A miało byc tak pięknie....ABF na hamowni

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » wt cze 07, 2005 02:05

Baster pisze:Cisnienie to raczej nie za bardzo.....u mnie na tym samym silniku jest 3-3,5 bara bez gazu na luzie.....przy jezdziec trzyma sie na 5 barach
W takim razie trzeba pojechać jeszcze raz ... i sprawdzić. Pytanie tylko jakie ciśnienie jest prawidłowe??? 5 barów wydaje mi się ciut duże. Rozmawiałem z kumplem co miał Cuprę i stwierdził że 3-3.2 jest dobre. Mechanik który to sprawdzał też twierdził że jest ok. Może założyć od razu wydajniejszą. Ktoś zakładał nawet z Megane Coupe !!!



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » wt cze 07, 2005 08:16

tramall sorry nie doczytalem mi chodzilo o cisnienie oleju....nie mam pojaecia jakie powinno byc paliwa



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt cze 07, 2005 13:49

Corvax pisze:
GTO pisze:a moze map sensor w ECU sie wysrał ??!!

V.A.G prawde powie.
Jak raz u mnie nie powiedział :), może w tdi jest inaczej niż w benzynce, były notlaufy, ale nie było przyczyny, dopiero analiza wartosci mierzonych i spodziwanych naprowadziła na rozwiązanie problemu :)
nie powiedzial bo tego akurat nie powie, musisz wejsc na blok wartosci mierzonych i zbadac "ustnie" działanie MAPa .


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TACYK
Vw master
Vw master
Posty: 178
Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Post autor: TACYK » czw cze 09, 2005 12:15

Nikt nie dodal tylko ze sie tramall mylisz z e30 bo silnik 2.0 nie ma oznaczenia is is jest tylko w silniku 1.8 a szezej chodzi o 2 walki rozrzadu w 2litrówach nie ma czegos takiego.Pozdrawiam


!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!

tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » czw cze 09, 2005 18:46

DO to Tacyk - będzie OT ale: Nikt nie dodał bo istnieje 320is w budzie e-30 , jest to okrojona wersja silnika s14 z M3 , sprzedawany był na rynek włoski i portugalski. Takie okrojone M3, moc 192KM. 318is to przy tym zabawka. Na przyszłość polecam Google.Bez urazy ... Pozdrawiam

Wracam do tematu. Wciąż czekam na czujnik temperatury zasysanego powietrza, może on świruje, VAG pokazał że sie wiesza(mechaniory to zignorowały) i chcę być pewny że to nie to. Jeśli nie to, to wymyśliłem inną teorię : czujnik HAL-a , a może świruje..... :otepienie:



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » czw cze 09, 2005 20:41

Jedz na Śniadeckich w Rzeszowie do CarServis, ja tam serwisuje i tuninguje swojego Vra i jestem zadowolony.
Moze on ci soc zaradzi :bigok:



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » czw cze 09, 2005 20:42

tramall daleko do mnie nie masz mogles wpasc do mnie do lezaja to by sie cos wymyslilo......pozyczylbym ci ten czujnik i bys wiedzial
jak cos to zapraszam....silnik mamy taki sam



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » pt cze 10, 2005 10:39

Autmacher to kicha,slyszalem o nim wiele nieciekawych opinii... :hmm:


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » pt cze 10, 2005 13:02

Baster : Dzięki za zaproszenie , może skorzystam , prawdę mówiąc to chyba widziałem cię na 1/4 w maju. Musimy się kiedyś ustawić na ćwiartkę (jak mój już będzie zdrowy) żeby zobaczyć różnicę (Ibiza trochę lżejsza).Zresztą to chyba najlepszy sposób by sprawdzić czy autko jest zdrowe...

Rafalvr6: Tam napewno podjadę, bo wciąż szukam dobrego ,z Automacherów już zrezygnowałem. A tak naprawdę to chyba najlepiej robić autko samemu :grin: . Ostatnio w komorze silnikowej znalazłem czyjś śrubokręt :panna: .

Co do czujnika,już kupiłem ,a ostatnio gaśnie mi autko i myslę że to też może być przyczyna.

Pozdrawiam



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » pt cze 10, 2005 15:39

Mi tez autko gaslo.....przyczyna :zabrudzony czujnik temperatury powietrza w dolocie :)....mechanicy naciagneli mnie na 1500zl....wszystko mam chyba juz nowe w autku....kable swiece kopulka palec kopulki czujnik halla czy jakos tak sonda lambde silniczek krokowy
a najlepsze ze to wszystko nie pomoglo dopiero jak sam zaczalem grzebac to autko zaczelo jezdzic nawet serwis seata mi nie pomogl ( panowie stwierdzili ze nie maja ksiazki do tego samochodu)....

ps: w maju wypadlem na 1/4 kiepsko bardzo pojechalem...teraz w stalowej sie poprawilem o sekunde moj czas ET :15.67 :satan:



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz cze 12, 2005 21:00

jeden o kozie drugi o wozie chyba sie nie dogadacie
dogadajcie sie o jakie cisnienie wam chodzi bo max ma być 3bary PALIWA


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości