czy zmiana wałka od innego silnika VW cos zmieni ? 1,8 RP

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pn cze 11, 2007 21:27

link nie dziala


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » wt cze 12, 2007 23:39

lukasz_zn, oj kusisz, kusisz... napewno sie przyda dzięki!!!


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt cze 12, 2007 23:49

no jest to kuszace ale mysle ze koszty beda ogromne i jednak taniej wyjdzie swap na 16v
sam walek kosztuje mysle ok 800 zl nie mowiac o chipie pod silnik i reszcie rzeczy do zrobienia

faktem jest ze samo spilowanie jeza w dolocie i przestawienie zaplonu dake jakies efekty bo wlasnie gadalem z kolega ktory to robil kiedys i dzialalo


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr cze 13, 2007 01:36

Pytanie tylko czy po spiłowaniu jeża paliwo będzie normalnie odparowywać zimą przy minusowych temperaturach :-k


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr cze 13, 2007 11:27

no fakt moze byc z tym problem ale jak pamietam on sie nie skarzyl ze cos nie dziala tyle ze w garazu auto trzymal


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr cze 13, 2007 12:08

Według mnie to ryzykowna modyfikacja. Najpewniej to było by zmienić wałek na sportowy, przepustnice na większą i zmodyfikować ilość podawanego paliwa w ECU. Bo ta przepustnica w RP to nie jest przepustnica tylko przepustniczka ;)


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr cze 13, 2007 14:49

Pinhead pisze:Według mnie to ryzykowna modyfikacja. Najpewniej to było by zmienić wałek na sportowy, przepustnice na większą i zmodyfikować ilość podawanego paliwa w ECU. Bo ta przepustnica w RP to nie jest przepustnica tylko przepustniczka
Do tego kolektor wydechowy z GTi lub G60 i głowice z dużymi zaworami z MkIII. MOżna też przerobić Mono-jetronic na Mono-motronic tak jak jest w AAM czy ABS



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr cze 13, 2007 14:59

Tylko wkładając kolektor od GTi/G60 co zrobić z wyjściem płynu chłodzącego od bloku silnika do kolektora ?


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr cze 13, 2007 18:04

a i tak lepiej przelozyc motor :grin:


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » śr cze 13, 2007 18:15

kanał wodny mozna zaślepić
albo połączyć z wezem wyłączając z obiegu grzanie kolektora



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr cze 13, 2007 18:18

luckash pisze:kanał wodny mozna zaślepić
A płyn w nim stojący nie będzie przegrzewał głowicy / bloku ? :-k
albo połączyć z wezem wyłączając z obiegu grzanie kolektora
Kwestia tylko czy jest na to miejsce :)


=-Pinhead-=

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » śr cze 13, 2007 18:28

Pinhead pisze:luckash napisał/a:
kanał wodny mozna zaślepić


A płyn w nim stojący nie będzie przegrzewał głowicy / bloku ?
przecie jest krązenie płynu z przodu głowicy
Pinhead pisze:Cytat:
albo połączyć z wezem wyłączając z obiegu grzanie kolektora


Kwestia tylko czy jest na to miejsce
w głowicy troche nad kanałem widziałem nagwintowany otwór wiec mozna go wykorzystac do przykręcenia flanszy z kolankiem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości