmieniany 1 raz.


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » sob wrz 08, 2007 17:12

robal264, ja mam u siebie silnik RP z wałkiem od ADY(2.0) z gaxnikiem od borerwicza, odpowiednio podkreconym :D
no i taki zestawik sprzegniety jest ze skrzynia 4t czyli takie same przełozenia jak w 4s.
powiem Ci że ta skrzynia jest całkierm fajna bo 5-ty bieg wrzucam dopiero przy 140-160km/h, ale do jazdy miejskiej średnio mi sie podoba. Bardziej bym wolał skrzynie o krótkich przełozeniach.
aha, poz mianie wałka na ten z ADY zauwazyłem zmiane momentu obrotowego, lepiej ciągnie od niskich partii obrotów.

pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz wrz 09, 2007 00:24

koonrad pisze:skrzynia 4t czyli takie same przełozenia jak w 4s
Inne jest główne przełożenie, w 4T jest 3.667 w 4S 3.941



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » ndz wrz 09, 2007 13:10

no ja wlasnie potrzebuje skrzynie bardziej do jazdy na trasie niz po miescie dlatego chce z powrotem wrzucic ta od rp


a z tym walkiem to tak pytam, chwilowo tego nie ruszam bo chodzi dobrze, ale w razie jakby mnie naszlo na jakies mody to chcialbym wiedziec co mozna zakupic ;)


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » pt wrz 14, 2007 11:16

róznice miedzy wałkiem od PF a od RP to :
na wydechowym 0.1mm
na ssacym 0.6mm

zakłądałem u siebie wiec przy okazji pomierzyłekm sobie:)
moze ci sie te informacje przydadza:)
pozdro


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » sob wrz 15, 2007 23:55

RP;
otwarcie zaworu ssącego-2 stopnie po ZZ
zamknięcie zaworu ssącego-38 stopni po ZW
otwarcie zaworu wydechowego-40 stopni przed ZW
zamknięcie zaworu wydechowego-4 stopnie przed ZZ
EV, GZ, RD, RG, PB, PF;
otwarcie zaworu ssącego-3 stopnie po ZZ
zamknięcie zaworu ssącego-43 stopni po ZW
otwarcie zaworu wydechowego-37 stopni przed ZW
zamknięcie zaworu wydechowego-3 stopnie przed ZZ
wg sam naprawiam czy coś takiego-wydawnictwo AUTO


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » ndz wrz 16, 2007 09:31

dzieki za pomoc chlopaki,



obecnie szukam walka do pf wraz z tymi stopkami go go trzymaja moje niestety sa zbyt zniszczone aby e zakladac :grrr:


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości