Co jeszcze mogę zrobić z silnikiem VW Golfa 3 1,8GL

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1207
Rejestracja: pn lis 08, 2004 02:22
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Co jeszcze mogę zrobić z silnikiem VW Golfa 3 1,8GL

Post autor: Wegiel » wt lis 09, 2004 01:26

Mam Golfa III 1,8 GL benzyna, jednopunktowy wtrysk paliwa.
Brak katalizatora, środkowego tłumika, stożkowy filtr powietrza.
Świece NGK (orginalne)
Ma ktoś jakiś pomysł by wydostać jeszcze pare koników spod maski!!
:smoke:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Co jeszcze mogę zrobić z silnikiem VW Golfa 3 1,8GL

Post autor: Borys » wt lis 09, 2004 02:29

Wegiel pisze:Mam Golfa III 1,8 GL benzyna, jednopunktowy wtrysk paliwa.
Brak katalizatora, środkowego tłumika, stożkowy filtr powietrza.
Świece NGK (orginalne)
Ma ktoś jakiś pomysł by wydostać jeszcze pare koników spod maski!!
:smoke:
temat juz przerabiany na tym forum, poszukaj w starych postach.

ale szczerze mówiac silnik jest nierozwojowy, max do uzyskania to ciut ponad 100KM


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Baltazar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 09:23
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: Baltazar » śr lis 10, 2004 17:11

ja mam takiego samego, wiele to w nim nie zakombinujesz - na forum jest opis - nie wiem czy sie oplaca grzebac dla 15-20 kucy więcej..

to już chyba lepiej odłożyć na inny silnik ;) no, ale nie mówię nie :)

a jakie dokładnie masz świece? muszę swoje zmienić...


Pozdrawiam,
Baltazar

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Co jeszcze mogę zrobić z silnikiem VW Golfa 3 1,8GL

Post autor: cyarnz » śr lis 10, 2004 18:18

Borys pisze:
Wegiel pisze:Mam Golfa III 1,8 GL benzyna, jednopunktowy wtrysk paliwa.
Brak katalizatora, środkowego tłumika, stożkowy filtr powietrza.
Świece NGK (orginalne)
Ma ktoś jakiś pomysł by wydostać jeszcze pare koników spod maski!!
:smoke:
temat juz przerabiany na tym forum, poszukaj w starych postach.

ale szczerze mówiac silnik jest nierozwojowy, max do uzyskania to ciut ponad 100KM
Tak jak Borys mowi , szukaj a znajdziesz :pub:



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr lis 10, 2004 18:21

Baltazar pisze:ja mam takiego samego, wiele to w nim nie zakombinujesz - na forum jest opis - nie wiem czy sie oplaca grzebac dla 15-20 kucy więcej..

to już chyba lepiej odłożyć na inny silnik ;) no, ale nie mówię nie :)

a jakie dokładnie masz świece? muszę swoje zmienić...
sprawdz sobie tutaj jakie potrzebujesz swiece http://www.ngk.de/en/produkte/zuordnung ... kerzen.php



Awatar użytkownika
grzybeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 09:32
Lokalizacja: zakliczyn
Kontakt:

Post autor: grzybeks » czw lis 11, 2004 01:25

ja ci proponuje inny walek rozrzadu liczone kolektory wydechowe polerowane koloktoru dolotowe no i oczywiscie glowica a pozniej mozna sie bawic w odchudzanie korb i oczywiscie polerowanie zeby nie bylo zadnych oporow. Powodzenia :grin:



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » czw lis 11, 2004 02:53

grzybeks pisze:ja ci proponuje inny walek rozrzadu liczone kolektory wydechowe polerowane koloktoru dolotowe no i oczywiscie glowica a pozniej mozna sie bawic w odchudzanie korb i oczywiscie polerowanie zeby nie bylo zadnych oporow. Powodzenia :grin:
duzo kasy, maly efekt ](*,)



Awatar użytkownika
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1207
Rejestracja: pn lis 08, 2004 02:22
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Wegiel » sob lis 13, 2004 02:05

jesli bym zrobil Swap'a to jaki mi silnik proponujecie i jakie tego byly by ewentualnie koszta silnika + robocizna (montaz)



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » sob lis 13, 2004 02:13

Temat wałkowany na forum... proponuję ci 16v 1.8 albo 2.0. (albo np. 2.0 16v 9a (Corrado/Passat) + wałki z 1.8 16v KR + digifant z PF + wtryski z G60).

Za 2000-2500 kupisz kompletny silnik, ze skrzynią z papierami, ze wszystkim co pod maską.
Oczywiście najlepiej byłoby kupić 2.0 16v ABF z golfa mk3 gti 16v, ale ciężko go dostać...i niektórzy po 4000-5000 nawet cenią :D


Montaż, to nie mam pojęcia, kwestia indywidualna.

Przyrost mocy bardzo konkretny... z 90koni, będzie 136/139 - zależy jaki silnik kupisz. Jeśli jeździsz na benzynie możesz się zabawić w dołożenie gaźników webera - teoretycznie do 180koni można uzyskać (ale spalanie wysokie).


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1207
Rejestracja: pn lis 08, 2004 02:22
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Wegiel » pn lis 15, 2004 00:47

Możesz mi bliżej przybliżyć oznaczeni: (te podkreślone) jestem amatorem zaczynajacym i nie bardzo rozumiem...
2.0 16v 9a
wałki z 1.8 16v KR
digifant z PF + wtryski z G60



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn lis 15, 2004 11:16

Wegiel pisze:Możesz mi bliżej przybliżyć oznaczeni: (te podkreślone) jestem amatorem zaczynajacym i nie bardzo rozumiem...
2.0 16v 9a
wałki z 1.8 16v KR
digifant z PF + wtryski z G60

9a to silnik 2.0 16v z Corrado/Golfa/Passata
KR z Golfa/Scirocco/Corrado
digifant - elektroniczny wtrysk stosowany między innymi w silniku PF (golf 2 gti)
G60 - to w sumie nazwa kompresora stosowanego w golfach/corrado, ale tak się też na ten silnik mówi ;) 1.8 8v 160koni


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn lis 15, 2004 12:28

heh, no spoko albno vr`a zapodac:D w cenie mozna trafic tez



Awatar użytkownika
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1207
Rejestracja: pn lis 08, 2004 02:22
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Wegiel » wt lis 16, 2004 02:09

dzieki chlopaki za info teraz moge cos wiecej dzialac...



Awatar użytkownika
sajmon252
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: czw lut 02, 2006 21:32
Lokalizacja: radlow
Kontakt:

Post autor: sajmon252 » śr lis 01, 2006 18:46

Jesli masz jeszcze ten tlumik srodkowy to zainstaluj go z powrotem do samochodu bo usuwajac go rozprezyles wydech i uzyskales efekt odwrotny do zamierzonego. Oczywiscie pogorszenie parametrow silnika nie jest az tak wielkie by zaowazyc to w codziennej eksploatacj ale jest! Jedyne co daje usuniecie srodkowego tlumika to wiekszy huk!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości