SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: BazaMKII » sob wrz 01, 2007 21:59

Cosar 33GT pisze:No to gites... Teraz poszukaj w miare dobrego silnika 1.9 TDI ;)
A da rade bez bardzo duzych modów wycisnać z 1.9tdi 200km

Bo by było najprościej wstawić 1.9TDI ale niema jak benzyna 2.0 16v dohc z niego bez problemu wycisne 200km a nawet 250km
Ostatnio zmieniony sob wrz 01, 2007 22:02 przez BazaMKII, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob wrz 01, 2007 22:55

BazaMKII pisze:A da rade bez bardzo duzych modów wycisnać z 1.9tdi 200km
jak wstawisz PD to pewnie tak
BazaMKII pisze:ale niema jak benzyna 2.0 16v dohc z niego bez problemu wycisne 200km a nawet 250km
tylko jakie koszta :P

[ Dodano: Sob Wrz 01, 2007 22:56 ]
poza tym oblicz koszty eksploatacji .... spalania to nawet nie porównuję bo wiadomo jak jest



Awatar użytkownika
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: BazaMKII » sob wrz 01, 2007 23:04

damcio151 pisze:jak wstawisz PD to pewnie tak
A co to te PD bo niewiem mogl bys powiedziec


Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob wrz 01, 2007 23:11

BazaMKII pisze:A co to te PD bo niewiem mogl bys powiedziec
silniki TDI na pompowtryskiwaczach



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » ndz wrz 02, 2007 10:11

BazaMKII pisze:A da rade bez bardzo duzych modów wycisnać z 1.9tdi 200km
da rade... gdzies jest juz temat z 220KM z 1.9 TDI ale to musisz sobie poszukać. Tam było wszytsko napisane co i jak. bez wiekszych problemów tylko strojenie silnika, zmiana turbo, zmiana wtrysków i pompy i kilka innych.
BazaMKII pisze:Bo by było najprościej wstawić 1.9TDI ale niema jak benzyna 2.0 16v dohc z niego bez problemu wycisne 200km a nawet 250km
Otóż benzyna jest benzyna są Konie a w dieslu masz Niutki i teraz każdy stawia na diesla bo sie łądnie tuninguje, mało pali i szybko jeździ. Z 2.0 16v do 180 dojdziesz potem bedziesz miał dopiero głowkowanie co zrobić zeby było wiecej.

[ Dodano: 02 Wrz 2007 10:15 ]
Taki deisel 1.9 to pali coś koło 6 litrów max ... a benzyna 2.0 to juz na starcie ma 12 litrów jak jest dobrze... jak diesla ztuningujesz to niech pali nawet 10 litrów ....a benzyna jak ztuningujesz to na 20 sie moze zatrzyma. Wiec sam sobie oblicz co Ci sie bardziej opłaci :P



Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: Djwasyl1992 » ndz paź 07, 2012 15:36

Dołącze się do tematu. Od jakich samochodów mogę włożyć silnik do golfa 2 bez przerabiania mocowań? Interesuje mnie bardzo silnik 2.0 DOHC 16V. Aktualnie mam silnik 1.8 na monowtrysku.



Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: dzasper11 » ndz paź 07, 2012 19:13

Djwasyl1992, jeśli chodzi o 150km jednostkę to golf III seat ibiza


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: Djwasyl1992 » ndz paź 07, 2012 19:45

A passat b3? Bo tez znalazlem taki silnik



Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: dzasper11 » ndz paź 07, 2012 21:30

to silnik 9a i maił 136km tez pasuje pamietaj ze abf (150) i 9a ale nie jestem pewien maja skrzynie na linki tak ze dodatkowe zmiany Cie czekają no i wyprzęgnik hydrauliczny


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: Djwasyl1992 » pn paź 08, 2012 06:39

Stanowczo abf :D Chcę włożyć najmocniejszy silnik jaki się da



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: rysiektr » wt paź 09, 2012 16:21

ABF do mk2 z silnikami od 1.6 w górę pasuje bez przerabiania jakichkolwiek mocowań vw to klocki lego - prawie wszystko pasuje bez większej rzeźby a swap na ABFa do trudnych nie należy i jak masz jakieś pojęcie co i jak zrobić, nie boisz się kluczy i ogarniasz elektrykę w elementarnym stopniu to dasz radę. No i przygotuj się na to, że pewne rzeczy w stylu sprzęgło uszczelki świece filtry itd, najlepiej jest od razu wymienić i jak nie kupisz kompletnego dawcy albo dobrego kompletu na swap to licz się, że pozbieranie odpowiednich klocków delikatnie nadszarpnie budżet.
Powodzenia


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: Djwasyl1992 » śr paź 10, 2012 06:50

Szukam takiego żeby było wszystko. Teraz się dowiedziałem że niedawno niedaleko mnie na szrocie poszedł silnik z osprzetem od G60;/ Tzn. wrzucić sam silnik to problemu nie bede mial;) Ale przy elektryce bede musiał chyba trochę główkować. A właśnie czy bede musial ingerowac w elektryke co jest w kokpicie samochodu? Bo jesli chodzi o elektryke samego silnika, podłączenie przewodów itp to dam rade



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: rysiektr » śr paź 10, 2012 09:24

Jeśli chodzi o G60 to G60 fabrycznie wychodził w mk2 wiec problemów z elektryką jeśli masz auto po 89r nie będzie. Wpinasz tylko kostki w skrzynkę bezpieczników i ma działać. Natomiast jeśli chodzi o ABFa to najlepszym dawcą będzie seat toledo 1. Wszystko pasuje bez problemów. Z mk3 jest trochę gorzej bo w zależności od rocznika czy jest to dawca przed 94 czy po 94 będzie to auto bez immobilisera lub z immo więc kupując swapa weź też puszkę immo i kluczyki - chyba ze ktoś Ci zamontuje emulator immo. Jeśli chodzi o wiązkę to przed 94 masz oddzielnie wiązkę silnika i światła oddzielnie, natomiast po 94r masz wszystko w 1 wiązce którą będziesz musiał rozpruć i wywalić niepotrzebne przewody oraz aby to miało ręce i nogi i wyglądało jakoś trzeba wiązkę ułożyć od nowa na samochodzie bo w mk3 są w innych miejscach przepusty niż w mk2. Dla ułatwienia ja zawsze przerzucałem też zbiornik z pompą, przewodami paliwowymi i wiązką do pompy z mk3 żeby nie bawić się z pompami z KRa czy innych, bo zbiornik pasuje plug and play. Ze względu na inne poduszki też przerzucałem z mk3 sanki (wahacze i maglownica zostaje z mk2), można zostawić sanki z mk2 bo silnik też usiądzie na tych z mk2 ale wolałem wymienić.
Jeśli zostawiasz skrzynie 020 to sprzęgło i koło zamachowe też dajesz ze skrzyni 020 i mocniejszy rozrusznik (ja zawsze wkładałem z mk3 2.0 8V i dawał radę).
Natomiast jeśłi zostawiasz skrzynie która była fabrycznie w ABFie musisz oprócz skrzyni przełożyć też lewarek na linki (nie pasuje z mk3 bez rzeźby, pasuje z toledo 1 i niektórych passatów b3 gdzie linki są mocowane pionowo), oraz pedały z toledo 1 albo passata b3 z wysprzęglikiem. blachą pod serwo do mocowania wysprzęglika i zbiorniczkiem z wyjściem na zasilanie wysprzęglika w płyn. Chłodnice do ABFa dawałem średnią z mk2 1.8 i spokojnie dawała radę. Nawet jeżdżąc po stolicy w korkach latem nic się nie gotowało... możesz dać też przednią poduszkę z KRa G60 bo zwykła z 1.8 szybko się wyrwie, albo szukaj belki przedniej z passata b3 vr6 i wtedy poduszkę masz jak w ABFie/VR6 w mk3... Pewnie o czym zapomniałem... jak będziesz miał pytania pisz jeśli będę w stanie to pomogę.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: dzasper11 » śr paź 10, 2012 21:16

rysiektr pisze:Jeśli zostawiasz skrzynie 020 to sprzęgło i koło zamachowe też dajesz ze skrzyni 020 i mocniejszy rozrusznik (ja zawsze wkładałem z mk3 2.0 8V i dawał radę).
Ja osobiscie polecam rozrusznik od mk II 1.6 D, TD, TDiS


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości