SWAP na TDI bądź ABF-a

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr wrz 05, 2007 16:59

Wszyscy podzielają to zdanie , czy mam szukać jeszcze innego ?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » śr wrz 05, 2007 17:06

Nie wszyscy podzielają to zdanie :P
Mieszkam w Kępnie w woj.wielkopolskim koło ostrowa, jak chcesz to sie możemy spotkać :)



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr wrz 05, 2007 17:33

Nie wiem czemu ale strasznie mnie kusi na takiego TDI .
Ktoś już mi polecał chyb a PD , teraz AFN .
:)
A gdzie kępno , to wiem , co tydzień jestem w Opatowie .
:D


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr wrz 05, 2007 18:39

PD troche inna bajka... koszty duuużo większe



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr wrz 05, 2007 18:40

sorry za ot, toffic, nie masz aparatu do 9a/abf?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » śr wrz 05, 2007 19:14

Jak chcesz to Ci pokaże że ABF potrafi jechać :D



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr wrz 05, 2007 19:45

Wiem że ABF potrafi , ale chyba jednak troszkę mało , ma około 30 niutków więcej od mojego PF-a z tym że potrafi się wyżej kręcić , przez co ta moc 150 KM , a w tym AFN-ie bo małych przeróbkach moment można mieć spokojnie ponad 300 niutków , i tanie koszta , i to chyba za nim przemawia .
:)
teraz będę chyba dokładnie kompletował info co będę potrzebował do swapu .
:)
No i skąd wiedzieć że silnik to AFN , bo mam kolesia co takie z Angli przywozi , ale nie chce żeby mnie w bambuko zrobił .
:D


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr wrz 05, 2007 19:56

Chyba jednak będzie swap na AFN-a
not o zobaczymy ile wytrzymasz :bigok:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » śr wrz 05, 2007 20:26

ja wsadziłem do siebie ABF tydzien temu i powiem tyle ze zapidala ładnie.kiluje samochody ktore maja terortycznie duzo wiecej mocy.POLECAM



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » śr wrz 05, 2007 20:29

CHUDY :bigok:



Awatar użytkownika
toledo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 18:56
Lokalizacja:

Post autor: toledo » śr wrz 05, 2007 20:56

180Nm przy 5-6 tys. to więcej niż 300Nm przy 2,5-3 tys. więc na dzieńdobry abf jest szybszy, ale jeśli do tuningu to diesel. Koszty dodatkowego 1KM w benie są drogie, a jak piszesz turbo nie wchodzi w grę.
Zastanawiam się czemu swap a nie sprzedaż i kupno diesla?
Gaz to niestety utrata koni, chociaż ja nie narzekam i przy cenie lpg poniżej 2zł koszty mogą być nawet niższe niż na ON.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr wrz 05, 2007 20:59

u mnie LPG juz 2.17 :grrr:



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » śr wrz 05, 2007 21:46

Z ta utratą mocy na LPG to nie do końca prawda. Ja przy testach nie zauważyłem najmniejszej różnicy ale u mnie sprawa wygląda tak że sam sobie to stroje i troche czasu na to potrzeba.



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr wrz 05, 2007 21:53

Ja też sobie sam stroje , i też nie narzekam na LPG , czego potwierdzeniem są osiągi uzyskane od 80 do 120 na poszczególnych biegach , można poczytać tu na forum w odpowiednim temacie .
:D
W sumie szkoda mi tyle roboty żeby mieć parę niutków więcej niż teraz , chodzi o ABF-a , a jak dla mnie te 300 niutków w TDI jest przy 3,5 - 4,0 tyś , więc na pewno nie gorzej niż w ABF-ie .
Ciekawe czy ktoś robił już killa ABF vs TDI ( taki 150 konny ) ?
:)
Powoli zaczynam mieć już mieszane zdanie i nie wiem co robić , a czas mnie goni .
Diesla nie będę kupować , bo za dużo kasy już zainwestowałem w mojego guferka , właśnie stoi u lakiernika , jest wygładzany , poszerzany , montowane są kasety z Audi i wlocik z T4 , więc sami rozumiecie .
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości