jak zwiekszyc moc o kilka KM?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » wt sie 14, 2007 14:27

dzieki za odpowiedz!
to prawda co kolega napisal o silniku 1,4 ze jest zrywniejszy, ojciec ma taki w golfie z 96r, i naprawde jezdzi sie nim troche inaczej, a powiedzialbym ze nawet lepiej jak moim, jeszcze pytanie mam, co to jest ten blos?oplaca sie zalozyc sama strumienice zamiast katalizatora, czy trzeba przerabiac caly uklad wydechowy?
pozdarwiam



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » wt sie 14, 2007 17:59

Tu masz o blosie troche http://moto.allegro.pl/item224347063_bl ... az_em.html
Strumienica to jest wielka kupa wolałbym zwykłą rurke wstawic ale musisz pózniej uważac na przeglądzie bo moga sie dowalic :bajer:



Łyko22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt cze 29, 2007 19:19
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Łyko22 » czw sie 30, 2007 23:50

tirsone, siema czym moge zastąpić ten pierwszy tłumik w KR bo chce go usunąc bo zacicho chodzi itp i tak byśle żeby dać strumienice w to miejsce albo prostą rure tylko niewiem jaką jaki wymiar itp?? i czy strasznie głośno bedzie jak usune ten 1 tłumik a reszta bedzie seryjne ??odp


Łyko

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pt sie 31, 2007 13:59

Łyko22 pisze:tirsone, siema czym moge zastąpić ten pierwszy tłumik w KR bo chce go usunąc bo zacicho chodzi itp i tak byśle żeby dać strumienice w to miejsce albo prostą rure tylko niewiem jaką jaki wymiar itp?? i czy strasznie głośno bedzie jak usune ten 1 tłumik a reszta bedzie seryjne ??odp
nie wiem co masz na myśli pisząc pierwszy tłumik.... Czy u Ciebie portki i ten tłumik to jedna całość? tzn. czy do tego tłumika wchodzą 2 rury z portek? czy może 1 tłumik który masz to tzw przelotówka która nie jest integralną częścią portek ...


Mój golf

Miłość ożyła....

Łyko22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt cze 29, 2007 19:19
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Łyko22 » pt sie 31, 2007 14:36

u mnie własnie jest jedna całośc nie te portki są z tym i własnie nie moge teko kata wywalic i tak myśle żeby środkowy wyrzucic i wstawić rure albo strumienice podobno na zwykłej róże moge go zdławic??

[ Dodano: 31 Sie 2007 14:38 ]
dobry ten BLOS ale to nie teraz narazie inne wydatki


Łyko

Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » pt sie 31, 2007 14:40

tirsone pisze:Powiem Ci tak, że zagazowane auto to średni materiał do swapa.
:panna: :panna: :panna:



Łyko22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt cze 29, 2007 19:19
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Łyko22 » pt sie 31, 2007 14:51

Ryba266, spoko nie wymądrzaj sie


Łyko

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pt sie 31, 2007 20:40

Ryba266 pisze::panna: :panna: :panna:
heh...nowy i już nosa zadziera..... ciekawie o jakim swapie myślisz.... :bajer:
Ja pisząc swap nie miałem na myśli wywalenia jednego silnika a wrzucenia drugiego tylko różne modyfikacje już istniejącego.. poprzez zamianę istniejących podzespołów na inne..typu stożki, strumienice....itp...
Ostatnio zmieniony pt sie 31, 2007 20:45 przez tirsone, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt sie 31, 2007 20:47

To swap czy tuning ? :kac:


=-Pinhead-=

Łyko22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt cze 29, 2007 19:19
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Łyko22 » pt sie 31, 2007 20:47

ok ale weś mi napisz jak zrobić wydech żeby ładnie buczał podobno tylko jest jedna możliwośc wywalić katalizator i wsadzić strumienice tam


Łyko

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pt sie 31, 2007 21:40

Pinhead pisze:To swap czy tuning ? :kac:
Przecież to nie moja wina że ktoś nie zna dokładnego tłumaczenia słowa swap... na tym forum prawie wszyscy swapem nazywają zmianę silnika.. a swapować można inne rzeczy...czyli wymieniać/zamieniać na inne.... pozdro


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt sie 31, 2007 21:50

Swap oznacza wymiane/zamiane. Potocznie swap silnika to wymiana silnika, dopasowywanie znaczenia wymiana/zamiana na poszczególne elementy silnika wydaje się naciągane. Kto mówi "zrobiłem swap silnika" mając na mysli np. wymiane wałka rozrządu czy filtra powietrza ? :goof:


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pt sie 31, 2007 21:56

Pinhead pisze:Swap oznacza wymiane/zamiane. Potocznie swap silnika to wymiana silnika, dopasowywanie znaczenia wymiana/zamiana na poszczególne elementy silnika wydaje się naciągane. Kto mówi "zrobiłem swap silnika" mając na mysli np. wymiane wałka rozrządu czy filtra powietrza ? :goof:
nie chcę tu robić offtopiku ale to ze coś jest potocznie nie oznacza, że tak musi być... na zagranicznych forach swap o wiele częściej dotyczy nie tylko silnika ale i innych elementów... i ja nie dopasowuję znaczenia tego słowa na poszczególne elementy tylko używam go w takim znaczeniu w jakim używa się go w ojczystym języku... bo ono po prostu to znaczy...;) pozdr

Może po prostu zapomniałem że u nas na forum lepiej używać słowa "mody" hehe


Mój golf

Miłość ożyła....

Rutazz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 05, 2007 00:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Rutazz » sob wrz 01, 2007 00:15

na początek kolego wymień wałek rozrządu, to w aam daje najwięcej (różnica jest naprawdę odczuwalna) ja osobiście polecam od GTI 8v (cena 50-150 zł jak trafisz) ale i od 1,8 abs(50-100zł) da dużą poprawę(zresztą jeżeli wyjmiesz wałek z aam i porównasz z jakimś rozsądnym jak GTI to będziesz wiedział o co chodzi) ;P potem kompa od ABS( tak mówią i to zrobiłem u siebie, ale zbyt wyraźnej róznicy nie ma, jeżeli w ogóle jakaś jest cena 60-150 zł w zależności jak trafisz, sprzedajesz potem na allegro swojego za powiedzmy 90 zł na allegro) wywal katalizator-to na początek i wszystko małym kosztem( a moja propozycja jest taka-wycinasz katalizator, sprzedaje na allegro i za zarobione pieniążki kupujesz wałek i kompa)

jeżeli to Ci będzie za mało to musisz podnieść ciśnienie sprężania ( 2 sposoby->planowanie głowicy lub wymiana tłoków) tyle że w tym miejscu musisz sie zastanowić czy robisz to dla frajdy "zrobienia" czegoś i wyciśnięcia paru kucy dla czystej przyjemności i satysfakcji że się udało czy dla mocy, bo jeżeli chcesz to robić dla mocy to sie nie opłaca....;P lepiej załadować inny silnik albo sprzedać goofera i kupić mocniejszego bo fakt że aam to jakaś pomyłka:| chociaż fakt że długodystansowiec

jeżeli jeździsz na gazie to polecam jeszcze sprawdzić szczelność dolotu (szczególnie podstawę wtrysku bo baaaardzo lubi sie rozpadać) i wyregulować później gaz bo od tego bardzo dużo zależy

i jeszcze jedno, jeżeli szukasz części używanych to raczej radzę kupować od kolegów z forum bądź znajomych bo allegro wbrew pozorom jest dosyć drogie
pozdro, w razie pytań wal na pw



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości