Miedziana uszczelka pod głowice

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Miedziana uszczelka pod głowice

Post autor: BMBL » wt maja 08, 2007 23:47

Witam
Niedługo zabiorę się za wymianę uszczelki pod głowicą. Chciałem sobie zapodać uszczelkę miedzianą ponieważ jest trwalsza... Uszczelka miałaby grubość 0,6 mm. Tutaj moje pytania:
1. Jaką grubość ma seryjna uszczelka do golfa mk2 1.6 PN (przynajmniej jakaś orientacyjna wartość)
2. Ile można splanować najwięcej głowicę?
I chyba najważniejsze pytanie: Czy przy tak cienkiej uszczelce ( 0,6 mm ) i przy najmniejszym liźnięciu tylko głowicy tłok w GMP nie spotka sie z którymś zaworem ??? W książce serwisowej nie znalazłem takich parametrów. Może ktoś już miał jakieś przygody z tymi sprawami to niech pisze :okej:

Pzdr.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr maja 09, 2007 17:04

a moze lepiej stalową odrazu z 2.0 ?


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » śr maja 09, 2007 20:28

Ale miedź jest miękka i myslę, że lepiej się dopasuje. Na takich uszczelkach jeżdżą lamuchy w RC :grin: Ziomek drugi motor zajeżdża w lamuchu na tej samej uszczelce. Więc chyba coś w tym jest :chytry: . Napewno trudniejsza do wydmuchania :hmm:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr maja 09, 2007 23:16

BMBL pisze:Ale miedź jest miękka i myslę, że lepiej się dopasuje. Na takich uszczelkach jeżdżą lamuchy w RC :grin: Ziomek drugi motor zajeżdża w lamuchu na tej samej uszczelce. Więc chyba coś w tym jest :chytry: . Napewno trudniejsza do wydmuchania :hmm:
:panna:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » czw maja 10, 2007 14:29

Borys pisze:
BMBL pisze:Ale miedź jest miękka i myslę, że lepiej się dopasuje. Na takich uszczelkach jeżdżą lamuchy w RC :grin: Ziomek drugi motor zajeżdża w lamuchu na tej samej uszczelce. Więc chyba coś w tym jest :chytry: . Napewno trudniejsza do wydmuchania :hmm:
:panna:
1948 postów do czegoś zobowiązuje no nie Borys ? Trzeba nabijać dalej, licznik nie może stać w miejscu.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt maja 11, 2007 00:28

stalowa raczej nie latwiej przerdzewieje albo ja wydmucha miedz lepsza


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt maja 11, 2007 02:38

BMBL pisze:
Borys pisze:
BMBL pisze:Ale miedź jest miękka i myslę, że lepiej się dopasuje. Na takich uszczelkach jeżdżą lamuchy w RC :grin: Ziomek drugi motor zajeżdża w lamuchu na tej samej uszczelce. Więc chyba coś w tym jest :chytry: . Napewno trudniejsza do wydmuchania :hmm:
:panna:
1948 postów do czegoś zobowiązuje no nie Borys ? Trzeba nabijać dalej, licznik nie może stać w miejscu.
nic mnie nie zobowiązuje do odpowiedzi, poprostu zbrakło mi słów.

a co do uszczelki miedzianej to proponuje wrócic do średniej szkoły na lekcje chemii i przypomniec sobie własciwosci fizyczne miedzi i stali.

czyms musieli się kierowac inżynierowie nie tylko VW montujac stalowe uszczelki do aut o podwyższonych mocach.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » pt maja 11, 2007 15:23

Borys pisze:
nic mnie nie zobowiązuje do odpowiedzi, poprostu zbrakło mi słów.

a co do uszczelki miedzianej to proponuje wrócic do średniej szkoły na lekcje chemii i przypomniec sobie własciwosci fizyczne miedzi i stali.

czyms musieli się kierowac inżynierowie nie tylko VW montujac stalowe uszczelki do aut o podwyższonych mocach.

To co Twoim zdaniem stanie się tej miedzianej uszczelce, co sie nie stanie tej stalowej od producenta ? Czego to nauczyli Cię na tej chemii o stali i miedzi weno sie pochwal :grin:



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt maja 11, 2007 16:35

BMBL pisze:Ale miedź jest miękka i myslę, że lepiej się dopasuje.
Gumowa lepsza :D :rotfl:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt maja 11, 2007 18:04

BMBL pisze:Ale miedź jest miękka i myslę, że lepiej się dopasuje. Na takich uszczelkach jeżdżą lamuchy w RC :grin: Ziomek drugi motor zajeżdża w lamuchu na tej samej uszczelce. Więc chyba coś w tym jest :chytry: . Napewno trudniejsza do wydmuchania
Zrób proste doświadczenie: weź kawałek drutu miedzianego, podgrzej do ok250*C, ochłodź powoli i tak pare razy. Potem spróbuj go zgiąć. Jak zobaczysz efekty to popraw wszystkie swoje posty i kup stalową uszczelke......



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt maja 11, 2007 19:00

Panowie bez przesady uszczelka miedziana jest lepsza zresztą nie jest to sama miedz tak apropo jezeli kupi sie kupi dobra to nie ma była zakładana w golfie ojca przelechal na niej 150 tys i jeszcze nie poszla tylko silnik byl do rematu a tą starą rdza przeżarła a tak apropo dla chemików

Temperatura topnienia 1084,4 °C
Temperatura wrzenia 2567 °C
Temperatura rekrystalizacji 550-600 °C

wiec gratuluje jak ktoś grzeje goferka do 250


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt maja 11, 2007 21:53

grandilodz pisze:wiec gratuluje jak ktoś grzeje goferka do 250
Goferka nie ale styk głowica-blok....



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt maja 11, 2007 23:00

kolego nie kombinuj bo szkoda zabawy, zakładaj uszczele stalową, z tego co ja widzialem sportowe uszczelki z jednej firmy to głowny rdzen jest stalowy a miedz jest tylko jako dodatek i jest napylana (miedz) na warstwe stalową.

stalowa jest sprawdzona nawet w wariancie 2 uszczelek w celu odprezenia silnika.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości