potrzebne shematy eletryczne silnika 1.8 pf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
potrzebne shematy eletryczne silnika 1.8 pf
bardzo proszę o pomoc mam problemik z podłączeniem wiązki elektrycznej nie ma iskry na świecach i tu prośba potrzebne sa schematy do tego silnika jeśli ktoś posiada taki silnik to prosiłbym o fotki instalacji tzn gdzie co jest podłączone
rosiłbym też o zdjęcia przewodów podciśnienia
do majówki zostało niewiele czasu wiec proszę o wszelka pomoc która przyczyniałby sie do tego bym zdążył na majówkę
rosiłbym też o zdjęcia przewodów podciśnienia
do majówki zostało niewiele czasu wiec proszę o wszelka pomoc która przyczyniałby sie do tego bym zdążył na majówkę
pozdro
gregor
www.vwgolf.waw.pl MAZOWSZE SQUAD
gregor
www.vwgolf.waw.pl MAZOWSZE SQUAD
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: potrzebne shematy eletryczne silnika 1.8 pf
sprawdz czy masz podpiety taki czarny pojedynczy przewodzic do cewki, bardzo niepozornygregor_oe pisze:bardzo proszę o pomoc mam problemik z podłączeniem wiązki elektrycznej nie ma iskry na świecach i tu prośba potrzebne sa schematy do tego silnika jeśli ktoś posiada taki silnik to prosiłbym o fotki instalacji tzn gdzie co jest podłączone
rosiłbym też o zdjęcia przewodów podciśnienia
do majówki zostało niewiele czasu wiec proszę o wszelka pomoc która przyczyniałby sie do tego bym zdążył na majówkę
co do przewodów podcisnieenia to tylko w sumie jeden od regulatora cisnienia paliwa ,ozesz wpiac w przepustnice reszte w sumie mozna olać, MFA pod zaworek od serwa jesli posiadasz
proponuje pooglaadac ten wątek na forum
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=672
www.vrservice.pl
Od regulatora paliwa wpinasz ten zaznaczony na niebiesko
A od EVAPa czyli filtra węgolwego i termostatu na filtrze opwietrza te czorwone. Ten z przodu po lewej musisz połączyć z trójnikiem i jeden z nich do termostatu drugi do otwieranai EVPa. Ten z tyłu z grubszą rurką w EVPie. A MFA tak jak Borys napisał z króćca do serwa
Co do iskry to sprawdź Halla, moduł i cewke i oczywiście wszystkie połączenia
A od EVAPa czyli filtra węgolwego i termostatu na filtrze opwietrza te czorwone. Ten z przodu po lewej musisz połączyć z trójnikiem i jeden z nich do termostatu drugi do otwieranai EVPa. Ten z tyłu z grubszą rurką w EVPie. A MFA tak jak Borys napisał z króćca do serwa
Co do iskry to sprawdź Halla, moduł i cewke i oczywiście wszystkie połączenia
a tak bez żartów, czy ktoś by ze mną pojechał i zobaczył czemu nie chce palićBorys pisze:przyciagnij na lince na Słuzewiec, paru speców bedzie napewno odpaligregor_oe pisze:a skąd wychodzi ten kabelekBorys pisze:sprawdz czy masz podpiety taki czarny pojedynczy przewodzic do cewki, bardzo niepozorny
pozdro
gregor
www.vwgolf.waw.pl MAZOWSZE SQUAD
gregor
www.vwgolf.waw.pl MAZOWSZE SQUAD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości