MK 2 naprawić czy swap innego silnika ??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

MK 2 naprawić czy swap innego silnika ??

Post autor: Aro1120 » ndz sie 12, 2007 11:49

Witam wszystkich i z góry dzięki za kazda odpowiedz :pub: sprawa wyglada tak ze kupiłem golfika 2 silnik 1.6 na gaźniku (zagazowany) i chodził jak talala ....chodził bo pożyczyłem go wujowi poleciał w trase i wrócił tyle ze bez uszczelki pod głowica pierscionków uszczelniaczy zaworów jak sie okazało silnik został przegrzany i to ostro :/ brak chłodzenia przez wentylator bo odpieły sie kable :/ golfiacz jeździ nadal i praktycznie tak samo jak wczesniej tyle ze na 100 km zjada litr mobila :/ i teraz moje pytanie robić czy szukać drugiego silnika ?? 1.6 mi w zupełności wystarcza takze swap na większy odpada. Jeśli robić to ile to moze kosztowac mniej więcej ?? może orientujecie sie ile taki remont kosztuje w waszej okolicy ?? jeśli robić swap drugiego silnika to sa z tym jakies problemy ?? na co zwrócić uwage ?? silniki 1.6 w mk2 sa wszystkie takie same ?? bo chce przełozyć silnik bez osprzetu jak juz.



Awatar użytkownika
WiRaGe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt mar 23, 2007 16:15
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Post autor: WiRaGe » ndz sie 12, 2007 12:46

Sa wady i zalety jednego i drugiego :-k jak zrobisz remont swojego motorka to potem bedziesz widzial na czym jezdzisz niestety bedzie to chyba droższe rozwiązanie.Kupując drugi silnik kupujesz praktycznie w ciemno(choć niektórzy handlarze dają jakąś tam gwarancje)kupując drugo silnik najlepiej jakbyś znalazł taki który siedzi jeszcze w aucie i jest możliwość jego sprawdzenia


[img]http://img503.imageshack.us/img503/8563/img1681ew7.jpg[/img][img]http://img503.imageshack.us/img503/6577/img1679ik0mn9.jpg[/img]

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » ndz sie 12, 2007 14:07

Aro przechodzilem juz przez to, remont tego silnika wyjdzie cie duzo drozej niz swap.
Podjedz sobie do sklepu i zapytaj o wszystkie czesci to zobaczysz lepiej kupic druga jednostke, ale najlepiej tak jak WiRaGe pisze.



Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

Post autor: Aro1120 » ndz sie 12, 2007 14:41

no zgadzam sie z wami ze drugi silnik byłby lepszym rozwiazaniem pojeżdziłem ostatni po szrotach itp itd i znalazłem golfika z anglii na częsci i koleś powiedział ze to jest 1.6 che 500złoty za niego (bez osprzętu) i daje tydzien gwarancjii rozruchowej wiec rpzez tydzien musiałbym jeździć jeździć i jeździć zeby go sprawdzić co i jak i teraz jak juz pisałem jest z tym duzy problem zeby przełożyć silnik ?? na co trzeba zwrocić uwage ?? sa jakies róznice w silnikach 1.6 w mk2 ??



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 12, 2007 14:54

WiRaGe pisze:kupując drugo silnik najlepiej jakbyś znalazł taki który siedzi jeszcze w aucie i jest możliwość jego sprawdzenia
albo taki z gwarancją rozruchową tzn dostajesz miesiąc czasu na załozenie go i sprawdzenia jak nie tegos to oddajesz :)
Tak własnie ja kupowałem ...



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » ndz sie 12, 2007 15:44

Aro tydzien czasu na sprawdzenie motora to troche malo.



Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

Post autor: Aro1120 » ndz sie 12, 2007 16:17

no masz racje ze troche mało ale na dłuzej nikt sie niee godzi :grrr: i mnie szlak trafia jak czuje smrud spalonego gazu i oleju :/ jak znajde nowy silnik to ten zarżne do końca bo mnie wkur..... juz masakrycznie :(



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » ndz sie 12, 2007 16:48

Powiem ci ze za 500 - 600zl powinienes kupic taki silnik goły i ani zlotówki wiecej. Ja za swojego 2E dalem 700 ale pierscienie wymienilem. Aha porzadni sprzedawcy nawet na byle szrocie daja 1miecha gwarancji rozruchowej. Nie zdarzysz go sprawdzic bo 2 dni na spokojnie musisz liczyc na przekladke. Aha i dobra rada po przekladce nie katuj go odrazu bo nie widomo ile stal, musisz pozwolic mu troche sie zozruszac.



Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

Post autor: Aro1120 » ndz sie 12, 2007 17:27

nie no po przekładce to wiesz bede sie z nim delikatnie obchodził sprawdzał czesto olej itp itd patrzył jak temperatura tylko teraz pozostaje kwestia czy jest problem z przekładka ?? bo chce to zrobic sam jakies regulacje itp bedzie robił mechanior ale przekładka pozostanie mi :D



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » ndz sie 12, 2007 17:47

masz jeszcze inne wyjscie odnośnie wyboru silnika.....silnik 1,8 jeste też na gaźniku (GU/RH) jest on tym samym silnikiem co 1,6,nawet ten sam gaźnik 2E2,inny jest tylko skok tłoka i inne dysze gaźnika,ale poza tym to ten sam silnik nawet niektórzy go mylą z 1,6,bo ta sama jest ta puszka filtra powietrza....sam myślę nad takim SWAPem coraz częściej bo tam juz moce byy odpowiednio:RH-84KM (katalizator).....GU-90KM ....ostatnio gadałem z gościem z allegro i chciał mi sprzedac z pełnym osprzetem za 400zł i nawet mógłby mi w tej cenie go zamontowac,niestety miałem inne wydatki ale tak czy siak taki motor sobie zafunduję
PS mozna nawet by obesć OC za 1,8 zostawiając kadłub 1,6 a wkładając bebechy z 1,8 i głowicę też....Ale ja nic nie mówiłem :bajer:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

Post autor: Aro1120 » ndz sie 12, 2007 18:12

pomysł jest dobry i zycze Ci powodzenia :pub: ja jednak pozostane przy 1.6 dlatego ze to moj 1 samochód i ma pozostac w całkowitej serii nic a nic nie kombinowany jak sie dorobie to kupie Vento :grin: z czasem z większym silnikiem bo to mi sie marzy :hehe: ale niee odchodzmy od tematu kto wyciagał i wkładał silnik 1.6 w golfiku ?? przyznac sie bez bicia hehe :mrgreen: trudne to nie trudno ??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz sie 12, 2007 21:31

Pare godzin :bajer:



Aro1120
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 17:35
Lokalizacja: z centrum :P
Kontakt:

Post autor: Aro1120 » ndz sie 12, 2007 22:58

toffic no dziki ci za odpowiedz duzo sie dowiedziałem :rotfl:



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » ndz sie 12, 2007 23:20

bloki sa raczej takie same wiec problemu nie bedzie zadnego kilka kluczy i zrobione... w 1 dzien... powinienes sobie poradzic z jakas pomoca jeszcze 2 rak... zacznij z rana bys dokupil poukrecane srubki i spsikaj sobie jak najwiecej to co sie nie odkreca i wyglada na zastale np wd40 i jazda....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 50 gości