jak zwiekszyc moc o kilka KM?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
dzieki za odpowiedz!
to prawda co kolega napisal o silniku 1,4 ze jest zrywniejszy, ojciec ma taki w golfie z 96r, i naprawde jezdzi sie nim troche inaczej, a powiedzialbym ze nawet lepiej jak moim, jeszcze pytanie mam, co to jest ten blos?oplaca sie zalozyc sama strumienice zamiast katalizatora, czy trzeba przerabiac caly uklad wydechowy?
pozdarwiam
to prawda co kolega napisal o silniku 1,4 ze jest zrywniejszy, ojciec ma taki w golfie z 96r, i naprawde jezdzi sie nim troche inaczej, a powiedzialbym ze nawet lepiej jak moim, jeszcze pytanie mam, co to jest ten blos?oplaca sie zalozyc sama strumienice zamiast katalizatora, czy trzeba przerabiac caly uklad wydechowy?
pozdarwiam
Tu masz o blosie troche http://moto.allegro.pl/item224347063_bl ... az_em.html
Strumienica to jest wielka kupa wolałbym zwykłą rurke wstawic ale musisz pózniej uważac na przeglądzie bo moga sie dowalic
Strumienica to jest wielka kupa wolałbym zwykłą rurke wstawic ale musisz pózniej uważac na przeglądzie bo moga sie dowalic
nie wiem co masz na myśli pisząc pierwszy tłumik.... Czy u Ciebie portki i ten tłumik to jedna całość? tzn. czy do tego tłumika wchodzą 2 rury z portek? czy może 1 tłumik który masz to tzw przelotówka która nie jest integralną częścią portek ...Łyko22 pisze:tirsone, siema czym moge zastąpić ten pierwszy tłumik w KR bo chce go usunąc bo zacicho chodzi itp i tak byśle żeby dać strumienice w to miejsce albo prostą rure tylko niewiem jaką jaki wymiar itp?? i czy strasznie głośno bedzie jak usune ten 1 tłumik a reszta bedzie seryjne ??odp
heh...nowy i już nosa zadziera..... ciekawie o jakim swapie myślisz....Ryba266 pisze:
Ja pisząc swap nie miałem na myśli wywalenia jednego silnika a wrzucenia drugiego tylko różne modyfikacje już istniejącego.. poprzez zamianę istniejących podzespołów na inne..typu stożki, strumienice....itp...
Ostatnio zmieniony pt sie 31, 2007 20:45 przez tirsone, łącznie zmieniany 1 raz.
nie chcę tu robić offtopiku ale to ze coś jest potocznie nie oznacza, że tak musi być... na zagranicznych forach swap o wiele częściej dotyczy nie tylko silnika ale i innych elementów... i ja nie dopasowuję znaczenia tego słowa na poszczególne elementy tylko używam go w takim znaczeniu w jakim używa się go w ojczystym języku... bo ono po prostu to znaczy... pozdrPinhead pisze:Swap oznacza wymiane/zamiane. Potocznie swap silnika to wymiana silnika, dopasowywanie znaczenia wymiana/zamiana na poszczególne elementy silnika wydaje się naciągane. Kto mówi "zrobiłem swap silnika" mając na mysli np. wymiane wałka rozrządu czy filtra powietrza ?
Może po prostu zapomniałem że u nas na forum lepiej używać słowa "mody" hehe
na początek kolego wymień wałek rozrządu, to w aam daje najwięcej (różnica jest naprawdę odczuwalna) ja osobiście polecam od GTI 8v (cena 50-150 zł jak trafisz) ale i od 1,8 abs(50-100zł) da dużą poprawę(zresztą jeżeli wyjmiesz wałek z aam i porównasz z jakimś rozsądnym jak GTI to będziesz wiedział o co chodzi) ;P potem kompa od ABS( tak mówią i to zrobiłem u siebie, ale zbyt wyraźnej róznicy nie ma, jeżeli w ogóle jakaś jest cena 60-150 zł w zależności jak trafisz, sprzedajesz potem na allegro swojego za powiedzmy 90 zł na allegro) wywal katalizator-to na początek i wszystko małym kosztem( a moja propozycja jest taka-wycinasz katalizator, sprzedaje na allegro i za zarobione pieniążki kupujesz wałek i kompa)
jeżeli to Ci będzie za mało to musisz podnieść ciśnienie sprężania ( 2 sposoby->planowanie głowicy lub wymiana tłoków) tyle że w tym miejscu musisz sie zastanowić czy robisz to dla frajdy "zrobienia" czegoś i wyciśnięcia paru kucy dla czystej przyjemności i satysfakcji że się udało czy dla mocy, bo jeżeli chcesz to robić dla mocy to sie nie opłaca....;P lepiej załadować inny silnik albo sprzedać goofera i kupić mocniejszego bo fakt że aam to jakaś pomyłka:| chociaż fakt że długodystansowiec
jeżeli jeździsz na gazie to polecam jeszcze sprawdzić szczelność dolotu (szczególnie podstawę wtrysku bo baaaardzo lubi sie rozpadać) i wyregulować później gaz bo od tego bardzo dużo zależy
i jeszcze jedno, jeżeli szukasz części używanych to raczej radzę kupować od kolegów z forum bądź znajomych bo allegro wbrew pozorom jest dosyć drogie
pozdro, w razie pytań wal na pw
jeżeli to Ci będzie za mało to musisz podnieść ciśnienie sprężania ( 2 sposoby->planowanie głowicy lub wymiana tłoków) tyle że w tym miejscu musisz sie zastanowić czy robisz to dla frajdy "zrobienia" czegoś i wyciśnięcia paru kucy dla czystej przyjemności i satysfakcji że się udało czy dla mocy, bo jeżeli chcesz to robić dla mocy to sie nie opłaca....;P lepiej załadować inny silnik albo sprzedać goofera i kupić mocniejszego bo fakt że aam to jakaś pomyłka:| chociaż fakt że długodystansowiec
jeżeli jeździsz na gazie to polecam jeszcze sprawdzić szczelność dolotu (szczególnie podstawę wtrysku bo baaaardzo lubi sie rozpadać) i wyregulować później gaz bo od tego bardzo dużo zależy
i jeszcze jedno, jeżeli szukasz części używanych to raczej radzę kupować od kolegów z forum bądź znajomych bo allegro wbrew pozorom jest dosyć drogie
pozdro, w razie pytań wal na pw
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości