MK2 GTI PF 107HP - co z tego mozna zrobic

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw kwie 05, 2007 15:03

sas_gti pisze:W skrócie ...
bład wynikający z reakcji przy próbie "wstrzelenia" sie w moment jest u przecietnego człowieka około 0,1 sek....mozna to sprawdic puszczajac stoper i łapiąc czas na np 10 sek...zrobic tak 10 razy i wyciagnac srednia i masz swoj tzw "blad reki"....trzeba tez sie upewnic sie ze przy 100 kmh autp faktycznie ma te 100 kmh....trzeba tez usiasc za kierowcą czyli na tylnej kanapie i patrzec na wskazowke na wprost....kierowca startuje na komende trzymajacego stoper...uzykany w ten sposob wynik bedize zawieral czas reakcji kierowcy na komende start oraz blad reki mierzącego a takze blad licznika (max 5%)...w sume to nie bedize wiecej jak 0,2 sek...jak sie nie ejst flegmatykiem to wyniki na poziomie 0,1 sek da sie robic....trzeba tez zrobic 10 pomiarow do setki i usrednic i uzyskany w ten sposób wynik jest miarodajny....to tak w skrocie....
a ja np jak mierze czasy w ten sposób to uzyskuje np wyniki 9,64 9,45 9,67 9,55 9,49 9,75 ....rozrzut jest maly co tez moze swiadczyc o malym bledzie pomairu, wynik jest powtarzalny, a do sredniej i tak wypadalo by dwa skrajen wyniki odrzucic...tak mowia zasady "pomiarów"
O błedach pomiarów co nieco wiem tylko moje 100 na budziku chyba nie jest 100 na prawde, najpierw musze to zbadać

[ Dodano: 05 Kwi 2007 15:04 ]
Borys pisze:z TT to masz listwe i wtryskiwacze czy same wtryskiwacze? i czy to masz w 8vPF?
_________________
całą listwe w 8V PF



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw kwie 05, 2007 15:24

toffic pisze:[ Dodano: 05 Kwi 2007 15:04 ]
Borys pisze:z TT to masz listwe i wtryskiwacze czy same wtryskiwacze? i czy to masz w 8vPF?
_________________
całą listwe w 8V PF
ale czy listwa jest z 8v na wtryskach z 1.8T czy listwa z 1.8T z wtryskami z 1.8T?

bo generalnie z 1.8T nie pasuje do 8v .


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » czw kwie 05, 2007 15:30

za 10 tys kupisz całego paska vr6 i swapa zrobisz;


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw kwie 05, 2007 15:34

Borys pisze:
toffic pisze:[ Dodano: 05 Kwi 2007 15:04 ]
Borys pisze:z TT to masz listwe i wtryskiwacze czy same wtryskiwacze? i czy to masz w 8vPF?
_________________
całą listwe w 8V PF
ale czy listwa jest z 8v na wtryskach z 1.8T czy listwa z 1.8T z wtryskami z 1.8T?

bo generalnie z 1.8T nie pasuje do 8v .
Wtryski z TT w szynie z PF i regulator ciśnieina z TT i PF (równolegle)



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » czw kwie 05, 2007 15:34

dm414, ales wyskoczyl :)


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw kwie 05, 2007 20:16

toffic pisze:
Borys pisze:
toffic pisze:[ Dodano: 05 Kwi 2007 15:04 ] całą listwe w 8V PF
ale czy listwa jest z 8v na wtryskach z 1.8T czy listwa z 1.8T z wtryskami z 1.8T?

bo generalnie z 1.8T nie pasuje do 8v .
Wtryski z TT w szynie z PF i regulator ciśnieina z TT i PF (równolegle)
zrozumiałem, dzieki za info
:pub:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
jakubu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt mar 29, 2005 13:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: jakubu » czw kwie 05, 2007 20:36

toffic, ale ile mniej wiecej jest do paki? :food: Nie dam Ci spokoju póki nie powiesz...

[ Dodano: Czw Kwi 05, 2007 20:37 ]
a sory SAS_gti z tej strony...pisze z konta kolegi :blush:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob kwie 07, 2007 12:46

Jak naprawie licznik to dam ci znać a chyba szybciej się do tego zabiore bo mi wczoraj tem wody umarła:(



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » wt kwie 10, 2007 09:12

Napisalem ze kasa ma byc wlozona w ten silnik a nie Swap!!! , tak na marginecie silniczek to igla , i warto jest go dlubnac, tam ktos napisal wtryskiwacze z TT no bez sensu , moc napewno pojdzie dogory ale spalanie tez, to by sie fajnie sprawdzio z Turbina lub kompresorem, TT ma dosc wydajne wtrsykiwacze w koncu moze mniec to 180 badz 225 km w serii , ale bez odpowiedniej ilosci powietrza to mieszanka bedzue za bogata , moj zdanie jest takie , Walek Shrick"a , dobry dolot w jakim firmowy stozkiem i PowerRura , wydaech caly od golowicy lub od kata , przeprogramowanie strownika, / inny strownik, no i obrobka glowicy . Ja sobie ostatnio sprawdzlem jeszcze czekam mnie zmiana hamulcow przod+tyl mysle nad EBC albo jakie Brembo MAX nacinane do tego DS 2000 , albo EBC RedStuff.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt kwie 10, 2007 09:46

Golf GTi pisze:Napisalem ze kasa ma byc wlozona w ten silnik a nie Swap!!! , tak na marginecie silniczek to igla , i warto jest go dlubnac, tam ktos napisal wtryskiwacze z TT no bez sensu , moc napewno pojdzie dogory ale spalanie tez, to by sie fajnie sprawdzio z Turbina lub kompresorem, TT ma dosc wydajne wtrsykiwacze w koncu moze mniec to 180 badz 225 km w serii , ale bez odpowiedniej ilosci powietrza to mieszanka bedzue za bogata , moj zdanie jest takie , Walek Shrick"a , dobry dolot w jakim firmowy stozkiem i PowerRura , wydaech caly od golowicy lub od kata , przeprogramowanie strownika, / inny strownik, no i obrobka glowicy . Ja sobie ostatnio sprawdzlem jeszcze czekam mnie zmiana hamulcow przod+tyl mysle nad EBC albo jakie Brembo MAX nacinane do tego DS 2000 , albo EBC RedStuff.
nawtykasz nawtykasz extrasów w ten silnik, dojdiesz do 130KM i co dalej? nic nie juz nie zrobisz, wiecej nie wydusisz.
propomuje zamiast DIGI II załozyc DIGI I, z chpisem od GTO do 16V. bardzo ładnie daje rade w 8v na ostrym wałku. i z dodatkami w postaci wydechu dolotu portingu, i daje sie modifikować

a i jak by ci si e zachciało uturbiac ten motor to juz masz gotową sprawdzoną instalacje, dokładasz troche gratów + program i fura smiga miodnie.

a co do hamulców, to polecam zestaw seryjnych 280tek na przód, naawet na zwykłej tarczy hamuje o niebo lepiej niz te greengówna


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt kwie 10, 2007 11:00

Borys pisze:nawtykasz nawtykasz extrasów w ten silnik, dojdiesz do 130KM i co dalej?
szczerze mówiać jeśłi o mnie chodzi to w pełni by mnie taka moc satysfakcjonowała...dąże własnie do tego żeby mój PF miał podobne osiągi jak PL...

Borys, jakie są podstawowe róznice decydujące o wyższości DIGI1 nad DIGI2?

[ Dodano: Wto Kwi 10, 2007 11:13 ]
Borys pisze:a co do hamulców, to polecam zestaw seryjnych 280tek na przód, naawet na zwykłej tarczy hamuje o niebo lepiej niz te greengówna
Tyle ze do 280 trzeba zakładać felge 15 cali (dodatkowe koszta), ajak ktoś sie bawi w sport to na szutrze sie troche drętwo lata na 15 calach, no a swapowac całe hamulce to tez koszta.
Szczerze mówiać to pierwszy raz slysze negatywną opinie o EBC greenach, ale osobiscie nie jeździłem wiec nie śmiem polemizować...ale chyba nie jest z nimi az tak zle ...FDSy kosztują pod 400 zł a takie EBC za 210 zł sa dla nich alternatywą....Najlepsze do KJSów są podobno czerwone PAGIDY ale aktualnie brak klocków u importera pod tarcze 239x20


No i śmiem twierdzić ze hamulce 239 wyhamują auto tak samo szybko jak 280..Zarowno na tych jak i natych da rade zblokowac koło co świadczy ze siła potrzebna do hamowania jest wystarczająca, a elementem ktory ogranicza zdolnosc do hamowania bedize tutaj przyczepnosc opony...Lepiej zainwestowac moim zdaniem w dobre gumy a nie wieksze hamulce...choć na slicku juz mozna zagrzac kazde seryjne hamulce, a raczej rzekłbym ze to wręcz pewne no ale po miescie przeciez na slicku nikt nie lata...Roznica bedzie w pojemnosci cieplnej tych hamulców (90% ciepła idzie w tarcze) , i faktycznie takie male tarcze 239 nie wyrobia w mocnym aucie bo nie zdąża ostygnąć przed koljenym ropedzeniem sie i hamowaniem....
MOim zdaniem rozsadniej i taniej jest zbudowac dobre hamulce na bazie 239 albo 256, z porządnymi tarczami i klockami, plynem (o ile auto jest dosc lekkie i ma nieduźą moc, czyli wiekszosc golfów) taki zestaw bedize porównywalnie hamował co 280, zagrzac sie go tez praktycznie nie daje, a jest pole manewru jesli chodzi o rozmiar felgi a co za tym idzie mozna zaklądac tanie opony do polatania czy na trening, czy szuter albo zimówka w rozmiarze 13 cali, jest tanio i bardzo solidnie...

Twierdze ze jesli idzie zablokowac koła przy kazdym hamowaniu to niepotrzebne sa wieksze hamulce, znaczy ze dają sobie radę....Mam tu na mysli np 10 hamowań ze 150 kmh jedno po drugim...jak siła hamowania nie osłabnie (koło daje sie blokowac , pedał nie mięknie) to nie ma sensu ładować wiekszych hamulców...

btw Wasze PFy maja tarcze 239 czy 256?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt kwie 10, 2007 12:55

sas_gti pisze:
Borys pisze:nawtykasz nawtykasz extrasów w ten silnik, dojdiesz do 130KM i co dalej?
szczerze mówiać jeśłi o mnie chodzi to w pełni by mnie taka moc satysfakcjonowała...dąże własnie do tego żeby mój PF miał podobne osiągi jak PL...

Borys, jakie są podstawowe róznice decydujące o wyższości DIGI1 nad DIGI2?

[ Dodano: Wto Kwi 10, 2007 11:13 ]
Borys pisze:a co do hamulców, to polecam zestaw seryjnych 280tek na przód, naawet na zwykłej tarczy hamuje o niebo lepiej niz te greengówna
Tyle ze do 280 trzeba zakładać felge 15 cali (dodatkowe koszta), ajak ktoś sie bawi w sport to na szutrze sie troche drętwo lata na 15 calach, no a swapowac całe hamulce to tez koszta.
Szczerze mówiać to pierwszy raz slysze negatywną opinie o EBC greenach, ale osobiscie nie jeździłem wiec nie śmiem polemizować...ale chyba nie jest z nimi az tak zle ...FDSy kosztują pod 400 zł a takie EBC za 210 zł sa dla nich alternatywą....Najlepsze do KJSów są podobno czerwone PAGIDY ale aktualnie brak klocków u importera pod tarcze 239x20


No i śmiem twierdzić ze hamulce 239 wyhamują auto tak samo szybko jak 280..Zarowno na tych jak i natych da rade zblokowac koło co świadczy ze siła potrzebna do hamowania jest wystarczająca, a elementem ktory ogranicza zdolnosc do hamowania bedize tutaj przyczepnosc opony...Lepiej zainwestowac moim zdaniem w dobre gumy a nie wieksze hamulce...choć na slicku juz mozna zagrzac kazde seryjne hamulce, a raczej rzekłbym ze to wręcz pewne no ale po miescie przeciez na slicku nikt nie lata...Roznica bedzie w pojemnosci cieplnej tych hamulców (90% ciepła idzie w tarcze) , i faktycznie takie male tarcze 239 nie wyrobia w mocnym aucie bo nie zdąża ostygnąć przed koljenym ropedzeniem sie i hamowaniem....
MOim zdaniem rozsadniej i taniej jest zbudowac dobre hamulce na bazie 239 albo 256, z porządnymi tarczami i klockami, plynem (o ile auto jest dosc lekkie i ma nieduźą moc, czyli wiekszosc golfów) taki zestaw bedize porównywalnie hamował co 280, zagrzac sie go tez praktycznie nie daje, a jest pole manewru jesli chodzi o rozmiar felgi a co za tym idzie mozna zaklądac tanie opony do polatania czy na trening, czy szuter albo zimówka w rozmiarze 13 cali, jest tanio i bardzo solidnie...

Twierdze ze jesli idzie zablokowac koła przy kazdym hamowaniu to niepotrzebne sa wieksze hamulce, znaczy ze dają sobie radę....Mam tu na mysli np 10 hamowań ze 150 kmh jedno po drugim...jak siła hamowania nie osłabnie (koło daje sie blokowac , pedał nie mięknie) to nie ma sensu ładować wiekszych hamulców...

btw Wasze PFy maja tarcze 239 czy 256?
nie bede tu ci udowadniał wyzszosci świąt Bozego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy.

pozyjesz pojeździsz autem z wiekszą mocą na 239 hamulcach lub 256 to zmienisz zdanie, i stac cię bedzie na felgi opony swapy calego zawieszenia,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt kwie 10, 2007 17:35

Borys pisze:nie bede tu ci udowadniał wyzszosci świąt Bozego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy.

pozyjesz pojeździsz autem z wiekszą mocą na 239 hamulcach lub 256 to zmienisz zdanie
mówisz jakbys wiedzial jak jezdze i czym a mnie nie znaz, i do tego żle mnie zrozumiałeś, napisalem dokladnie to co Ty , ze jak auto ma wieksza mase i moc to zapewne wentyl 239 nie wystarczy, ale ja na razie jezdze autem o mocy 107 KM, mam hample 239mm wentylowane i zapewnim Cie że to wystarcza..tym bardziej ze zszedłem z wagi kilkdziesiat kilogramów...
Faktycznie jakbym wkładał cos mocniejszego, np KRa albo PLa albo moze ABFa to pewnie bym zakładał 256, wtedynadal wejdzie felga 14 cali...na tarcze 280 bym sie raczej nie zdecydował, bo wymusiłoby to na mnie montaż 15 calowych felg na zimę, a zważywszy na wagę to auto opona najlepiej jakby miała 165/175 mm szerokosci albo mniej...ciezko znalezc zimówkę 175/15 albo 165/15 z sensownym profilem, a auto na 185 albo 195 w zime prowadzi sie juz duzo gorzej a nawet i targicznie jak popada śnieg....Wszytko co robie w moim aucie najpierw dobrze przemyślam i nieraz testuje i ma to na celu przyspieszenie auta...Na cholere mi 280 do KJSów w takim aucie? Nie jest to rozsadne bo pociaga za soba zwiekszenie kosztow jesli chodzi o opony...a w KJSie to jednak sie "jedzie" głównie oponą nie hamowaniem. Wczesniej mialem escorta RS o wadze ponad 1250 kg i on sie dobrze prowadził na kampciu zimowym 185mm ale golf ktory wazy kolo 900kg na takim rozmiarze po porstu pływa, zamist sie wgryźć w śnieg czy błoto...
W tej sytacji nadal uwazasz ze 239x20 (rowkowany) + czerwony PAGID + płyn 5.1 nie wystarczy? No to ja juz nie wiem czemu
tylko nie stosuj prosze arguemntow typu "pozyjesz zobaczysz"



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt kwie 10, 2007 23:35

sas_gti pisze:
Borys pisze:nie bede tu ci udowadniał wyzszosci świąt Bozego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy.

pozyjesz pojeździsz autem z wiekszą mocą na 239 hamulcach lub 256 to zmienisz zdanie
mówisz jakbys wiedzial jak jezdze i czym a mnie nie znaz, i do tego żle mnie zrozumiałeś, napisalem dokladnie to co Ty , ze jak auto ma wieksza mase i moc to zapewne wentyl 239 nie wystarczy, ale ja na razie jezdze autem o mocy 107 KM, mam hample 239mm wentylowane i zapewnim Cie że to wystarcza..tym bardziej ze zszedłem z wagi kilkdziesiat kilogramów...
Faktycznie jakbym wkładał cos mocniejszego, np KRa albo PLa albo moze ABFa to pewnie bym zakładał 256, wtedynadal wejdzie felga 14 cali...na tarcze 280 bym sie raczej nie zdecydował, bo wymusiłoby to na mnie montaż 15 calowych felg na zimę, a zważywszy na wagę to auto opona najlepiej jakby miała 165/175 mm szerokosci albo mniej...ciezko znalezc zimówkę 175/15 albo 165/15 z sensownym profilem, a auto na 185 albo 195 w zime prowadzi sie juz duzo gorzej a nawet i targicznie jak popada śnieg....Wszytko co robie w moim aucie najpierw dobrze przemyślam i nieraz testuje i ma to na celu przyspieszenie auta...Na cholere mi 280 do KJSów w takim aucie? Nie jest to rozsadne bo pociaga za soba zwiekszenie kosztow jesli chodzi o opony...a w KJSie to jednak sie "jedzie" głównie oponą nie hamowaniem. Wczesniej mialem escorta RS o wadze ponad 1250 kg i on sie dobrze prowadził na kampciu zimowym 185mm ale golf ktory wazy kolo 900kg na takim rozmiarze po porstu pływa, zamist sie wgryźć w śnieg czy błoto...
W tej sytacji nadal uwazasz ze 239x20 (rowkowany) + czerwony PAGID + płyn 5.1 nie wystarczy? No to ja juz nie wiem czemu
tylko nie stosuj prosze arguemntow typu "pozyjesz zobaczysz"
zauważ ze oprocz ciebie w KJS jezdza z forum moze jeszcze ze 2 osoby,
reszta ludzi smiga po normalnych drogach, moze autostradach gdzie sa potrzebne naprawde porzadne heble a nie popierdółki 239, raz wyhamuja drugi wyhamuja ale za 3 cim brak hebla,
taką sytuację ma kazdy dieslowiec po chipsie, tam juz nawet 280mm robi się za słabe

a KJS to inna piaskownica, nie moja i nie wiekszosci userów, która uzywa aut na codzien, do jazdy z puktu a do b


www.vrservice.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości