Jak sprawa dotyczy PFa

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Jak sprawa dotyczy PFa

Post autor: chosen » ndz kwie 08, 2007 23:02

Jak wiadomo, 107 koni..juz sie troszke opatrzyło...mam zamiar wywalic kata...co powinno dac ok. 5 km, bo w modelu z silnikiem PB, ktory roznil sie tym ze nie bylo kata, wlasnie bylo 112 km.
A teraz moje pytanie, czy ktos umiałby przeprogramowac jakos digifanta II zeby mial troszke wiecej mocy przy spalaniu max. 1 do 2 litrow więcej ?? JAk tak to ile by takie cos kosztowało, i kto by mógł to zrobic. samochod jest z 1991 roku.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn kwie 09, 2007 01:13

dobry chip dla seryjnego motoru nie podniesie spalania przy jeździe z zachowaniem zasad ekonomii...wzrosnie spalanie na duzym obciążeniu ale raczej tez niezauważalnie....
nie wywalaj kata tylko go co najwyzej opróżnij...i nie licz ze z tego bedize aż 5 KM...



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn kwie 09, 2007 08:32

sas_gti pisze:dobry chip dla seryjnego motoru nie podniesie spalania przy jeździe z zachowaniem zasad ekonomii...wzrosnie spalanie na duzym obciążeniu ale raczej tez niezauważalnie....
nie wywalaj kata tylko go co najwyzej opróżnij...i nie licz ze z tego bedize aż 5 KM...
nie rozumiem po co zostawiac obudowe od kata jak go nie ma, bedzie tylko zbędne zamieszanie robiła i zawirowania, najlepszym rozwiazaniem jest wspawanie kawałka prostej rury

a co do chipsa to nie widziałem uniwersalnego chipsa do PF, a strojenie indywidualne to koszt ok 1000 zł. wiec koszta takiego chipsa są znaczne, i dla pocieszenia duszy zostaje chips z allegro :grin:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn kwie 09, 2007 10:05

chosen pisze:Jak wiadomo, 107 koni..juz sie troszke opatrzyło...mam zamiar wywalic kata...co powinno dac ok. 5 km, bo w modelu z silnikiem PB, ktory roznil sie tym ze nie bylo kata, wlasnie bylo 112 km.
A teraz moje pytanie, czy ktos umiałby przeprogramowac jakos digifanta II zeby mial troszke wiecej mocy przy spalaniu max. 1 do 2 litrow więcej ?? JAk tak to ile by takie cos kosztowało, i kto by mógł to zrobic. samochod jest z 1991 roku.
Nie tylko katem niestety



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn kwie 09, 2007 10:38

sas_gti pisze:nie wywalaj kata tylko go co najwyzej opróżnij...i nie licz ze z tego bedize aż 5 KM...
Wlasnie mam zamiar go wybebeszyc ....
toffic pisze:Jak wiadomo, 107 koni..juz sie troszke opatrzyło...mam zamiar wywalic kata...co powinno dac ok. 5 km, bo w modelu z silnikiem PB, ktory roznil sie tym ze nie bylo kata, wlasnie bylo 112 km.
A teraz moje pytanie, czy ktos umiałby przeprogramowac jakos digifanta II zeby mial troszke wiecej mocy przy spalaniu max. 1 do 2 litrow więcej ?? JAk tak to ile by takie cos kosztowało, i kto by mógł to zrobic. samochod jest z 1991 roku.
Nie tylko katem niestety
w takim razie uświadom mnie czym jeszcze sie rózni, bo z tego co wyczytalem i zobaczylem, tylko tym ze niema kata ma o te 5 km więcej.
Nie mowie ze ja tyle zyskam. Ale 3 konie napewno dojdą:>


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn kwie 09, 2007 12:29

Na pewno komp i wałek chyba też (ale co do tego to pewny nie jestem). Poza tym widziałem pare PB z inymi wtryskami



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn kwie 09, 2007 13:00

PB jezdzi bez sondy lambda, moge ci wgrać taki soft do sterownika z PFa lub poprostu zestroić PFa na ile sie da,
jedyny kłopot to zapłon bo cieżką sprawą jest ruszenie motorolki S3 , ale mozna ECUMASTEREM ruszyc zaplon bezproblemowo.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn kwie 09, 2007 13:05

GTO pisze:PB jezdzi bez sondy lambda, moge ci wgrać taki soft do sterownika z PFa lub poprostu zestroić PFa na ile sie da,
jedyny kłopot to zapłon bo cieżką sprawą jest ruszenie motorolki S3 , ale mozna ECUMASTEREM ruszyc zaplon bezproblemowo.
Po 1. czyli wkoncu jaki problem ? nie bede mógl zapalic czy co ??
po 2. Ile by takie cos kosztowało, i czy po wlozeniu go spowrotem bedzie na 100% wszytsko działalo i bedzie rzeczywiscie mocniejszy i o ile koni?


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn kwie 09, 2007 13:07

problemu nie ma zadnego, zapali i pojedzie i bedzie zapierdalał
o ceny pytaj na priv'a


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn kwie 09, 2007 13:14

Borys pisze:nie rozumiem po co zostawiac obudowe od kata jak go nie ma, bedzie tylko zbędne zamieszanie robiła i zawirowania, najlepszym rozwiazaniem jest wspawanie kawałka prostej rury
no zgadzam sie, wybebeszanie kata to nie jest jakieś genialne rozwiązanie ale przypuszczam że i taki pusty kat leiej sie spisze niz zapchany stary...oczywiscie ddorbze jest wspawac kawalek rury ale to juz trzeba na to kase wykładać , odkręcać spawać, dobierać rurę...wybebeszyc mozna na aucie, odkręcajac tylko dwururke....
idac tokiem rozumowania ze obudowa kata pusta w srodku wprowadza niepotrzebne zawirowania to tak smao mozna powiedziec o kazdym tłumiku , np o tym wstępnym przlotowym, to kanciasta puszka a kat jesy w srodku wszędzie wyoblony...
toffic pisze:Na pewno komp i wałek chyba też (ale co do tego to pewny nie jestem). Poza tym widziałem pare PB z inymi wtryskami
TAZ od którego ostanio kupiłem głowe twierzdił że ona jest od PB ale jak pytałem o wałki to odpowiedział że w PB i PF sa takie same...trzeba go tu wciągnąc w tę rozmowe

Jeśłi chodzi o kompa to nr w ETCe sie pokrywają dla PF i PB wiec chyba jest tam kwestia tylko sygnału z sondy/wystrojenia...
O strojeniu nie ma pojęcia wiec tu sie nie wypowiem



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn kwie 09, 2007 15:08

głowice,wałki,zawory są takie same, caly silnik jest taki sam poza softem w sterowniku i portkami (dolną cześcią wydechu), PF powinien delikatnie mniej palić.

głowe z PBka gdzies mam jakby ktoś chciał to odzprzedam po taniości.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn kwie 09, 2007 15:15

GTO pisze:portkami (dolną cześcią wydechu),
czy mógłyś nieco dokladniej opisć tę różnicę? dzieki



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn kwie 09, 2007 16:27

czyli wychodzi na to ze gdybym chcial pozbyc sie calkiem kata i sondy (z PF) to musze zmienic tylko sterownik na ten z PB i powinno byc dobrze ??


Czarny turboklekocik

deKrzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 15:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: deKrzychu » sob kwie 14, 2007 23:06

A czy moge pozbyc sie sondy z RP i czy tez trzeba wowczas przeprogramowac komputer?
Kata juz nie mam!


.::deKrzychu::.
Sky's the limit!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości