Jakie silniki wejda do MK II ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Jakie silniki wejda do MK II ?

Post autor: pczerniej » pt sie 10, 2007 18:03

Jak w temacie : jakie silniki wejdą do budy MK II ale bez przeróbek mocowań silnika ? czy podejdą silniki z seata , MK III , albo może jeszcze jakieś inne ?


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » pt sie 10, 2007 18:54

Od mk3 podejdą, mój znajomy ma 1.4 od mk3. A jaki chciałbyś wsadzić??



Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » pt sie 10, 2007 18:58

Właśnie sie zastanawiam najchętniej 2.0 16 V ABF ( albo z MKIII albo z Seata ), myślałem też nad 2.0 8v AGG z mkIII , ale wiesz narazię obserwuję ceny itp ... może trafi sie jakas 1.8 16V KR lub PL :)


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
maciek.wroc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 716
Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
Lokalizacja: Wrocław/kozanów
Kontakt:

Post autor: maciek.wroc » pt sie 10, 2007 20:09

1.9 wejdzie od Skody Fabi


VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM

Obrazek

MalowanieFelg.com
POLECAM

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt sie 10, 2007 20:16

1.9 TDI z Mk3 ale nie wiem czy nie trzeba troche poprzerabiać .... niech sie wypowiedzą ci co juz zrobili takie SWAPY



Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » sob sie 11, 2007 15:01

Może być dużo grzebaniny z przekładką diesla do benzyniaka. Samek koszty zakupu całego zestawu są wysokie, a gdzie jeszcze zakładanie i kombinacje z wydechem i instalacją doświeć żarowych, plus jeszcze zewieszenie o ile się nie mylę.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob sie 11, 2007 15:08

pczerniej, szukaj silnika z toledo 1 lawa zawias wszystko tosamo co mk2 wiec komplikacji zaduzych niebedziesz mial jedynie elektryka jak niemasz wtrysku w swoim to pompa paliwa itp 3dni roboty i latasz mocniejszym ;)



Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » sob sie 11, 2007 16:29

A wiecie może czy podejdzie silnik z seata albo z mkIII 2.0 16V ABF ? albo 2.8 VR6 AAA ?


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob sie 11, 2007 19:38

pczerniej pisze:A wiecie może czy podejdzie silnik z seata albo z mkIII 2.0 16V ABF ? albo 2.8 VR6 AAA ?
i aaa i abf wchodzi do MKII


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » sob sie 11, 2007 20:33

a jak jest z silnikiem o oznaczeniu pf ?? chodzi i elektryke glownie, moze jakies rady co do montazu,obecnie mam rp



wracajac do tematu to najlepiej bedzie zapytac Apsika o diesla, a taki silnik to swietna sprawa tylko wiadomo koszta duze i roboty tez, z reszta ja czytalem kiedys ze trzeba wzmocnic przod bo te silniki sa ciezsze i wiecej "tluka w rame" co powoduje ze urywa sie ona zaraz kolo kolyski, ale tak tylko slyszalem :)

powodzenia w spawie :okej:
Ostatnio zmieniony sob sie 11, 2007 20:34 przez robal264, łącznie zmieniany 1 raz.


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » ndz sie 12, 2007 09:06

A jaki silnik byście polecili do MKII na swapa ? ( ja aktualnie mam na oku 2.0 ABF z seata i 1.8 16V PL )


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz sie 12, 2007 17:04

A jaki silnik byście polecili do MKII na swapa
2.0 ABF z seata
:bigok:



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » ndz sie 12, 2007 17:19

Jesli chodzi o benzyne to tylko ABF a jak diesel to 1.9TDI 130PS tez daje rady :chytry:



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » ndz sie 12, 2007 18:21

zalerzy co chcesz ja bym brał pod uwage tylko abfa a z dizli AFN

PD 130 jest *#cenzura#* z elektryka a tak kolo 150-160 by ci stykło :hmm: :hmm:

w srode sie widzimy panie :hmm:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości