SWAP 1.8ABS na 2.8 VR6

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dygac
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw lut 01, 2007 23:52
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

SWAP 1.8ABS na 2.8 VR6

Post autor: dygac » ndz kwie 01, 2007 00:31

Witajcie Koledzy!

Przymierzam się do zmiany jednostki w moim Vento 1.8ABS na VRa w manualu.
Mam przy tym kilka istotnych pytań:

1. Skąd wziąć silnik + skrzynia + cały osprzęt ?
a) sprowadzić z Niemiec całe auto na części?
b) szukać w kraju całego samochodu czy konkretnych części?

2. Co jest dokładnie potrzebne, o czym muszę wiedzieć przy swap'ie tej jednostki?

3. Jak "ustrzelić" dobrą "sztukę" na co zwracać uwagę przy zakupie. Najlepiej jakby auto stało na kołach.

4. Jak wygląda kwestia zawieszenia? Czy można zostawić zwrotnice na 4 śrubach?

5. O jakiej kwocie muszę myśleć zabierając się za ten swap?

Więcej pytań nie pamiętam, o innych sobie napewno przypomnę :bigok:

Zapraszam do tematu :pub:



niunciel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 30, 2007 11:49
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: niunciel » ndz kwie 01, 2007 11:12

lepiej sprzedaj vento i kup drugie juz z vr'em :)


ABF is ComIng..

Awatar użytkownika
dygac
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw lut 01, 2007 23:52
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: dygac » ndz kwie 01, 2007 11:43

ok, tylko znajdź mi takie jak moje (stan, przebieg, wyposażenie i bezwypadkowe) :okej:



niunciel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 30, 2007 11:49
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: niunciel » ndz kwie 01, 2007 16:44

szukaj na ebay.de tam sa smakowite kaski :bajer: :bajer: :bajer: :bajer:


ABF is ComIng..

Awatar użytkownika
dygac
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw lut 01, 2007 23:52
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: dygac » śr kwie 04, 2007 20:14

byłem dziś u pewnego "proroka" i przepowiedział mi że bardziej nada się do przekładki Passat B3 niż Golf mk3 - czy ktoś coś wie na ten temat ?


Pozdrawiam
dygac :okej:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr kwie 04, 2007 21:51

dygac pisze:byłem dziś u pewnego "proroka" i przepowiedział mi że bardziej nada się do przekładki Passat B3 niż Golf mk3 - czy ktoś coś wie na ten temat ?
Więcje części może Ci zostać z tego zawieszenia co masz. Ale ogólnie najlepiej szukać całe autko z VRem tak jest po prostu taniej



Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » śr kwie 04, 2007 23:17

mam pytanie zamierzasz sam tego dokonać ? :bajer:

bo mając takich pomocników jak ten "prorok" to nie wróże powodzenia temu przedsięwzięciu

większość odpowiedzi na Twoje pytania jest na forum trzeba tylko poszukać

cały interesujący Cie zestaw mam :bigok:
jak zainteresowany to zapraszam na priv


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw kwie 05, 2007 07:58

dygac pisze:byłem dziś u pewnego "proroka" i przepowiedział mi że bardziej nada się do przekładki Passat B3 niż Golf mk3 - czy ktoś coś wie na ten temat ?


Pozdrawiam
dygac :okej:
ja przekładałem do MKII z passata motor.

ale stanowczo twierdze ze MKIII bardziej się nada,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
dygac
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw lut 01, 2007 23:52
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: dygac » czw kwie 12, 2007 22:38

no i stało się :bigok:
dorwałem "anglika" mk3, lekko bity w prawy bok ale za to silniczek i skrzynia igła
produkcja 1994 a pierwsza rejestracja 1995 - pełna opcja ze skórką bez klimy. Silniczek chodzi jak marzenie bo ma 70000 mil ang. - nie kombinowany wszystko seria.
Jedyny mankament to wykrzywiony z deka mcpherson i zapewne idzie do zmiany.

Teraz prygotowuję listę po kolei co i jak, zbieram dokumentacje, serwisówki ale za wiele ich nie znalazłem. Jeśli ktoś z Was ma jakieś schematy porady itp dotyczące VR6 to bardzo proszę o pomoc - stronę przeszukałem i niestety bieda :crazy:

Jeśli ktoś z Was przerabiał już temat anglików to chętnie wysłucham każdej opini :okej:

Pozdro
dygac



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt kwie 13, 2007 07:56

dygac pisze:no i stało się :bigok:
dorwałem "anglika" mk3, lekko bity w prawy bok ale za to silniczek i skrzynia igła
produkcja 1994 a pierwsza rejestracja 1995 - pełna opcja ze skórką bez klimy. Silniczek chodzi jak marzenie bo ma 70000 mil ang. - nie kombinowany wszystko seria.
Jedyny mankament to wykrzywiony z deka mcpherson i zapewne idzie do zmiany.

Teraz prygotowuję listę po kolei co i jak, zbieram dokumentacje, serwisówki ale za wiele ich nie znalazłem. Jeśli ktoś z Was ma jakieś schematy porady itp dotyczące VR6 to bardzo proszę o pomoc - stronę przeszukałem i niestety bieda :crazy:

Jeśli ktoś z Was przerabiał już temat anglików to chętnie wysłucham każdej opini :okej:

Pozdro
dygac
przywoisz mi 2 auta i wyjeżdzasz vento vr6


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » pt kwie 13, 2007 08:47

dogadaj sie z Borys,em w sumie na weekend roboty ,a jak sie dobrze dogadasz to pomożesz i sie czegoś nauczysz


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt kwie 13, 2007 09:40

chochoł pisze:dogadaj sie z Borys,em w sumie na weekend roboty ,a jak sie dobrze dogadasz to pomożesz i sie czegoś nauczysz
bez przesady łykend, nie jestesmy w Zakopanem by w 3 dni swapowac. Co nagle to po diable


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt kwie 13, 2007 11:57

weekendowe swapy są domeną staszka :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » pt kwie 13, 2007 12:02

Borys pisze:
chochoł pisze:dogadaj sie z Borys,em w sumie na weekend roboty ,a jak sie dobrze dogadasz to pomożesz i sie czegoś nauczysz
bez przesady łykend, nie jestesmy w Zakopanem by w 3 dni swapowac. Co nagle to po diable
przeca to plug&play :hmm: pisząc weekend miałem na myśli piątek wieczór i sobote do wieczora a potem :pub: i w niedziele :kac:


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości