SWAP na TDI bądź ABF-a

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » czw wrz 06, 2007 00:30

http://vwgolf.pl/silniki_VW.html

Najlepszy moment AFN ma przy 1900rpm.



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw wrz 06, 2007 00:55

Seryjny AFN najlepszy moment uzyskuje przy 1.9 obr/min i potrafi go trzymać do 4150 , przy których to obrotach uzyskuje max moc 110 KM .
:)
Ale w AFN niewielkim kosztem idzie podciągnąć moc do 160 KM a momencik wyciągnąć ponad 320 Nm .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » czw wrz 06, 2007 13:17

Kupuj jakiegos zdrowego ASZ albo ARL a potem chipuj i modyfikuj na potęge!!
:bigok: :grin: :grin: :grin:



Awatar użytkownika
PiterGOLF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 00:43
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Post autor: PiterGOLF » pt wrz 07, 2007 01:50

Ja tam wkladam AFNa i mam nadzieje ze bedzie dzi :helm:


Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).

Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » pt wrz 07, 2007 09:54

marceliii, więc tak, udało mi się i kupiłem AFN już w mk2, początkowo chciałem przelożyć go do mojego czerwonego, ale po zgłęnienu tematu postanowiłem ze prosciej będzie pomalować AFN na czerwono :D, a poważnie to mieszkasz na sląsku, podjedz do mnie i obczaj sobie moge posłużyć nawet jako żywy przykład przy twoim swapie :D A moment całkiem spory, ale spalania i tak nic nie przebije :okej:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt wrz 11, 2007 21:41

A gdybym jednak się zdecydował na tego ABF-a , dużo mniej roboty jest z swap-em ?
Jakie potem byłby koszt dołożenia do niego np. turbo ?
:)
Powiedzcie mi jeszcze co bym mógł zrobić z moim PF-em , żeby dodać kucy , może to będzie rozwiązanie dla mnie , np . jakie byłby koszt tam dołożyć turbo , albo wałki i szlif dolotu , jaki może to przynieść przyrost ?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt wrz 11, 2007 21:45

Jakie potem byłby koszt dołożenia do niego np. turbo ?
6-8k


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt wrz 11, 2007 22:16

6 -8 tyś. ?
Rozumiem że kompletne z zakuciem i wystrojeniem ?


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » wt wrz 11, 2007 23:58

marceliii pisze:6 -8 tyś. ?
Rozumiem że kompletne z zakuciem i wystrojeniem ?
W takiej cenie to wydaje mi się że raczej bez strojenia, a już na pewno bez zakucia..



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » śr wrz 12, 2007 00:02

marceliii, pamiętaj ze zakup turbo to nie wszsystko, musisz dorobić kolektor wzmocnić troche bebechy(czyt.wymienić) Więc kwota dużo dużo wyzsza niż swap AFN lub nawt mocniejszego diesla! Ale sam ABF też daje rade i jeśli chcesz go uturbić dla satysfakcji a nie do wyscigów to mija się to troche z celem...


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr wrz 12, 2007 07:39

A jakie koszta są mniej więcej jeżeli do ABF-a kupić wałki , wypolerować dolot i zmienić soft , i jaki to daje mniej więcej przyrost , może to mi wystarczy ?
:)
Bo z swap-em na TDi to ciężko , pytałem w okolicy i nikt się tego nie chce podjąć , albo wołają straszne kwoty , z ABF-em to przy moim silniku podobno niema problemu , czyli rozumiem że instalacja pod ECU zostaje taka sama , bo to chyba głównie o elektryke chodzi .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr wrz 12, 2007 07:52

Bo z swap-em na TDi to ciężko , pytałem w okolicy i nikt się tego nie chce podjąć , albo wołają straszne kwoty
krotko wytrzymałes .... ;)

6-8 tys to uturbienie abfa bez zakuwania ze strojeniem (mniej wiecej tyle wyłożył Kenaj osiagajac 280 km) wiekszosc rzeczy robił sam w garażu.
A jakie koszta są mniej więcej jeżeli do ABF-a kupić wałki , wypolerować dolot i zmienić soft
wedle mojej wiedzy okolice 3tys. przyrost rzedu 20 - 30 km zalezy co wsadzisz i jak dopieszczony bedzie program, zapomniałes o wzglednie tanich modach dolotu.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr wrz 12, 2007 10:41

marceliii pisze:czyli rozumiem że instalacja pod ECU zostaje taka sama , bo to chyba głównie o elektryke chodzi
Do wymiany



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr wrz 12, 2007 20:25

Gdybym sam miał czas tak jak kiedyś to zdecydował bym się na TDI i sam bym robił swap-a , ale że nie mam czasu to muszę sobie kogoś poszukać kto mi to w miarę tanio zrobi , bo 2 tyś. za swap to chyba za dużo .
Co do prostej modyfikacji dolotu ABF-a to da 5 KM ?
:(
Chyba pozostanie narazi swap , a z czasem dołożyć turbo , 280 KM chyba by starczyło , chociaż wiem że apetyt rośnie w miarę jedzenia .
:)
Tak szczerze mówiąc to myślałem że wałki z przebudową dolotu , wydechu i dobrym softem dają troszkę więcej , można przecież zwiększyć dawkę paliwa chyba .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości