[all vw] efekty nadmierngo podnoszenia mocy

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

[all vw] efekty nadmierngo podnoszenia mocy

Post autor: evolution » wt maja 24, 2005 20:57

opowiem wam cos ciekawego. nie jest tajemnica ze z moca u mnie zaszalalem zamontowanie w calosci kutego dolu po pewnym czasie walek nie za ostry oczywiscie, turbina na 1,6 bar. takim zestawem zrobilem pare kilometrow na ostro a teraz wam przedstawie pewna historie. Pomijajac ze turbina pare razy odmowila pracy bedac katowana podtrzymaniem przy przebiegu okolo 30000 km silnik zaczal na wolnych obrotach lekko "bulgotac z wydechu" na poczatku nie przejalem sie tym za bardzo gdyz domyslalem sie ze moze to byc wina ktoregos z zaworow. a ze auto w miare poprawnie smigalo to z pelna diagnostyka sie nie spieszylem. i tak dotrwalem do przebiegu okolo 40000 km gdzie silnik zaczal gwaltownie tracic na mocy przy czym cisnienie doladowania zmalalo do 1 bara. pomyslalem Turbo znowu pada -nic to po zalozeniu drugiej dalej chroniczny brak mocy i nieszcesne 1 bar i ani kapki wiecej . jak to z mechanikiem bywa (czytac szefc bez butow chodzi) znow brak czasu zeby cokolwiek zrobic przy swoim dojezdzilem do przebiegu 45 z lekka gorka gdzie silnik zaczal pracowac na przyspieszaniu na 2 gora 3 cylindry i mocy bylo tyle ze na przyspieche mnie sporting wciagnal. tego bylo juz za duzo kompletna diagnostyka wykazala na sucho (czyli wykrecone swiece i testy sprezania i szczelnosci cylindrow odpowiednio od 1 do 4 cyl. 7,1 7,4 7,4 7,2 bar cisnienia i sczelnosc 86% 88% 85% 83% wiec do przelkniecia parametry przy tym stopniu za to na chodzacym silniku juz bylo nie waska balans silnika wykazal mi tak
-3% +5% -22% +20% sprawnosc cylindrow wyniosla odpowiednio
27% 30% 23% i 20% i tego pojac nie moglem :) padlo no coz glowica do zdjecia i tak tez zrobilem i za 30 minut głowica wyjeta byla domyslalem sie dobbrze kiedys ze to zawory ssace pusczaly do kolektora spaliny i silnik oddychal spalinami za to wydechy na 4 mnie zdziwily gdyz byly slady puszczania do cylindra z kolektora wydechowego poszly sprezyny jak sie okazalo. ale ze zdjeta glowica to sobie obejrzalem cylindry i co ujrzalem..... otoz owal cylindrow od nominalnych w zakresie 0,8 mm do 0,95 mm zalamka dodam ze silnik chodzil w miare cicho podczas pracy i glownie podczas przyspieszen co lepsze tloki wymiary w zakresie 0,003mm mniejsze od nominalnych wymiarow. blok w silniku kleknal :( czas na tulejowanie po 45 tys km juz umowiony jestem:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [all vw] efekty nadmierngo podnoszenia mocy

Post autor: Borys » śr maja 25, 2005 01:00

a dalej masz to na mechanicznym czy digi??

bo jak dogo to mam pare pytan


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw maja 26, 2005 02:03

juz na digi uruchomione sprawdzone itp:D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw maja 26, 2005 14:45

evolution pisze:juz na digi uruchomione sprawdzone itp:D
moje tez sprawdzowne, narazie 0,4 bar wczoraj pierwsze jazdy
VR6 objechane (184KM) i BMW E36 compact 2.5l tez objechane.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw maja 26, 2005 15:01

Borys pisze:moje tez sprawdzowne, narazie 0,4 bar wczoraj pierwsze jazdy
VR6 objechane (184KM) i BMW E36 compact 2.5l tez objechane.
A mówią niektórzy, że silnik powinien mieć co najmniej 2,5 litra pojemności. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw maja 26, 2005 16:31

Borys pisze:
evolution pisze:juz na digi uruchomione sprawdzone itp:D
moje tez sprawdzowne, narazie 0,4 bar wczoraj pierwsze jazdy
VR6 objechane (184KM) i BMW E36 compact 2.5l tez objechane.
no widze ze jescze cieszy moc (mam na mysli 0,4 bar ja zaczynalem od 0,6 :P) zastanawiam sie za jaki czas doladowanie wzrosnie:D:D duzo w silniku zmieniales??


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt maja 27, 2005 08:18

evolution pisze:
Borys pisze:
evolution pisze:juz na digi uruchomione sprawdzone itp:D
moje tez sprawdzowne, narazie 0,4 bar wczoraj pierwsze jazdy
VR6 objechane (184KM) i BMW E36 compact 2.5l tez objechane.
no widze ze jescze cieszy moc (mam na mysli 0,4 bar ja zaczynalem od 0,6 :P) zastanawiam sie za jaki czas doladowanie wzrosnie:D:D duzo w silniku zmieniales??
auto nie jest moje, ja tylko montowalem digi, no i teraz jakos by sie to przydało postroic
a doładowanie wzrosnie szybko :grin:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: [all vw] efekty nadmierngo podnoszenia mocy

Post autor: cyarnz » sob maja 28, 2005 12:12

evolution pisze:opowiem wam cos ciekawego. nie jest tajemnica ze z moca u mnie zaszalalem zamontowanie w calosci kutego dolu po pewnym czasie walek nie za ostry oczywiscie, turbina na 1,6 bar. takim zestawem zrobilem pare kilometrow na ostro a teraz wam przedstawie pewna historie. Pomijajac ze turbina pare razy odmowila pracy bedac katowana podtrzymaniem przy przebiegu okolo 30000 km silnik zaczal na wolnych obrotach lekko "bulgotac z wydechu" na poczatku nie przejalem sie tym za bardzo gdyz domyslalem sie ze moze to byc wina ktoregos z zaworow. a ze auto w miare poprawnie smigalo to z pelna diagnostyka sie nie spieszylem. i tak dotrwalem do przebiegu okolo 40000 km gdzie silnik zaczal gwaltownie tracic na mocy przy czym cisnienie doladowania zmalalo do 1 bara. pomyslalem Turbo znowu pada -nic to po zalozeniu drugiej dalej chroniczny brak mocy i nieszcesne 1 bar i ani kapki wiecej . jak to z mechanikiem bywa (czytac szefc bez butow chodzi) znow brak czasu zeby cokolwiek zrobic przy swoim dojezdzilem do przebiegu 45 z lekka gorka gdzie silnik zaczal pracowac na przyspieszaniu na 2 gora 3 cylindry i mocy bylo tyle ze na przyspieche mnie sporting wciagnal. tego bylo juz za duzo kompletna diagnostyka wykazala na sucho (czyli wykrecone swiece i testy sprezania i szczelnosci cylindrow odpowiednio od 1 do 4 cyl. 7,1 7,4 7,4 7,2 bar cisnienia i sczelnosc 86% 88% 85% 83% wiec do przelkniecia parametry przy tym stopniu za to na chodzacym silniku juz bylo nie waska balans silnika wykazal mi tak
-3% +5% -22% +20% sprawnosc cylindrow wyniosla odpowiednio
27% 30% 23% i 20% i tego pojac nie moglem :) padlo no coz glowica do zdjecia i tak tez zrobilem i za 30 minut głowica wyjeta byla domyslalem sie dobbrze kiedys ze to zawory ssace pusczaly do kolektora spaliny i silnik oddychal spalinami za to wydechy na 4 mnie zdziwily gdyz byly slady puszczania do cylindra z kolektora wydechowego poszly sprezyny jak sie okazalo. ale ze zdjeta glowica to sobie obejrzalem cylindry i co ujrzalem..... otoz owal cylindrow od nominalnych w zakresie 0,8 mm do 0,95 mm zalamka dodam ze silnik chodzil w miare cicho podczas pracy i glownie podczas przyspieszen co lepsze tloki wymiary w zakresie 0,003mm mniejsze od nominalnych wymiarow. blok w silniku kleknal :( czas na tulejowanie po 45 tys km juz umowiony jestem:)

Evo moze zaczniesz uzywac czasem przecinkow i kropek?? Bo ciezko sie to to czyta strasznie:P



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob maja 28, 2005 16:01

oki, obiecuje poprawe... od jutra:P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości