1.8 gt 90km co podlubac w machine zbey lapiej chodzilo:)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8 gt 90km co podlubac w machine zbey lapiej chodzilo:)
tak jak w temacie mam prosbe , co moge podlubac zbey lepiej chodzil mam 1.8 90km gt , ma 200 tys przebieg ale byl dbany w niemczech i niedawno sprowadzony:) czekam na wasze ospiowiedzi z gory dzx
Break limits, let's fun :D
moj mk3 GT Special :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1306705#1306705
moj mk3 GT Special :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1306705#1306705
-
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
- Lokalizacja: warszawa Targowek
- Kontakt:
mozna zrobic wiele
ale jezeli pytasz sie co zrobic to odrazu poiwem ze pewnie Ciebie niestac
koszta sa powalajace w stosunku do uzyskanej mocy
podstawa to:
głowica
wałek
koło zamachowe
wydech kompletny z kolektorem
kolektor dolotowy i najlepiej wstawic porzadne gazniki
ale jezeli pytasz sie co zrobic to odrazu poiwem ze pewnie Ciebie niestac
koszta sa powalajace w stosunku do uzyskanej mocy
podstawa to:
głowica
wałek
koło zamachowe
wydech kompletny z kolektorem
kolektor dolotowy i najlepiej wstawic porzadne gazniki
Ostatnio zmieniony ndz lip 22, 2007 11:38 przez jozekrjrj, łącznie zmieniany 1 raz.
był mk3 GT
http://www.s-cam.pl/
http://www.s-cam.pl/
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
zadnego swapa i odbudowy nie da się logicznie wytłumaczyć,każdy robi coś takiego z pasji i dla siebie,bo chce mieć wyjatkowe auto,nikomu normalnemu nie przetłumaczysz dlaczego np w 20 letnie auto pakujesz 15 tys zł,skoro to nadal bedzie 20 letnie auto,tylko troche "odświeżone",dla większości osób priorytetem jest zmiana auta na coraz to nowsze,dla nie których ociemniałych głównie rocznik jest wyznacznikiem auta,co nie zawsze idze w parze z jego stanem...osobiscie należę do ludzi,którzy wolą mieć np kompletnie odbudowane mk1 w zajebistym stanie,w ktore właduje mase siana,a dla wielu bedzie to tylko stary grat,natomiast dla mnie będzie to perełka i w dupie bym mial opinie innychjozekrjrj pisze:nie mowiac juz ze jak by niepatrzec mk3 jest juz starym samochodem i ładowanie w niego tyle pieniedzy nieda sie logicznie wytłumaczyc
sorry za OT,ale jakiś wylewny ostatnio jestem
Ostatnio zmieniony ndz lip 22, 2007 23:35 przez andrew19_86, łącznie zmieniany 1 raz.
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
Dopiszę się do tego OT:
FizolGTW na forum jest twój ziomal z wrocka z nickiem evolution pogadaj z nim jaka moc i za ile. Bo jak zaczynasz od "świec sportowych" to raczej od takich zmian mocy nie przybędzie. Za małe pieniądze a właściwie żadne to możesz odelżyć auto ze zbędnego wyposażenia.
ps. z szukajki najlepiej się wszystkiego dowiesz
POPIERAM W 101%andrew19_86 pisze:dla wielu bedzie to tylko stary grat,natomiast dla mnie będzie to perełka i w dupie bym mial opinie innych
FizolGTW na forum jest twój ziomal z wrocka z nickiem evolution pogadaj z nim jaka moc i za ile. Bo jak zaczynasz od "świec sportowych" to raczej od takich zmian mocy nie przybędzie. Za małe pieniądze a właściwie żadne to możesz odelżyć auto ze zbędnego wyposażenia.
ps. z szukajki najlepiej się wszystkiego dowiesz
-
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
- Lokalizacja: warszawa Targowek
- Kontakt:
andrew19_86, zgadzam sie
ale co innego mk1 a mk3 ktory ani nie jest kultowy ani zabytkowy poprostu zwykły dupowoz
sam zbieram sie do zakupu maluszka i zrobieniu z niego auta do KJS i Rally Sprintów i tez niektorzy niepotrafia zrozumiec czemu maluch skoro za te pieniadze mozna miec BMW e30
ale co innego mk1 a mk3 ktory ani nie jest kultowy ani zabytkowy poprostu zwykły dupowoz
sam zbieram sie do zakupu maluszka i zrobieniu z niego auta do KJS i Rally Sprintów i tez niektorzy niepotrafia zrozumiec czemu maluch skoro za te pieniadze mozna miec BMW e30
był mk3 GT
http://www.s-cam.pl/
http://www.s-cam.pl/
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Witaj jest kilka obcji powiem z malego doswiadczenia:
-masz troszke kasy a chesz jezdzic za darmo i wypierniczac 3/4 kozakow to TDI (poczytaj jest tu kilku asow z mocnymi ropniakami) nawet seryjne 115 pd daje rade...
-masz troszke kasy i nie chcesz sie bawic w nic wal 16v abf a jak chcesz wiecej mocy to KR PL+ digi... ABF i TURBO mnostwo zeczy mozna wziasc z s2 i masz zakute 1,8 do 400 gozej z abf ale daje rade na 250-300 jak pomyslisz
-swap na 1,8T jak chesz miec stosunkowa nowa jednostke ale moc ograniczona do 300 km bo dalej zn 350km to juz tzreba sypac $$$ nie wyobrazalne pieniazki a w tym przypadku polecam inwestowac w 2,0 16v zacznij od 150kmi baw sie mozesz odrazu zrobic z niego okolo 200 lub wal z S3 TT 225km i podstawowy zestaw tani wydech, dolot, wali (mozna tanio uwiez), kolko na walki reg, IC... i pod 300km skacz
- a jak uparles sie i kochasz swoje 1,8 to walek i kolko z de wyrwiesz za dobre pieniazki poleruj wszystko co sie da w glowicy zwieksz sprezanie wymien swiece kopulke palec filtry(moze to smieszne ale jak dasz dobrej jakosci w zasyfionym aucie takie smieszne podzespoly to idze sie zdziwic...) kolo zamachowe(odciazone) daj z g60i sprzeglo, wolny wydech dolocik... i tez nie bedie zle... ale zawsze bedzie zamalo co bys nie robil to poprostu CHOROBA .... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=24076 pozdr
-masz troszke kasy a chesz jezdzic za darmo i wypierniczac 3/4 kozakow to TDI (poczytaj jest tu kilku asow z mocnymi ropniakami) nawet seryjne 115 pd daje rade...
-masz troszke kasy i nie chcesz sie bawic w nic wal 16v abf a jak chcesz wiecej mocy to KR PL+ digi... ABF i TURBO mnostwo zeczy mozna wziasc z s2 i masz zakute 1,8 do 400 gozej z abf ale daje rade na 250-300 jak pomyslisz
-swap na 1,8T jak chesz miec stosunkowa nowa jednostke ale moc ograniczona do 300 km bo dalej zn 350km to juz tzreba sypac $$$ nie wyobrazalne pieniazki a w tym przypadku polecam inwestowac w 2,0 16v zacznij od 150kmi baw sie mozesz odrazu zrobic z niego okolo 200 lub wal z S3 TT 225km i podstawowy zestaw tani wydech, dolot, wali (mozna tanio uwiez), kolko na walki reg, IC... i pod 300km skacz
- a jak uparles sie i kochasz swoje 1,8 to walek i kolko z de wyrwiesz za dobre pieniazki poleruj wszystko co sie da w glowicy zwieksz sprezanie wymien swiece kopulke palec filtry(moze to smieszne ale jak dasz dobrej jakosci w zasyfionym aucie takie smieszne podzespoly to idze sie zdziwic...) kolo zamachowe(odciazone) daj z g60i sprzeglo, wolny wydech dolocik... i tez nie bedie zle... ale zawsze bedzie zamalo co bys nie robil to poprostu CHOROBA .... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=24076 pozdr
jozekrjrj pisze:andrew19_86, zgadzam sie
ale co innego mk1 a mk3 ktory ani nie jest kultowy ani zabytkowy poprostu zwykły dupowoz
oj Kolego , piszesz bzdury a wręcz czuję się obrażony Twoją wypowiedzą . Ja uważam iż moje mk3 jest juz legendą a co dopiero jak minie jeszcze kilka lat ... Dla mnie moje mk3 jest warte więcej niz jakie kolwiek inne auto ... a nawet władowałem w nie wiecej niż jest warte mk4 2.8 v6 . Pozdrawiam Wszystkich dupowozów jak ja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości