Ktory Turbo Diesel czai sie pod maska ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ale silnik mam 1V! - taki numer jest na bloku silnika i w papierach.
IC nie mam, ale przydałby się, bo jednak jest strata mocy, gdy temperaturka skoczy. Zastanawiam się właśnie czy jest sens zakładania IC. Wiem, że turbo nie jest chłodzone cieczą. Chodniczkę to można od jakiegoś innego autka zamontować, a jeśli chodzi o przewody do IC, to kolega z pracy ma się dowiedzieć o ich średnicę i wtedy można by było coś działać - wiem, że są silikonowe.
Może ktoś montował IC do golfiera 1V i mógłby coś na ten temat powiedzieć?!
IC nie mam, ale przydałby się, bo jednak jest strata mocy, gdy temperaturka skoczy. Zastanawiam się właśnie czy jest sens zakładania IC. Wiem, że turbo nie jest chłodzone cieczą. Chodniczkę to można od jakiegoś innego autka zamontować, a jeśli chodzi o przewody do IC, to kolega z pracy ma się dowiedzieć o ich średnicę i wtedy można by było coś działać - wiem, że są silikonowe.
Może ktoś montował IC do golfiera 1V i mógłby coś na ten temat powiedzieć?!
Turbosprężary nie muszę wymieniać (ciekaw jestem, czy też nie zostało wymienione), bo przecież mogę zwiększyć doładowanie do 0,9 bara na tej, którą obecnie mam podłączając manometr - dobrze myślę?
Dziś dostałem maila do firmy "STK" i wynika z niego, że turbosprężarka od 1V jest droższa od JR o 50 ojro.
Dziś dostałem maila do firmy "STK" i wynika z niego, że turbosprężarka od 1V jest droższa od JR o 50 ojro.
Czolem!!
Nie tak dawno bo wczoraj dokonalem pomiaru spalania.
Mysle ze byl dosc dokladny gdyz ledwo co dojechalem do domu .
Otoz przejezdzajac dokladnie 208 km samochod spalil 11 litrow (OO+uszlachetniacze)+ resztki z poprzedniego tankowania mysle ze jakies gora 1.5 litra.Cykl byl mieszany w stosunku 85%(trasa, ja + 4 pasazerow) 15% .Wiekszosc trasy Torun-Bydgoszcz jechalem w granicach 100-110 km/h, czasem sie depnelo do 120km/h.
Wychodzi wiec ze spalanie wyszlo w granicach 5.5-5.7 l na 100 km.
Silnik to 1v.
Moje dzisiejsze pytanie to kwestia zmiany kółek na wieksze a wskazanie predkosciomierza. W jakich granicach jest ono bledne przy zmianie 13 na 14'.
Pozdrawiam
Nie tak dawno bo wczoraj dokonalem pomiaru spalania.
Mysle ze byl dosc dokladny gdyz ledwo co dojechalem do domu .
Otoz przejezdzajac dokladnie 208 km samochod spalil 11 litrow (OO+uszlachetniacze)+ resztki z poprzedniego tankowania mysle ze jakies gora 1.5 litra.Cykl byl mieszany w stosunku 85%(trasa, ja + 4 pasazerow) 15% .Wiekszosc trasy Torun-Bydgoszcz jechalem w granicach 100-110 km/h, czasem sie depnelo do 120km/h.
Wychodzi wiec ze spalanie wyszlo w granicach 5.5-5.7 l na 100 km.
Silnik to 1v.
Moje dzisiejsze pytanie to kwestia zmiany kółek na wieksze a wskazanie predkosciomierza. W jakich granicach jest ono bledne przy zmianie 13 na 14'.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości