no to pewne. mam nadzieje że wtryski z 1.8T wystarczą. Do tego możliwie duży IC, termostat na 72*C, pompa oleju z G60, odpowiednie wzmocnienie w silniku wszystkiego co się da i oczywiście odprężenie. A turbo takie mam, jeśli będzie małe to zawsze można zmienić Odnośnie odprężania: ma ktoś dojście do grubszych uszczelek pod głowice??? Ponoć do G60 jest grubsza tylko czy na pewno i o ile????evolution pisze:jakie a/r ma podstawa....
Turbo w 2E
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
obserwacja z dzis, wymiana turbo z ar 34 na ar48 plus wtryski 305 na 400 auto do stu zerwalo 1,2 sekundy bez zmiany softu.... to taka sugestia co robic...
[ Dodano: Sob Kwi 21, 2007 19:21 ]
[ Dodano: Sob Kwi 21, 2007 19:21 ]
uszczelka z g nie jest grubsza i do 2e nie pasi, jest za to stalowa. co do turbo jak juz zalozysz nie zmienisz, mozesz mi zaufac... no chyba ze ta sie skonczy:P p.s. ja nie odprezalem nigdy uszczelka:Ptoffic pisze:no to pewne. mam nadzieje że wtryski z 1.8T wystarczą. Do tego możliwie duży IC, termostat na 72*C, pompa oleju z G60, odpowiednie wzmocnienie w silniku wszystkiego co się da i oczywiście odprężenie. A turbo takie mam, jeśli będzie małe to zawsze można zmienić Odnośnie odprężania: ma ktoś dojście do grubszych uszczelek pod głowice??? Ponoć do G60 jest grubsza tylko czy na pewno i o ile????evolution pisze:jakie a/r ma podstawa....
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
mozna ale jest sposob prostszy i bezpieczniejszy:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
to nie jest problem, z wzoru stopien=(pojemność skokowa+komora)/komore czyli: pojemność to pojemność 1cylindra czyli pole tłokaXskok a objętość komory sprawdzam tak: utawiam tłok w GMP, wykręcam świece i wlewam olej strzykawką do pełna mierząc objętość wlanego oleju. Uwagi: tłok musi być dokładnie w GMP, zawory zamknięte i otwór na świece idealnie na górze. Przy silniku w samochodzie praktycznie niewykonalne ale w sumie niepotrzebne bo teraz przecież jest stopien fabryczny i można znaleść go w danych technicznych a dopiero po zmianach zmierzyć czyli z silnikiem wymontowanym[QT]Devil pisze:Wszystko fajnie ale jak to zmierzyc (obliczyc) madrze zeby niespodzianek nie bylo? :/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości