wymiana silnika 1,3 na 1,8 w Golfie II z 1983 r

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pn lip 30, 2007 19:45

Cosar 33GT pisze:podwozie znaczy co?? wachacze i ta cała reszta? zalezy od wersji ale przewaznie 1.6 i 1.8 ma takie podzespoły
Jak wjechałem na kanał to widać było tam trochę rdzy. Pomyślę jeszcze nad zakupem samej budy, a od spodu wszystko wypiaskuje i zakonserwuje. Wahacze i inne elementy które się zużywają to wymienię na nówki i chyba to będzie najlepsze wyjście. Ale najpierw muszę zdjąć budę i oglądnąć wszystko dokładnie.

A jeszcze jedno pytanko: Czy przednie hamulce różniły się tylko tym, że miały inne tarcze?



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » pn lip 30, 2007 19:59

Xabingo pisze:że miały inne tarcze
no tarcze były wieksze na średnicy.... i były przeważnie wentylowane....

Niewiem jak bedzie z mocowaniem zacisku ale to juz zobaczysz



a.arek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr sty 11, 2006 00:20
Lokalizacja: Dąbrówka koło Gogolina
Kontakt:

Post autor: a.arek » pn lip 30, 2007 22:01

trza tez przespawac uchwyt silnika,wiem ba sam z kumplem przekladalismy znajomemu silnik mial 1,3 a wkladalismy 1,8



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości