potrzebne shematy eletryczne silnika 1.8 pf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
potrzebne shematy eletryczne silnika 1.8 pf
bardzo proszę o pomoc mam problemik z podłączeniem wiązki elektrycznej  nie ma iskry na świecach i tu prośba potrzebne sa schematy do tego silnika jeśli ktoś posiada taki silnik to prosiłbym o fotki instalacji tzn gdzie co jest podłączone 
rosiłbym też o zdjęcia przewodów podciśnienia
do majówki zostało niewiele czasu wiec proszę o wszelka pomoc która przyczyniałby sie do tego bym zdążył na majówkę
			
									
									rosiłbym też o zdjęcia przewodów podciśnienia
do majówki zostało niewiele czasu wiec proszę o wszelka pomoc która przyczyniałby sie do tego bym zdążył na majówkę
pozdro
gregor
www.vwgolf.waw.pl MAZOWSZE SQUAD
						gregor
www.vwgolf.waw.pl MAZOWSZE SQUAD
- Borys
 - V.I.P.

 - Posty: 3319
 - Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
 - Lokalizacja: KOLONIA
 - Auto: VR6T
 - Kontakt:
 
Re: potrzebne shematy eletryczne silnika 1.8 pf
sprawdz czy masz podpiety taki czarny pojedynczy przewodzic do cewki, bardzo niepozornygregor_oe pisze:bardzo proszę o pomoc mam problemik z podłączeniem wiązki elektrycznej nie ma iskry na świecach i tu prośba potrzebne sa schematy do tego silnika jeśli ktoś posiada taki silnik to prosiłbym o fotki instalacji tzn gdzie co jest podłączone
rosiłbym też o zdjęcia przewodów podciśnienia
do majówki zostało niewiele czasu wiec proszę o wszelka pomoc która przyczyniałby sie do tego bym zdążył na majówkę
co do przewodów podcisnieenia to tylko w sumie jeden od regulatora cisnienia paliwa ,ozesz wpiac w przepustnice reszte w sumie mozna olać, MFA pod zaworek od serwa jesli posiadasz
proponuje pooglaadac ten wątek na forum
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=672
www.vrservice.pl
						Od regulatora paliwa wpinasz ten zaznaczony na niebiesko
A od EVAPa czyli filtra węgolwego i termostatu na filtrze opwietrza te czorwone. Ten z przodu po lewej musisz połączyć z trójnikiem i jeden z nich do termostatu drugi do otwieranai EVPa. Ten z tyłu z grubszą rurką w EVPie. A MFA tak jak Borys napisał z króćca do serwa



Co do iskry to sprawdź Halla, moduł i cewke i oczywiście wszystkie połączenia
			
									
									A od EVAPa czyli filtra węgolwego i termostatu na filtrze opwietrza te czorwone. Ten z przodu po lewej musisz połączyć z trójnikiem i jeden z nich do termostatu drugi do otwieranai EVPa. Ten z tyłu z grubszą rurką w EVPie. A MFA tak jak Borys napisał z króćca do serwa



Co do iskry to sprawdź Halla, moduł i cewke i oczywiście wszystkie połączenia
a tak bez żartów, czy ktoś by ze mną pojechał i zobaczył czemu nie chce palićBorys pisze:przyciagnij na lince na Słuzewiec, paru speców bedzie napewno odpaligregor_oe pisze:a skąd wychodzi ten kabelekBorys pisze:sprawdz czy masz podpiety taki czarny pojedynczy przewodzic do cewki, bardzo niepozorny
pozdro
gregor
www.vwgolf.waw.pl MAZOWSZE SQUAD
						gregor
www.vwgolf.waw.pl MAZOWSZE SQUAD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości
