nowy nabytek do MKIII VR6 kolegi VR

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

modny

Post autor: modny » wt mar 29, 2005 22:18

VR pisze:
modny pisze:
VR pisze:jest na moduł (jak ktoś ma na zbyciu w dobrej cenie chętnie zakupie)
Taki byl oryginalnie?? Z ktorego roku jest twoje autko??
od 94 były montowane
mam '94 ale na aparacie i zastanawiam sie czy jest duzo rzezbienia w elektryce zeby przerobic



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » wt mar 29, 2005 23:31

a jaka to roznica czy modul czy aparat, ma to jakies praktyczne znaczenie?
:hmm:



modny

Post autor: modny » śr mar 30, 2005 07:36

Biorac pod uwage moja poprzednia rajdufke czyli fiat 126 po zmianie zaplonu na elektroniczny zauwazylem same plusy. Brak elementow mechanicznych ktore zuzywaja sie i ogolnie auto zyskalo na sprawnosci iskra byla lepszej jakosci nie bylo juz problemow z odpalaniem w niskich temperaturach itp. Dlatego moze i w tym przypadku bedzie cos lepiej a tym bardziej ze chcialbym zapodac glowice od 2.9 a te silniki chyba wszystkie byly na modul.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr mar 30, 2005 08:06

modny pisze:Biorac pod uwage moja poprzednia rajdufke czyli fiat 126 po zmianie zaplonu na elektroniczny zauwazylem same plusy. Brak elementow mechanicznych ktore zuzywaja sie i ogolnie auto zyskalo na sprawnosci iskra byla lepszej jakosci nie bylo juz problemow z odpalaniem w niskich temperaturach itp. Dlatego moze i w tym przypadku bedzie cos lepiej a tym bardziej ze chcialbym zapodac glowice od 2.9 a te silniki chyba wszystkie byly na modul.
głowica jako głowica od 2.9 jest taka sama jak i 2.8 róznica tylko w wałkach i w jednym zaworze chyba wydechowym, (srenica taka sama inny tylko nr) a czy na modół czy nie to akurat nie ma reguly, ta głowica co zamontowana u kolegi VR była a wyjsciema na aparat zapłonowy wystarczyło przełozyc jedno kółko a nawet nie kółko tylko czujnik połozenia wałka , ecu nie podchodzi z 2.9 do 2.8 na module


www.vrservice.pl

modny

Post autor: modny » śr mar 30, 2005 16:57

to mnie pocieszyles bo myslalem ze wszystkie 2.9 byly na module



Awatar użytkownika
Arkol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw mar 17, 2005 00:43
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arkol » ndz kwie 10, 2005 16:17

powiedzcie mi Panowie siedzacy w VR6 bo sprowadzilem Golfika VR6 i nie jezdzi na 100% tz po wcisnieciu pedalu gazu w podloge o jedzie ale nie tak jak powinien cos tak jakby przerywalo ciagnie i nie ciagnie ale nie szarpie nie jest to tak bardzo odczuwalne czuc pod noga i nie wgniata w fotel tak jak powinien bo nieraz idzie na 100% wtedy jest Power - co moze byc nie tak ??


More Speed - More Fun

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » ndz kwie 10, 2005 21:56

Arkol pisze:powiedzcie mi Panowie siedzacy w VR6 bo sprowadzilem Golfika VR6 i nie jezdzi na 100% tz po wcisnieciu ******* gazu w podloge o jedzie ale nie tak jak powinien cos tak jakby przerywalo ciagnie i nie ciagnie ale nie szarpie nie jest to tak bardzo odczuwalne czuc pod noga i nie wgniata w fotel tak jak powinien bo nieraz idzie na 100% wtedy jest Power - co moze byc nie tak ??
zobacz czy gdzieś nie łapie "lewego powietrza" może pękł jakiś przewód podciśnienia


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pn kwie 11, 2005 09:22

Jeśli szarpie to może masz przestrzelony któryś przewód wys. napięcia i któryś gar nie trybi.
Jeśli auto wtedy pracuje jak traktor to może być to.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Arkol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw mar 17, 2005 00:43
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arkol » pn kwie 11, 2005 14:53

właśnie normalnie pracuje, na postoju też równe obroty, jedynie przy przegazówce nie wkręca sie jak powinien, musze sprawdzić te przewody powietrza na poczatek


More Speed - More Fun

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pn kwie 11, 2005 15:08

Też tak miałem, a winowajcą u mnie był przepływomierz.
Na niskich obrotach pracował normalnie, a potem "pupa".
Odepnij wtyczkę na nim w czasie pracy silnika i sprawdź czy silnik zaczoł troszke inaczej pracować,
potem podlącz go spowrorem.
Oczywiście zresetuj kompa.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » wt lip 12, 2005 18:13

Witam ponownie.
Pytanie do VRa lub Borysa.
Przerobilem kolektor ssacy na bazie starego, tak jak mi podał Borys na PW, przepustnice rozwierciłem na bazie starej tez jest spoko, roznica miedzy 2.9 jest minimalna.
Przy tych modach wymienilem kolektor na sportowy na bazie Supersprina firmy Recland, sciagnalem z niemiec, zalozylem tez odelzone kolo zamachowe.

Moje pytanie czy kolektor ssacy w 2.9 nie ma jakis przegrody w srodku, przed zawirowaniami powietrza czy cos w tym stylu,
bo osiagi mi spadły okolo 1s.
Czy moze po tych modach trzeba stroic jeszcze raz kompa?

Bo drugi problem silnik mi gasl na niskich obrotach przy hamowaniu, wynika chyba z tego ze mam nie podłaczone tych 2 czesci zaznaczylem strzałko, a wpadłem na to przeglodajac jeszcze raz ten temat, a szukalem ostro.
Obrazek
Z racji tego ze pracuje poza miejscem zamieszkania bede mogł mto sprawdzic w sobote.
Mam nadzieje ze tutaj tkwi problem, bo na osiagi raczej nie mam wpływu.



Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » czw lip 14, 2005 00:31

kolektor z 2,9 nie ma przegrod,a co do drugiego problemu to jest filtr do silnika krokowego ja go wywalilem, co do spadku mocy mozliwe ze bedziesz musial jeszcze raz stroic kompa bo teraz silnik dostaje wiecej powietrza


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » czw lip 14, 2005 14:31

Jak wywaliles ten filtr to te 2 rurki co do niego ida polaczyles w jedno?
A ty stroiłes jeszcze raz kompa po wymianie kolektora i przepustnicy?

I jaka moze byc jeszcze przyczyna ze silnik gasnie?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lip 15, 2005 08:10

to zaznaczone strzałką to tylko mocowanie, bez znaczenia na prace silnika,

VR nic nie stroił po zmianie kolekora i przepustnicy, jedyny problem to było dzisne szarpanie na srednich obrotach i nierówna praca na jałowym biegu, ale wymiana przewodów WN załatwiła temat

z czasem doszedł tylko program jakis tam z allegro ale rewelaci to nie zrobiło


www.vrservice.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości