Turbo w 2E

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Turbo w 2E

Post autor: [QT]Devil » czw kwie 19, 2007 02:54

Witam pisalem tutaj juz temat odnosnie swapu na 16v ale przeliczylem sie z kasa. Postanowilem sprobowac czegos innego, podejrzewam ze polowa forum mnie zjedzie za ten pomysl ale moze ktos podpowie. Mam prawie wszystko co potrzebne minusem jest ze jezdze na mineralnym robilem glowice i pierscienie ale na panewki braklo. Mam
-turbo narazie od disla (narazie!)
-ladny intercooler od mondeo
-kolektor od audi
-zmienie pompe oleju na mocniejsza od disla
-chce cos pomyslec nad chlodniczka oleju
Potrzebuje jeszcze
-MBC
-Blov off
czegos jeszcze
Jak mam odprezyc ten silnik od fabrycznie ma kompreche po 13 glowica przy remacie byla zabielana tylko, wystarczy grubsza uszczelka pod glowice???
Jutro zakladam gaz sekwencyjny chce to narazie zestroic na gazie bo na strojenie bezki wiecej siana potrzeba. Jak myslicie uda sie? bede czegos jeszcze potrzebowal? Obrazek



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: Turbo w 2E

Post autor: evolution » czw kwie 19, 2007 19:43

[QT]Devil pisze:Witam pisalem tutaj juz temat odnosnie swapu na 16v ale przeliczylem sie z kasa. Postanowilem sprobowac czegos innego, podejrzewam ze polowa forum mnie zjedzie za ten pomysl ale moze ktos podpowie. Mam prawie wszystko co potrzebne minusem jest ze jezdze na mineralnym robilem glowice i pierscienie ale na panewki braklo. Mam
-turbo narazie od disla (narazie!)
mala turbo
-ladny intercooler od mondeo
mabyc dobry nie ładny, ładne nie dzialaja
-kolektor od audi
-zmienie pompe oleju na mocniejsza od disla
po co zmieniac cos na to samo??
-chce cos pomyslec nad chlodniczka oleju
juz ja masz
Potrzebuje jeszcze
-MBC
no tak ... szkola vtechu s a tysiace lepszych sposobow na reguylacje cisnienia, i do tego bez overboostow...
-Blov off
czegos jeszcze
kupoe osprzetu od pompy paliwa poprzez kompa, wtryski wirusa, wydech, odprezenie motoru, poprzez panewki wzmocnioone komplet nowych srub w silniku do kompletnego orurowania

Jak mam odprezyc ten silnik od fabrycznie ma kompreche po 13 glowica przy remacie byla zabielana tylko, wystarczy grubsza uszczelka pod glowice???
Jutro zakladam gaz sekwencyjny chce to narazie zestroic na gazie bo na strojenie bezki wiecej siana potrzeba. Jak myslicie uda sie? bede czegos jeszcze potrzebowal? [url=http://images21.fotosik.pl/186/9e1f9d2cbbd5dc86med.jpg]Obrazek[/URL]


na sekwencji tego nie zestroisz jesli bena chodzic nie bedzxie, a i tak bedziesz musial przerobic sekwencje pod turbo, zadna seryjna prawidlowo nie pracuje na turbo, co nie oznacza ze sie nie bedzie tocczyc....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » czw kwie 19, 2007 19:55

założyć gaz i TURBO tożto profanacja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw kwie 19, 2007 20:13

kumpel mial nissana 200SX i chcial zalozyc do niego gaz to gazownicy powiedzieli mu ze sie nie da....a tu widze ze jednak sie da :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » czw kwie 19, 2007 20:34

Znajomy (właściciel zakładu montażu inst. gazowych) do subarki 2.5 założył gaz i nosa, w jednym silniku korba bokiem wyszła :grin:


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw kwie 19, 2007 20:45

ADi997 pisze:korba bokiem wyszła
uuuuuuuuu to pewnie go to kosztowalo.....


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » czw kwie 19, 2007 23:22

Dzieki evo, odpowiedziales na wszystkie pytania, wyszlo na jaw ze i tak o wielu rzeczach nie wiedzialem :( Mam jeszcze jeno pytanie do ciebie, moglibysmy sie spotkac we wrocku najlepiej w niedziele, w realu zawsze sie inaczej rozmawia, nie bede wyciagal jakis waznych informacji od ciebie powiesz mi tyle ile mozesz :)

gulba pisze:założyć gaz i TURBO tożto profanacja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak sie sklada ze 3 miesiac pracuje u gazownikow i auta z turbo wala sie tylko na zwyklych instalkach na sequentach chodza bardzo dobrze, pozatym programy ktorymi sie programuje sequenty maja opcje turbo w ktora wpisuje sie doladowanie. Tutaj evo ma racje bo strojenie sequenta polega na zczytywaniu pracy silnika na benzynie. Seryjne auta ktore maja juz turbine maja kompa zmodzonego odpowiednio i po zalozeniu sequenta nie ma problemow zadnych gorzej jest z dokladana turbina :/



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt kwie 20, 2007 09:17

Evo małe OT: T3 do 2.0 to mało??? Bo takie coś chce założyć...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt kwie 20, 2007 23:26

jakie t3??


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt kwie 20, 2007 23:58

Garret T3



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob kwie 21, 2007 01:23

Z tym T3 todałbym sobie spokoj !! wg mnie sie nie opłaca poszukaj moze lepiej czegoś do benzyny :))
evolution pisze:T3 do 2.0 to mało??? Bo takie coś chce założyć...
tez mi sie tak wydaje :)

evolution, jak chcesz podkręić T3 nie mając MBC ?? mi sie wydaje ze to najlepszy sposób !! :D



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob kwie 21, 2007 07:40

t3 malo? przeciez nie bedzie smigal na doladowaniu powyzej 1 bara, bo by mu to 2E polecialo w piz.. nawet glupie k03 w benzynie dalo by fajny efekt. widze, ze autor tematu nie chce za bardzo dlubac to mala turbinka na soft turbo wystaczy. dobrze gadam evolution? no wiem, ze ty bys szedl na calosc :bajer: ale wlasciciel chyba ni


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob kwie 21, 2007 11:31

t3 malo? przeciez nie bedzie smigal na doladowaniu powyzej 1 bara, bo by mu to 2E polecialo w piz.. nawet glupie k03 w benzynie dalo by fajny efekt. widze, ze autor tematu nie chce za bardzo dlubac to mala turbinka na soft turbo wystaczy. dobrze gadam evolution? no wiem, ze ty bys szedl na calosc :bajer: ale wlasciciel chyba ni
_________________
dokładnie! chce odprężyć na jakieś 8:1



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob kwie 21, 2007 15:05

t3 turbin jest tyle rodzajow ze sam nie jestem zliczyc wstanie.. jakie a/r ma podstawa.... a nie ze t3... a nie wazne czy soft czy nie( choc sam wyznaje zasade ze nie ma soft turbo... co za idiota wymyslil okreslenie) fakt jest taki za mala turbo przeciaza silnik. dfakt jest taki ze ta ze zdjecia nadaje sie na obroty max 3500 dla tego silnika


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości