Sprzęgło hydrauliczne w mk2

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Sprzęgło hydrauliczne w mk2

Post autor: CHUDY » śr sie 22, 2007 13:54

Witam
Swapuje abf do mk2 i mam problem z wysprzeglikiem. Mam pedała z mk3 do wysprzeglika ale nie podejdą do mk2. Jak rozwiązać ten problem?Może pedała z toledo tam sa takie same padała i montowali abf.
Zgory dzzieki
pozdrawiam



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr sie 22, 2007 14:09

Z Passata B3 serwo z taką blachą pod pompe do sprzęgła, trzeba tylko dziure zrobić w grodzi



Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » śr sie 22, 2007 14:24

A co z pedałami? jak bedzie napedzana przez pedał sprzegła pompa?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr sie 22, 2007 15:01

Pedały do wymiany na tkaie gdzie sprzęgło jes hydrauliczne



Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » śr sie 22, 2007 15:08

Masz punkcika :pub: A jeszcze mi powiedz czy w dwojce było hydrauliczne czy z paska pedały



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr sie 22, 2007 17:38

Szczerze to nie wiem, ja zawsze z Paska komlet brałem



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sie 22, 2007 17:42

mozna zastosowac taki zestaw ze starego passata b3, benzyna na gazniku i miec normalne pedaly mk2 i wysprzeglanie na linke:

Obrazek


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » śr sie 22, 2007 19:03

Wmk2 G60 :) byla hydraulika ale z paska to od reki praktycznie dostaniesz :)

[ Dodano: Sro Sie 22, 2007 7:12 pm ]
hmmm a co do tego zestawu kurka powiem szczeze ze sprobuje jeszcze ten zestaw bo ja nie jestem zadowolony z dzialania hydrauliki lepiej wychodzi mi zmiana biegu na linkach i jak trzymam pedal wcisniety to hydraulika troszke odpuszcza... przemaglowalem temat w zdluz i szez jak swapowalem 1,8T i wsadzalem 2 mas + spiek... (co okazuje sie nei wypalem i nei polecam...) uzylem wszystkie mozliwe kabinacje papka zawsze jest 19mm (probowalem 3) i wysprzegliki sa 22mm i 23mm i plastikowy z mk4 19mm(do tego potrzebne jest przerobienie przewodu :) bardzo proste) wszystkie przeszly najpierw probe pozniej regeneracja masowa (19mm nowy) i dalej nie jest to samo...



Awatar użytkownika
CHUDY
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:03
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: CHUDY » śr sie 22, 2007 23:41

wszytko wziete z paska b3 padała, blacha pod serwo i wysprzeglik i gra. dzieki za info pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości