Całkiem niedawno sprowadzilem sobie autko do jeżdzenia na zakupy. Całkiem fajny golfik z silnikiem ABF. Później poczytałem co nieco i zdecydowalem, że chip w tym silniku nie był by złym pomysłem(około 20 KM extra). Perspektywa była kusząca, a na dodatek 22 maja jest impreza w Rzeszowie na której chcialem sie pojawić, by udowodnić paru rzeszowskim Calibrom z silnikiem 2.0 16V że wcale nie są takie szybkie jak ich właścicielom się wydaje(nie wiem dlaczego, ale nie lubie Opli
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Gdzie uciekły koniki? Mam typy ale jako teoretyk mogę sie mylić:
Zapchany katalizator (i tak dziś jade go wyciąć , tak żeby sobie poprawić humor) ?
Kable WN ? Wyglądają na oryginalne więc swoje już przeszły . Jeśli tak to jakie polecacie ?
Majster w V-techu pytał o przepływomierz ale ABF chyba tego nie ma?
Pompa paliwa? Wtryski ? Sonda Lambda?
A może silnik do remontu??????!!!!!!!!!!! Czy jest sens sprawdzać kompresję ?Aha gazu nie było ,nie ma i nie będzie...
Ewentualnie jeżeli ktoś zna dobrego mechanika w woj podkarpackim lub w małopolskim , który ma o tym pojęcie to chętnie podstawie autko na dokładne sprawdzenie. I na koniec 2 pytania do ludzi z okolic Rzeszowa: Jak miarodajna jest hamownia u pana Herby?(bo jakim on jest tunerem to chyba każdy wie....)?Ktoś sie hamował u Niego? Pyt nr 2 : Czy AUTOMACHER jako serwis VW jest godny polecenia (wydają się być OK ale słyszałem różne opinie)?
Z góry dziękuje za kążdą odpowiedź lub sugestie.
PS. A póki co to mocy pójdę poszukać do kina. Wlaśnie grają Star Wars i Lord Vader ma jej od ch....(groma)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
PS2. Jest jeszcze opcja B : Dam auto mamie, a sam wyskocze po E30 320is!!!
PS3. F... jest 3:00 AM i zaczynam pisać bzdury...(vide PS2) =)
Pozdraviam