Siemka.
Witam Wszystkich. Bawię się w modyfikacje G60. Kupiłęm go bez G z gazem i miał 83 PS na hamowni

:). Teraz mu zrobiłem zmierzone 194 PS i 264 Nm

. Ale zrobiłęm ostatnią modyfikacje czyli wymiana na ostry wałek (najostrzejszy DBilas'a 272/284) i nie użyskałem efektu pożadanego. Auto się przymuliło w stosunku do serii. Kto dorzadzi co jeszcze i gdzie podkeciuć??. A teraz powiem co zrobiłem: Glader przeróbka moja własna na RS i modyfikacje wenątzz przelotów )jets w stanie załadować 1.5 bara !!! ale normalnie ładuje 1.2... Kłoko 65 na codzień i 58 w rerzerwie. Bypass zawór. Reg ciśn wtrysku ściśniety nieco. Chip SLS (nie wiem jaki niestety ale oryginał kupiony z tym G ldaerem z niemieckiego auta po strzale. Zmiana kąta zamknięcia przepustnicy obejścia. A reszta seria. Efekt taki ze na silniku który chodzi jak stary traktor i tłoki latają jak Żyd po pustym sklepie wykręciłem 194 PS shamowane z wydrukiem

:). Ale po wsadzeniu wałka mocy ubyło a powinno przybyć od 17-20 PS !!! Wsadziłęm SLSa 2 i nie wiele pomogło. Silnik ba słaby wkręt i odjazd.... Moze zapłon?? Nie znam parametów. Moze ktoś zna dobry sposób jak go w ogóel dobrze ustawić?? Dysponuję tylko stroboskopem ale z tego co wiem to ma byś 6 stopni przy 2250 obr/min.... Co za kretyn wymysłił zeby tak to sprawdzać....
Pomóżcie

:). Kto pomoże i doradzi będzie miał możliwość darmowej przejażdżki Trabantem z tym silnikiem gdzieś około za rok czasu

:) Serio !!!
PS
Jak potrzeba zregenerować turbinkę (no fachowo sprężarkę

) na coś podobnego jak se zrobiłem to walcie śmiało

:) Nie boję się tych urządzeń

:)
[ Dodano: 30 Sie 2006 10:50 ]
AHA w razie czego namiarki

phone 503-80-34-43 lub GG 1279145 lub mail:
oldscooters@op.pl
Pozdrówka