Wydech!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » czw maja 12, 2005 20:28

qmpel mowi ze kolo 110 - 130 zl

do do rury to napewno bedzie duzo glosniej niz z srodkowym pozatym rure odradzam jak juz to strumionke


kto hamuje ten przegrywa

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » czw maja 12, 2005 22:56

no dobra wiec tak: bolsal w srodek, mugen na koniec. a co zrobic z tlumikiem ktory jest zaraz przed koncowym bo tez go chce wymienic zeby wszystkie byly nowiutkie :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » pt maja 13, 2005 01:17

hhhmmm to masz 2 tlumiki srodkowe? czy kat srodek i koniec tak czy siak wszycho bosal a na koniec mugen :) jak bedzie za cicho to w ostatecznosci zdejmiesz srodkowy i bedzie git


kto hamuje ten przegrywa

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » pt maja 13, 2005 11:57

no mam 3 tlumiki ale nie mam kata: kurde juz sie poglubilem, to ktory tlumik nazywa sie srodkowy?? pierwszy liczac od kolektora czy drugi??? :) i w miejsce ktorego sie wstawia rure?? zalaczam fotke :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pt maja 13, 2005 20:34

A ja potrzebuje rady,zamontowałem ultera zamiast końcowego,kata juz niema i został normalny środkowy,i niestety mruczenie jest,ale tylko na niskich obrotach i słabiutkie jak dla mnie,więc oytam czy wywalenie środkowo podniesie basik dużo do góry,i czy nic się nei będzie działo złego z silnikiem jak wstawie zamiast niego rure.
Prozak help!!!
:D


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » pt maja 13, 2005 22:20

marceliii napewno bedzie glosniej i to sporo ale lepiej montuj strumionke a nie rure

deacon ja zrobil bym tak kupil bym powiedzmy tlumik 2 bosala a za 1 wstawil strumionke i na koniec mugen a jesli bylo by za glosno to zdemontowal strumionke i wstawil tam bosala w ten sposob niewiele tracisz lub nic nie tracisz a zyskujesz odpowiednio dobrana glosnosc do twoich gustow


kto hamuje ten przegrywa

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » pt maja 13, 2005 23:46

hmmm... strumionke sie troche boje, zeby nic nie zepsuc wiec powsadzam tam chyba normalne tlumiki i mugena na koniec :) a w niedziele obakam na gieldzie tego mugena i popytam co i jak :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » sob maja 14, 2005 00:04

prozak ale czemu strumionke zamiast tej rury,ale tak w dwóch słowach.
No i jak bardzo będzie głośniej,nie chce znowu przesadzić żeby potem jazda nie była uciążliwa.
Czy to możliwe że od tłumika silnik stracił troche na mocy?
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » sob maja 14, 2005 15:04

deacon strumionki stozkowej nie masz sie co bac napewno nic ci nie zwali :)

marceliii strumionka spelnia czesc zadan tlumika stodkowego
jak bardzo glosniej to sprawa wzgledna dla jednego glosno to tak ze nie slychac co sie mowi w aucie a dla drugiego glosno to tak ze wogule slychac wydech. gdzies w topicu masz link do pliku jesli limit serwa nie jest wyczerpany to sciagnij pliczek a uslyszysz kanta na strumionce i mugenie


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » sob maja 14, 2005 15:56

No ja nie chce fest mocno,poprostu chodzi mi o to że na niskich obrotach tak do 3 tyś.fajnie mruczy,ale powyżej to jakoś się traci ten basik,no i zauważyłem spadek mocy o jakieś 5-10% mimo ze to jest tłumik dedykowany dokładnie do tego silnika,i chce coś zrobic żeby wrócić do poprzedniego stanu.
Myślałęm że strimionka poprostu ułatwia wylot spali,a tłumik środkowy wygłusza hałas kosztem lekkiego oporu dla spalin.


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » sob maja 14, 2005 20:07

a no kolego sprawa jest bardziej zlozona niz myslisz :)

zastanawia mnie fakt ze na niskich buczy a na wysokich przestaje i tu mam pytanie czy jest to tlumik komorowy czy przelotowy (mowiac przelotowy mam na mysli ze srednica wewnetrznego "przelotu" nie odstaje wymiarem od srednicy rury wydechu) co do starty mocy najpierw odpowiedz na to pytanie :]


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
demon3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt lis 02, 2004 22:17
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: demon3 » ndz maja 15, 2005 17:06

Powodzenia w pisaniu pracy licencjackiej :-) Jak zamontuje to zrobie fotki i wrzuce.


STOP dziurom na drogach!!!

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » ndz maja 15, 2005 22:50

prozak ulter robi chyba tylko tłumiki komorowe.
Może źle to opisałem,on na niskich buczy a na wyższych ryczy,a mi chodzi o takie ładne mruczenie jak do 3 tyś.chociaz przy schodzeniuz wysokich daje ładne marchewki
:D
Więc co z tym spadkiem mocy,i co z tą strumiąnką,da coś i czy montować zamiast kata?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » pn maja 16, 2005 10:13

jasli teraz masz taki problem to ze strumiennica bedzie jeszcze glosniej.
przez caly ten topic odadzam tlumiki komorowe nie dosc ze rycza to ich zamontowanie daje rozne efekty jak sam widzisz w twoim przypadku spadek mocy.
czy strumionka nadrobi ta moc hhhmm dobre pytanie teoretycznie rozprezajace sie gazy w tej komorze moga stwarzac "bariere" dla naplywajacego sprezonego gazu. wszystko trzaba by przeliczyc co w tym przypadku jest raczej bardzo ciezkie.

ale spoko mam dla ciebie rozwiazanie :) sprzedaj ten syf kup KM ala mugen wstaw strumionke a bedziesz mial przyrost mocy i ladny dzwiek :D

heh wlasnie zobaczylem ze rozmawialismy na samym poczatku tematu :P odradzalem komorowe nie posluchales i masz kare :jezor:


kto hamuje ten przegrywa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości