mlody87 pisze:ale zhamowanie i przedstawienie wyników by było najbardziej wiarygodne
Wywalę kata, założę blosa i zobaczymy co hamownia pokaże (Gdy będę miał kasę, a z tym u studenta różnie. Na darmową nie mam co liczyć pewnie.
). Mam nadzieję, że będę mógł zrobić pomiar na gazie i na benie ze zdjętym blosem, żeby był w pełni odetkany dolot. (jak się nie zgodzą, to będzie na benie z blosem). Wtedy będzie wszystko wiadomo. Potem opiszę wszystko i wreszcie posiadacze AAMa będą wiedzieli czy warto cokolwiek robić z silnikiem czy dać sobie spokój.
Pewnie poprawią mnie zaraz mądrzejsi ode mnie, ale wydaje mi się, że skoro RP może mieć 90km ze stopniem sprężania 9:1 to i z AAMa powinno dać radę tyle wyciągnąć.
A koszt wszystkiego zamknie się w 500zł, od tego trzeba odjąć sprzedane części, więc sądzę, że ok 300zł za nawet dojście do 85km to już nie będzie źle.
Pamiętajmy, że to tylko moje rozumowanie, a co wyjdzie, to się okaże. W każdym razie, nawet dla siebie, chcę shamować mojego Golfa, więc prędzej czy później wykres pojawi się na forum. No chyba, że będę się wstydził pokazać.
P.S.
Mam jeszcze jeden dylemat, bo w katalogach elementy zapłonu AAMa i ABSa są inne (głównie chodzi o świece). Teoretycznie parametry te same, ale inne numerki i teraz zastanawiam się czy to ma jakieś znaczenie i czy jak zastosuje świece, kable, kopułkę i palec od ABSa, to coś to zmieni (pogorszy lub polepszy). Muszę i tak wymienić w najbliższym czasie te rzeczy, więc chyba zaryzykuje i wezmę od ABSa w nadziei, że chociaż to nie pogorszy sprawy.