Turbo w 2E

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob kwie 21, 2007 16:48

evolution pisze:jakie a/r ma podstawa....
no to pewne. mam nadzieje że wtryski z 1.8T wystarczą. Do tego możliwie duży IC, termostat na 72*C, pompa oleju z G60, odpowiednie wzmocnienie w silniku wszystkiego co się da i oczywiście odprężenie. A turbo takie mam, jeśli będzie małe to zawsze można zmienić :bigok: Odnośnie odprężania: ma ktoś dojście do grubszych uszczelek pod głowice??? Ponoć do G60 jest grubsza tylko czy na pewno i o ile????



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob kwie 21, 2007 19:13

obserwacja z dzis, wymiana turbo z ar 34 na ar48 plus wtryski 305 na 400 auto do stu zerwalo 1,2 sekundy bez zmiany softu.... to taka sugestia co robic...

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2007 19:21 ]
toffic pisze:
evolution pisze:jakie a/r ma podstawa....
no to pewne. mam nadzieje że wtryski z 1.8T wystarczą. Do tego możliwie duży IC, termostat na 72*C, pompa oleju z G60, odpowiednie wzmocnienie w silniku wszystkiego co się da i oczywiście odprężenie. A turbo takie mam, jeśli będzie małe to zawsze można zmienić :bigok: Odnośnie odprężania: ma ktoś dojście do grubszych uszczelek pod głowice??? Ponoć do G60 jest grubsza tylko czy na pewno i o ile????
uszczelka z g nie jest grubsza i do 2e nie pasi, jest za to stalowa. co do turbo jak juz zalozysz nie zmienisz, mozesz mi zaufac... no chyba ze ta sie skonczy:P p.s. ja nie odprezalem nigdy uszczelka:P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob kwie 21, 2007 19:30

evolution pisze:p.s. ja nie odprezalem nigdy uszczelka:P
to ja wiem.. Ale Ty masz większa liczbe zaworów... Zapytam inaczej: co innego proponujecie na zmniejszenie sprężania w 2E???



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » sob kwie 21, 2007 20:06

No wlasnie bo odprezenia nie moge za ch... ogarnac nie wiem czy jedna grubsza wystarczy. Wiem ze mozna ja zamowic normalnie w lepszym sklepie koszt okolo 300zl.



luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » sob kwie 21, 2007 20:26

evolution pisze:p.s. ja nie odprezalem nigdy uszczelka:P
to może zebrac troche z tłoków?
albo wyskrobac w głowicy co nie co?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob kwie 21, 2007 20:45

mozna ale jest sposob prostszy i bezpieczniejszy:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Post autor: maxgt » sob kwie 21, 2007 20:58

podepne sie do tematu ze wzgledu na to ze wyszukowarka forum kulawo szuka, mkII 1.8 rp- chce zamieniać na 2.2 V5 z T z S2 co o tym sądzicie?

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2007 21:03 ]
pozatym nie wiem czy ktoś ma takie mkII w polsce



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob kwie 21, 2007 21:04

evolution pisze:mozna ale jest sposob prostszy i bezpieczniejszy:)
Można małą podpowiedź???

[ Dodano: 21 Kwi 2007 21:06 ]
evolution pisze:mozna ale jest sposob prostszy i bezpieczniejszy:)
Można małą podpowiedź??? a przy okazji czym można "utwardzić" gładź? Azotowanie?? No bo tłoki to nie problem



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » sob kwie 21, 2007 21:07

evolution napisał/a:
mozna ale jest sposob prostszy i bezpieczniejszy:)
Można małą podpowiedź???

Właśnie :D



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz kwie 22, 2007 10:03

Można niby założyć wał z 1.8 dzięki mniejszemu skokowi da się zrobić jakieś 7,8:1 ale wtedy kształt tłoka który ma robić zawirowania w komorze przestaje pełnic swoją role



luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » ndz kwie 22, 2007 10:11

evolution pisze:mozna ale jest sposob prostszy i bezpieczniejszy:)
ale przyjmujemy ze w silniku części pozostają takie same?
czy zamienia sie tak jak pisze toffic, wał, korowody, tłoki?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz kwie 22, 2007 13:34

luckash pisze:czy zamienia sie tak jak pisze toffic, wał, korowody, tłoki?
z tego co ja myłślałem to tłoki i korby zostają z 2E tylko wał z dobrego 1.8..



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » ndz kwie 22, 2007 14:54

Wszystko fajnie ale jak to zmierzyc (obliczyc) madrze zeby niespodzianek nie bylo? :/



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz kwie 22, 2007 15:49

[QT]Devil pisze:Wszystko fajnie ale jak to zmierzyc (obliczyc) madrze zeby niespodzianek nie bylo? :/
to nie jest problem, z wzoru stopien=(pojemność skokowa+komora)/komore czyli: pojemność to pojemność 1cylindra czyli pole tłokaXskok a objętość komory sprawdzam tak: utawiam tłok w GMP, wykręcam świece i wlewam olej strzykawką do pełna mierząc objętość wlanego oleju. Uwagi: tłok musi być dokładnie w GMP, zawory zamknięte i otwór na świece idealnie na górze. Przy silniku w samochodzie praktycznie niewykonalne ale w sumie niepotrzebne bo teraz przecież jest stopien fabryczny i można znaleść go w danych technicznych a dopiero po zmianach zmierzyć czyli z silnikiem wymontowanym :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości