Porting Głowicy

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Porting Głowicy

Post autor: ThomasGTI16V » pt kwie 13, 2007 05:24

J.W wszedzie na forum o tym jest pisane ale nikt nic nie napisał o co w tym chodzi co to jest za obróbka itp, itd.Moim zdaniem porting to obróbka głowicy tzn lekkie jej lizniecie polerowanie kanałów ale których i jak bardzo, i powiększenie ich żeby była lepsza przepływowość wszedzie szukałem ale nikt to sensownie nie opisał może jakiś fachowiec sie wypowie w końcu io będzie wiadomo o co kaman???z góry dzieki i pozdrówka :okej:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt kwie 13, 2007 08:01

jest w tym ziale ze 10 razy opisane, ba sa fotki nawet....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » pt kwie 13, 2007 15:41

evo prosze zapodaj linka szukałem ale tam sa tylko fotki a niesjet napisane jak to byłoi robione:) please bardzo miz ależy bo jutro będe miał już głowice bo dzis rozbiera mi ją mechanik:) i chce w niej podłubac:) frezy na wiertareczke papiery scierne i wodne i jazda:) ale napisz coś więcej prosze:) pozdro



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt kwie 13, 2007 18:13

a ja zapytam - papierem o jakiej ziarnistosći wykańczać dolotowe?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt kwie 13, 2007 21:49

Ja wykańczam 220 i tak wychodzą bardzo gładkie.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob kwie 14, 2007 02:07

TAZ pisze:Ja wykańczam 220 i tak wychodzą bardzo gładkie.
a ja niewykańczam papierem, bo to strata czasu, i tylko blasku daje,nic wiecej, odpowiedni frez na szlifierce i 27tys rpm daje efekt jak polerka


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob kwie 14, 2007 11:53

a gdzie leży granica zeby nie przesdzić z głądkościa, chodzi mi o to nieszczęsne skraplanie się paliwa...



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob kwie 14, 2007 13:50

sas_gti pisze:a gdzie leży granica zeby nie przesdzić z głądkościa, chodzi mi o to nieszczęsne skraplanie się paliwa...
ja nie mam pojecia, wszystklie moje głowicye były sredniio wypolerowane, jedynie jakis papier na trzpieniu, nigdy nie było to na lustro,

ostatnio widziałem jak to jest zrobione w BMW MPower, widac slady jakiegos freza, gładka powierzchnia ale z widoczymi sladami, nie jest polerowana


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz kwie 15, 2007 10:33

Obrazek



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz kwie 15, 2007 12:45

Obrazek
Obrazek
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz kwie 15, 2007 17:20

Obrazek



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz kwie 15, 2007 19:26

mam pytanie, bo nie mam kolektora wydechowego ani ssacego wyjętego, tylko głowa lezy na biurku...
Czy kanały w głowicy są szersze niz w kolektorach czy odwrotnie? chodzi mi o to czy sie równa głowice pod kolektor czy kolektor pod głowice? A moze są porównywalne? Rozumiem ze na koniec dopasowauje sie uszczelkę?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz kwie 15, 2007 21:05

sas_gti pisze:mam pytanie, bo nie mam kolektora wydechowego ani ssacego wyjętego, tylko głowa lezy na biurku...
Czy kanały w głowicy są szersze niz w kolektorach czy odwrotnie? chodzi mi o to czy sie równa głowice pod kolektor czy kolektor pod głowice? A moze są porównywalne? Rozumiem ze na koniec dopasowauje sie uszczelkę?
i kolektor i głowice dopasowuje sie pod uszczelkę, przynajmniej ja tak robie, najpierw odrywsowuje usczelkę na kolektorze i głowicy a potem obróbka do zaznaczonego


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz kwie 15, 2007 21:42

aha bo ja myslalem ze uszczelka bedzie miala najmniejszą średnce i bedzie tworzyła kryze na łaczeniu kolektora i glowicy ograniczajac przepływ....A jest odwrtonie niz myslalem ze jest....dzieki , jutro jade po uszczelki, to zobacze ile wezsze mam kaznaly

PS macie mzoe foto głowic 8v przed obróbką? A tazke inne foto po obróbce? szczególnie zalezy mi na prowadnicach?
btw Ile kosztuja oryginalne prowadnice w VW? A moze jakis zamiennik jest wart uwagi? (4maxa za 5 zł za szt sobie odpuszcze) Jaki jest koszt wciskania 8 prowadnic?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości