Wydech!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
już dłuższy czas zastanawiam się nad tłumniczkiem końcowym, tak śledzę ten wątek, pytam itp no i wczoraj musiałem walnąć trase do Gdyni, prawie 800km w obie strony pękło, a z nimi rura wyrwała się z ostatniego tłumika , no i teraz nadszedł czas wymiany hehe
co o tym sądzicie:
http://www.tuningo.net/index.php?id=141
dokładnie interesuje mnie model AKX, lub ewentualnie Revolver,
takie dostałem info od nich z firmy:
"Witam
Nie ma problemu z zamontowaniem tłumika AKX do Golfa 3.Ten
model wyposazony jest w wyciągany silenser, na ktorym jest rowniez mozliwosc
regulacji wielkosci otworu wylotowego. Wiecej na temat brzmienia w opini
naszego klienta:
http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4797"
znowu sprzedający z allegro tak napisał o tej firmie mi:
"Witam!
Całkowita długość tłumika to 48,26cm.
Nie będzie problemu z montażem w Golfie gdyż jest to tłumik tzw.
montażowy(może być wspawany lub też założony przy pomocy obejmy która jest w
komplecie,musi to załozyć ktoś z warsztatu tłumikarskiego,z pojęciem w
każdym razie).
Tłumik ma basowy pomruk ale po wyjęciu silencera zaczyna ryczeć!!!:-D
Jakość tych tłumików jest wyborna,jest to bardzo znana firma w USA,u nas
nowość.Nie ma porówniania z np. KM...
Pozdrawiam!"
Czy ktoś się spotkał z tymi tłumikami, czy bedzie on cichy dzięki tym regulacjom i "wkładkom", w które to do końca nie wierze. Może i nabyłbym zwykły ale co go ma po zimie znowu zjeść , a może ktoś ma poropozycje czegoś podobnego.
Zmiany musze na dniach dokonać jak się uda z finansami załatwić sprawę więć prosze o wszelkie rady. Grunt to żeby nie był głośny.
Z góry dzieki za wszelką pomoc.
co o tym sądzicie:
http://www.tuningo.net/index.php?id=141
dokładnie interesuje mnie model AKX, lub ewentualnie Revolver,
takie dostałem info od nich z firmy:
"Witam
Nie ma problemu z zamontowaniem tłumika AKX do Golfa 3.Ten
model wyposazony jest w wyciągany silenser, na ktorym jest rowniez mozliwosc
regulacji wielkosci otworu wylotowego. Wiecej na temat brzmienia w opini
naszego klienta:
http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4797"
znowu sprzedający z allegro tak napisał o tej firmie mi:
"Witam!
Całkowita długość tłumika to 48,26cm.
Nie będzie problemu z montażem w Golfie gdyż jest to tłumik tzw.
montażowy(może być wspawany lub też założony przy pomocy obejmy która jest w
komplecie,musi to załozyć ktoś z warsztatu tłumikarskiego,z pojęciem w
każdym razie).
Tłumik ma basowy pomruk ale po wyjęciu silencera zaczyna ryczeć!!!:-D
Jakość tych tłumików jest wyborna,jest to bardzo znana firma w USA,u nas
nowość.Nie ma porówniania z np. KM...
Pozdrawiam!"
Czy ktoś się spotkał z tymi tłumikami, czy bedzie on cichy dzięki tym regulacjom i "wkładkom", w które to do końca nie wierze. Może i nabyłbym zwykły ale co go ma po zimie znowu zjeść , a może ktoś ma poropozycje czegoś podobnego.
Zmiany musze na dniach dokonać jak się uda z finansami załatwić sprawę więć prosze o wszelkie rady. Grunt to żeby nie był głośny.
Z góry dzieki za wszelką pomoc.
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
ooojjj azizi no wiesz ooojjjjjj ojjjjjj
zastanowmy sie jesli cos ma "patent" do regulacji przeplywu to musi ten przeplyw... tak tak hamowac bo jesli wyjmiesz to masz 100% przepustowosci wsadzisz i regulujesz otwor wylotu to masz - iles tam % tej przepustowosci jesli nawet ta regulacja odbywala sie przez np otwieranie komor w tlumiku czyli nie hamowala by teoretycznie to i tak kaszana bo gazy zaczynaja sie rozprezac w tych komorach i tez kisza.
zastanowmy sie jesli cos ma "patent" do regulacji przeplywu to musi ten przeplyw... tak tak hamowac bo jesli wyjmiesz to masz 100% przepustowosci wsadzisz i regulujesz otwor wylotu to masz - iles tam % tej przepustowosci jesli nawet ta regulacja odbywala sie przez np otwieranie komor w tlumiku czyli nie hamowala by teoretycznie to i tak kaszana bo gazy zaczynaja sie rozprezac w tych komorach i tez kisza.
kto hamuje ten przegrywa
czyli normalnie chcesz mi powiedzieć że lipa i że takie zakładane wyciszenie to nie za dobre jest?prozak pisze:ooojjj azizi no wiesz ooojjjjjj ojjjjjj
zastanowmy sie jesli cos ma "patent" do regulacji przeplywu to musi ten przeplyw... tak tak hamowac bo jesli wyjmiesz to masz 100% przepustowosci wsadzisz i regulujesz otwor wylotu to masz - iles tam % tej przepustowosci jesli nawet ta regulacja odbywala sie przez np otwieranie komor w tlumiku czyli nie hamowala by teoretycznie to i tak kaszana bo gazy zaczynaja sie rozprezac w tych komorach i tez kisza.
no to co ja mam kurde kupić żeby było cicho w miare i miało taki wygląd, bo sam już jestem zamotany, rozmawiałem z tą osobą która zakupiła tłumik z linku w/w i po ok 400km sprawuje się wg niej idealnie,
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
azi che to samoe co ja:prozak pisze:pytanie co chcesz od tego tlumika jesli nie zalezy ci na poprawie pracy /przyspieszeniu wylotu spalin to luz ale takie patenty "zatykajace" to raczej niezbyt pomysl jak dla mnie
1) MA BYC CICHO JAK NA STANDARDOWYM TŁUMIKU
2) MA ŁADNIE WYGLADAC
3) MA ŁADNE BRZMIEC, ALE PATZR PUNKT 1
4) MA KOSZTOWAC DO 400ZŁ
5) NIE MUSI POLEPSZAC ALE ZEBY NIE POGARSZAL OSIĄGÓW AUTA
co polecinie w tych kategoriach.
prozak właśnie takiego rozwiązania jak piszesz szukam, jak napisał k2
mally zapodaj tego fimlika koniecznie,
ja własnie z kanału wróciłem no i się okazało że szło pospawać, rura pękła zaraz za końcowym tłumikiem, dziurka mała była to się połatało i jest cisza jak wcześniej, narazie się z tym pobujam troche ale to na krótką metę jest,
co do tege poszukiwanego to nie znam się tam za bardzo no ale na pewno musi być konkretny tłumik o odpowiednich parametrach do silnika, ale jeśli średnica wylotu z tą wkładką jest powiedzmy "minimalna" dla silniczka to chyba wszyko jest ok, jak wyciągniemy ją to mamy większy otwór, głosniejszą prace,
nie wiem czy nie zamotałem ale chodzi mi o to, że jeśli ktoś projektuje takie tłumiki to na pewno bierze pod uwagę że wkładka to taki standard, jakby start w użytkowaniu, a dopiero bez niej jest modyfikacja wydechu, ale zamotałem
koncząc, moj brachol wracając kilka dobrych już lat temu z kanady przywiózł sobie własnie taki wydech, wtedy u nas nie było takich bajerów jeszcze, jeździ do tej pory i jest zadowolony z niego bardzo, co do głośności, to ma za dużo przeróbek więc nie ma co opisywać
mally zapodaj tego fimlika koniecznie,
ja własnie z kanału wróciłem no i się okazało że szło pospawać, rura pękła zaraz za końcowym tłumikiem, dziurka mała była to się połatało i jest cisza jak wcześniej, narazie się z tym pobujam troche ale to na krótką metę jest,
co do tege poszukiwanego to nie znam się tam za bardzo no ale na pewno musi być konkretny tłumik o odpowiednich parametrach do silnika, ale jeśli średnica wylotu z tą wkładką jest powiedzmy "minimalna" dla silniczka to chyba wszyko jest ok, jak wyciągniemy ją to mamy większy otwór, głosniejszą prace,
nie wiem czy nie zamotałem ale chodzi mi o to, że jeśli ktoś projektuje takie tłumiki to na pewno bierze pod uwagę że wkładka to taki standard, jakby start w użytkowaniu, a dopiero bez niej jest modyfikacja wydechu, ale zamotałem
koncząc, moj brachol wracając kilka dobrych już lat temu z kanady przywiózł sobie własnie taki wydech, wtedy u nas nie było takich bajerów jeszcze, jeździ do tej pory i jest zadowolony z niego bardzo, co do głośności, to ma za dużo przeróbek więc nie ma co opisywać
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
sory nie wiem jak twoj ale mojego standardu to nie slychac wiec jak ma to w jakikolwiek sposob brzmiec??k2 pisze:azi che to samoe co ja:prozak pisze:pytanie co chcesz od tego tlumika jesli nie zalezy ci na poprawie pracy /przyspieszeniu wylotu spalin to luz ale takie patenty "zatykajace" to raczej niezbyt pomysl jak dla mnie
1) MA BYC CICHO JAK NA STANDARDOWYM TŁUMIKU
2) MA ŁADNIE WYGLADAC
3) MA ŁADNE BRZMIEC, ALE PATZR PUNKT 1
4) MA KOSZTOWAC DO 400ZŁ
5) NIE MUSI POLEPSZAC ALE ZEBY NIE POGARSZAL OSIĄGÓW AUTA
co polecinie w tych kategoriach.
chcesz prosze bardzo w takim przypadku mam najlepsze rozwiazanie koncowka z siatka napewno nie zaszkodzi ladnie wyglada bo sam sobie wyglad wybierasz jest cicha i kosztuje mniej niz 100zl np jakis ulter. slyszec tego nie slyszalem ale napewno jest ciche a pewnie na wyzszych obrotach dzwiek rozni sie od standardu. po co konbinowac z innym tlumikiem??
kto hamuje ten przegrywa
u mnie się standard już nie nadaje więc tak jak pisałeś kilka stron temu - chyba Ty - że zwykły zje po kilku zimach, a taki z kwasówki ma i ładny wygląd i trwałość, więc czemu by nie kupić takiego, byle by był cichy , no i wracamy do punktu wyjścia czyli ładnie się prezentujący, a zarazem cichy
wiesz, żebym chciał taki najprostszy z końcówką tylko to nie kombinował bym wcale tylko samą końcówkę kupił i już, ale mnie się te MUGENY podobają no i sama końcówka nie da nic
ps. mally co z filmikiem?
wiesz, żebym chciał taki najprostszy z końcówką tylko to nie kombinował bym wcale tylko samą końcówkę kupił i już, ale mnie się te MUGENY podobają no i sama końcówka nie da nic
ps. mally co z filmikiem?
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
i chyba na razie tak zrobie, bo tłumik na razie mam zdrowy... a koncóke ulterka z siatka dostane za ok 50zł.prozak pisze:sory nie wiem jak twoj ale mojego standardu to nie slychac wiec jak ma to w jakikolwiek sposob brzmiec??k2 pisze:azi che to samoe co ja:prozak pisze:pytanie co chcesz od tego tlumika jesli nie zalezy ci na poprawie pracy /przyspieszeniu wylotu spalin to luz ale takie patenty "zatykajace" to raczej niezbyt pomysl jak dla mnie
1) MA BYC CICHO JAK NA STANDARDOWYM TŁUMIKU
2) MA ŁADNIE WYGLADAC
3) MA ŁADNE BRZMIEC, ALE PATZR PUNKT 1
4) MA KOSZTOWAC DO 400ZŁ
5) NIE MUSI POLEPSZAC ALE ZEBY NIE POGARSZAL OSIĄGÓW AUTA
co polecinie w tych kategoriach.
chcesz prosze bardzo w takim przypadku mam najlepsze rozwiazanie koncowka z siatka napewno nie zaszkodzi ladnie wyglada bo sam sobie wyglad wybierasz jest cicha i kosztuje mniej niz 100zl np jakis ulter. slyszec tego nie slyszalem ale napewno jest ciche a pewnie na wyzszych obrotach dzwiek rozni sie od standardu. po co konbinowac z innym tlumikiem??
Nastepnym razem jak bede chalem na jakies zolty bo bede ludza dlpe tru zeby odpalami swoaje golfy z sportowymi tłumikami i sie bede przysłuchiwal. Na razie wybire sobie koncoweczkje z ulterka bo tanio i ładnie.
jak juz pisalem w kancie wypalony tlumik mial taka sama glosnosc jak mugen wiec luz bedzie chyba ze do extremalnie przewrazliwionych nalezyszazizi pisze:u mnie się standard już nie nadaje więc tak jak pisałeś kilka stron temu - chyba Ty - że zwykły zje po kilku zimach, a taki z kwasówki ma i ładny wygląd i trwałość, więc czemu by nie kupić takiego, byle by był cichy , no i wracamy do punktu wyjścia czyli ładnie się prezentujący, a zarazem cichy
wiesz, żebym chciał taki najprostszy z końcówką tylko to nie kombinował bym wcale tylko samą końcówkę kupił i już, ale mnie się te MUGENY podobają no i sama końcówka nie da nic
ps. mally co z filmikiem?
kto hamuje ten przegrywa
a wiec jade na testera..
wciagam:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=49684914
dobra cena
dobra firma
ładny wyglad
i zobaczymy jak bedze z dzwiekiem bo siatka w srodku jest.
Jak dojdzie dam wrzuce filmik z dzwiekmie mojego mk3 z koncówka i bez.
btw nie bedze to za duzo wystawało za aukto bo to moze wiejsko wygladac?
wciagam:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=49684914
dobra cena
dobra firma
ładny wyglad
i zobaczymy jak bedze z dzwiekiem bo siatka w srodku jest.
Jak dojdzie dam wrzuce filmik z dzwiekmie mojego mk3 z koncówka i bez.
btw nie bedze to za duzo wystawało za aukto bo to moze wiejsko wygladac?
Witam ponownie wszystkich w temacie wydechu
Mam juz do założenia nowy tłumik środkowy i końcowy ala Mugena do swego mk2 tylko nie wiem ile najlepiej go wystawić za szeroki zderzak żeby nie było wiochy
Proszę o porady
A oto tłumik
p.s. Ciągle zastanawiam się czy wyciąć kata i wstawić zwykłą rurę czy nie? Może ktoś mnie przekona czy warto
Mam juz do założenia nowy tłumik środkowy i końcowy ala Mugena do swego mk2 tylko nie wiem ile najlepiej go wystawić za szeroki zderzak żeby nie było wiochy
Proszę o porady
A oto tłumik
p.s. Ciągle zastanawiam się czy wyciąć kata i wstawić zwykłą rurę czy nie? Może ktoś mnie przekona czy warto
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości