SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » ndz sie 12, 2007 15:17

osbe pisze:2. Czy półosie będą pasować?? Po Rzucie okiem z miarką:D długości są te same... no może o te 0,5cm
Przyłączam się do pytania o półosie - Golf mk3 GTI, czyli piasta na 5 śrób, wystepują 2 typy skrzyń - 020 w 2E i 02A np w nowszych 8v lub 16tce - czy półosie są takie same do skrzyni 020 w 2E jak z 02A (np ADY, ABF)??
Ostatnio zmieniony ndz sie 12, 2007 15:26 przez kkk13, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maciejrutkowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:29
Lokalizacja: Szczecin/Bern

Post autor: maciejrutkowski » pn sie 13, 2007 20:00

Hej mam pytanie mam golfa gti II pf i chcialbym zmienic motor na 2.0 z golfa III gti 2E co musze kupic oprucz motoru. Podobno to tez digifant.



Awatar użytkownika
burbazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sie 17, 2006 21:29
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: burbazi » pt sie 17, 2007 12:19

Jesli chodzi o mk2 na vr6 to napewno łapa tylnia od strony pasażera do przeróbki, półosie to nie wejdą przyjanmniej u mnie. Najlepiej kupic vr'a w mk3 i wszystko przełożyć, dosłownie wszystko, najtaniej i chyba najpewniej, ja z kumplem jestem jeszcze w trackie przekładki.


NIE ZAJMUJ LEWEGO PASA NADEREMNIE!!!
Obrazek

osbe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:21

Post autor: osbe » pn sie 20, 2007 11:55

No ja już mam na łapach wstawiony.... Półosie mi pasują tylko musze kupić przeguby... bo astarych nie będe zakłądał, a te od VRa mi nie wchodzą w piasty... tak, że sanki zostały od MKII... Mam też już założone sprzęgło.... kupiłem komplet pedałów od Passata B3 i wjechał idealnie... trzeba było tylko zrobić dziurę na pomkę.... Za to nie mam jeszcze wiązki elektrycznej...Kupiłem jedną ale mi nie pasi i jest lekka czapa... Bo wtyczka od kompa jest za duża.... ta od silnika (wtrysków) też nie pasuje.... I nie wiem jak podłączyć te wszystkie węże od wody i podciśnienia czy czegoś tam:/



jnx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sie 14, 2006 00:56
Lokalizacja: Piotrków Tryb / Łódź

Post autor: jnx » ndz sie 26, 2007 16:21

Witam :bajer:

Jestem nowy na forum no mój chyba pierwszy post :bigok:

Posiadam Golfa mk4 '99r z silnikiem 1.4 16V, chciałbym zrobić Swapa na TDI najlepiej 110PS. Ile taka operacja będzie mnie kosztować ? Czy będzie trzeba wymienić skrzynie ? Czy będzie trzeba robić coś z zawieszeniem ?
Dzięki z góry za wypowiedzi !!



osbe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:21

Post autor: osbe » śr sie 29, 2007 09:47

SWAP to drogi sport w przypadku golfa.... lepiej sprzedaj i kup innego golfa... Ja robie SWAP z 1.8 8V na VR6 i włoyłem już 3000PLNów.... A to jeszcze nie koniec:P
Ostatnio zmieniony śr sie 29, 2007 09:49 przez osbe, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr sie 29, 2007 10:25

maciejrutkowski pisze:Hej mam pytanie mam golfa gti II pf i chcialbym zmienic motor na 2.0 z golfa III gti 2E co musze kupic oprucz motoru. Podobno to tez digifant.
według mnie robota bez sensu,pf ma 107 KM,a 2E ma 115,wpakujesz w SWAP'a 2-3 tys zl,a przyrost mocy tylko 8 KM,lepiej zrób za tą kasę swojego PF'a,zmień wałek,zrób dolot i wydech :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
maciejrutkowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:29
Lokalizacja: Szczecin/Bern

Post autor: maciejrutkowski » czw sie 30, 2007 08:06

Tak tylko remont pf w szwecji to ok 6-8 tys pln.a wymiana motoru to 1,5tys.
Ztad moje pytanie. A dokladnie mam na mysli tylko blok.Moj wczoraj rozlecial sie definitywnie po przejechaniu 1240km od remontu w polsce.Masakra.



cobretti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt cze 01, 2007 00:45
Lokalizacja: Izbica Kujawska
Kontakt:

Post autor: cobretti » ndz wrz 02, 2007 23:26

niestety mój 1.6 ez zmarl ale teraz pakuje tam 1.8 na mono nie wiem tylko czy dam radę z elektryką bo ponoc pompa elektryczna nie zawsze pasuje

[ Dodano: 02 Wrz 2007 22:28 ]
macie może jakieś doświadczenia z taką przekladka zresztą jak nie pójdzie to zaloze na to gaźnik



osbe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:21

Post autor: osbe » pn wrz 03, 2007 09:04

cobretti, "pompa ekelktryczna" znaczy co???.... Ja mam na sprzedaż cały 1.8 8v nie pamiętam już oznaczenia 90konny... wiec jak potrzebujesz cześci to pisz:p



Awatar użytkownika
rafałk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt cze 22, 2007 21:01
Lokalizacja: krzepice

Post autor: rafałk » pn wrz 03, 2007 10:04

Panowie, jak wyglada sprawa zmian w dowodzie rejestracyjnym??pozatym napewno zmienia sie stawka ubezpieczenia przy wiekszych pojemnosciach.Mozecie przyblizyc mi dodatkowych informacji?



cobretti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt cze 01, 2007 00:45
Lokalizacja: Izbica Kujawska
Kontakt:

Post autor: cobretti » pn wrz 03, 2007 15:25

byly montowane dwa rodzaje pomp paliwa jedna w baku druga poza i ponoć ta w baku nie zawsze pasuje. co do zmiany w dokumentach nie wszyscy muszą wiedzieć jaki masz motor a laik nie rozrużni

[ Dodano: 03 Wrz 2007 14:26 ]
teraz numerow silnika nie masz w dowodzie

[ Dodano: 03 Wrz 2007 14:27 ]
1.6 a 1.8 wydaje mi się że są na jednej stawce



osbe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:21

Post autor: osbe » wt wrz 04, 2007 16:17

A no to jeżeli masz ją w baku to musisz wyciągnąć i kupić na wzór.... :bigok:
A co do tej zmiany w dokumentach to sobie odpuść :jezor: JA tez wkladam VR6 i nie zmieniam... nawet jak bym chcial zmienic to nie mam tylu dokumentow...



Awatar użytkownika
burbazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sie 17, 2006 21:29
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: burbazi » ndz wrz 09, 2007 22:12

A jakie dokumenty są potrzebne do zmiany silnika w dowodzie??
Jeśli chodzi o opłaty to 2.8 jest niecałą 100 droższy niż 1.6.
Do kolegi osbe, ja mam kupiony silnik ze skrzynią od vr a potem jeszcze całą vr także mam drugą wiązke z komputerem i kilka rzeczy jeszcze mi zostanie, gdybyś coś potrzebował pisz na mlody_bs@o2.pl.
Co do samego swapu to sanki od vr i ylnia belka weszła do mk2 jak seria :))) tylko 2,5 cm szerzej


NIE ZAJMUJ LEWEGO PASA NADEREMNIE!!!
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości