Co jeszcze mogę zrobić z silnikiem VW Golfa 3 1,8GL
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Co jeszcze mogę zrobić z silnikiem VW Golfa 3 1,8GL
Mam Golfa III 1,8 GL benzyna, jednopunktowy wtrysk paliwa.
Brak katalizatora, środkowego tłumika, stożkowy filtr powietrza.
Świece NGK (orginalne)
Ma ktoś jakiś pomysł by wydostać jeszcze pare koników spod maski!!
:smoke:
Brak katalizatora, środkowego tłumika, stożkowy filtr powietrza.
Świece NGK (orginalne)
Ma ktoś jakiś pomysł by wydostać jeszcze pare koników spod maski!!
:smoke:
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Co jeszcze mogę zrobić z silnikiem VW Golfa 3 1,8GL
temat juz przerabiany na tym forum, poszukaj w starych postach.Wegiel pisze:Mam Golfa III 1,8 GL benzyna, jednopunktowy wtrysk paliwa.
Brak katalizatora, środkowego tłumika, stożkowy filtr powietrza.
Świece NGK (orginalne)
Ma ktoś jakiś pomysł by wydostać jeszcze pare koników spod maski!!
ale szczerze mówiac silnik jest nierozwojowy, max do uzyskania to ciut ponad 100KM
www.vrservice.pl
Re: Co jeszcze mogę zrobić z silnikiem VW Golfa 3 1,8GL
Tak jak Borys mowi , szukaj a znajdzieszBorys pisze:temat juz przerabiany na tym forum, poszukaj w starych postach.Wegiel pisze:Mam Golfa III 1,8 GL benzyna, jednopunktowy wtrysk paliwa.
Brak katalizatora, środkowego tłumika, stożkowy filtr powietrza.
Świece NGK (orginalne)
Ma ktoś jakiś pomysł by wydostać jeszcze pare koników spod maski!!
ale szczerze mówiac silnik jest nierozwojowy, max do uzyskania to ciut ponad 100KM
sprawdz sobie tutaj jakie potrzebujesz swiece http://www.ngk.de/en/produkte/zuordnung ... kerzen.phpBaltazar pisze:ja mam takiego samego, wiele to w nim nie zakombinujesz - na forum jest opis - nie wiem czy sie oplaca grzebac dla 15-20 kucy więcej..
to już chyba lepiej odłożyć na inny silnik no, ale nie mówię nie
a jakie dokładnie masz świece? muszę swoje zmienić...
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Temat wałkowany na forum... proponuję ci 16v 1.8 albo 2.0. (albo np. 2.0 16v 9a (Corrado/Passat) + wałki z 1.8 16v KR + digifant z PF + wtryski z G60).
Za 2000-2500 kupisz kompletny silnik, ze skrzynią z papierami, ze wszystkim co pod maską.
Oczywiście najlepiej byłoby kupić 2.0 16v ABF z golfa mk3 gti 16v, ale ciężko go dostać...i niektórzy po 4000-5000 nawet cenią
Montaż, to nie mam pojęcia, kwestia indywidualna.
Przyrost mocy bardzo konkretny... z 90koni, będzie 136/139 - zależy jaki silnik kupisz. Jeśli jeździsz na benzynie możesz się zabawić w dołożenie gaźników webera - teoretycznie do 180koni można uzyskać (ale spalanie wysokie).
Za 2000-2500 kupisz kompletny silnik, ze skrzynią z papierami, ze wszystkim co pod maską.
Oczywiście najlepiej byłoby kupić 2.0 16v ABF z golfa mk3 gti 16v, ale ciężko go dostać...i niektórzy po 4000-5000 nawet cenią
Montaż, to nie mam pojęcia, kwestia indywidualna.
Przyrost mocy bardzo konkretny... z 90koni, będzie 136/139 - zależy jaki silnik kupisz. Jeśli jeździsz na benzynie możesz się zabawić w dołożenie gaźników webera - teoretycznie do 180koni można uzyskać (ale spalanie wysokie).
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Wegiel pisze:Możesz mi bliżej przybliżyć oznaczeni: (te podkreślone) jestem amatorem zaczynajacym i nie bardzo rozumiem...
2.0 16v 9a
wałki z 1.8 16v KR
digifant z PF + wtryski z G60
9a to silnik 2.0 16v z Corrado/Golfa/Passata
KR z Golfa/Scirocco/Corrado
digifant - elektroniczny wtrysk stosowany między innymi w silniku PF (golf 2 gti)
G60 - to w sumie nazwa kompresora stosowanego w golfach/corrado, ale tak się też na ten silnik mówi 1.8 8v 160koni
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Jesli masz jeszcze ten tlumik srodkowy to zainstaluj go z powrotem do samochodu bo usuwajac go rozprezyles wydech i uzyskales efekt odwrotny do zamierzonego. Oczywiscie pogorszenie parametrow silnika nie jest az tak wielkie by zaowazyc to w codziennej eksploatacj ale jest! Jedyne co daje usuniecie srodkowego tlumika to wiekszy huk!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości