G60 czy VR6 ?????

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

niunciel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 30, 2007 11:49
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: niunciel » sob mar 31, 2007 12:05

moim zdanie jednostka vr6 to kultowa maszyna wystarczy ze trzyma serie i jedzie do przodu bardzo zwawo , chociaz trudno znalesc dobry egzemplarz to warto poszukac pozdro . :green_fuck: g60 sucks



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » sob mar 31, 2007 12:12

Ja się zdecydowałem na PR :helm: tak na serio to PL z głowicą KR bez kata. Narazie ogromnych mocy się nie spodziewam, ale z czasem do czegoś sie dojedzie :bigok:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
Polgi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw mar 31, 2005 17:18
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Polgi » sob mar 31, 2007 18:41

niunciel pisze: g60 sucks
hahaha mało widziałes jeszcze...


Co do tematu pakuj G będziesz zadowolony, podczas uzytkowania pamietaj o kilku rzeczach i będzie śmigac



niunciel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 30, 2007 11:49
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: niunciel » sob mar 31, 2007 18:45

jak jestes z Olsztyna to wpadnij do Mrągowa chce zobaczyc ''wiecej'' :)) chodzilo mi o to ze trudno znalesc godnego uwagi G60;] pozdroo



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob mar 31, 2007 20:33

SToRM pisze:
Borys pisze:sie nie napinam, tylko juz którys raz z kolei piszesz ze vr6 to nie jedzie itd itp
No a co mam pisac, skoro 9 na 10 VR'ow u nas shamowanych serii nie trzymalo i to dosyc znacznie.. A te co nie zdarzyly pojechac na hamownie to dostaja baty od kazdej 16V?
Jedynie honoru pilnuje 2.9 w syncro kumpla - ktory sie ni poddaje, ale i tez nie odjezdza..
Borys, dla mnie silnik o prawie 3 litrach pojemnosci i o mocy 15% wiekszej niz herlawa 16V powinnen robic z nia co chce..

Ile Ci wyszlo na g-techu w takiej lekkiej mk2? ze 6,5?
powtarzalne 6,5 s.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » sob mar 31, 2007 22:04

sporo z Was pisze, że trudno znaleźć VR6 trzymającego serię... a G60 to niby każdy ma swoje 160 kucy, z którymi wyjechało z fabryki? niestety, ale G60 jest łatwiej zajeździć niż VR6... niestety, sporo właścicieli G60 nie ma pojęcia o prawidłowym użytkowaniu takiego silnika i stąd tyle problemów z kompresorami w używanych G60. a koljny powód wyższości VR6 nad G60 - od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność. nie da rady zastąpić jej czymkolwiek innym... silniki doładowane to nie to samo co stare, dobre wolno - ssaki :D

SToRM, ja też wybrałbym ABF-a zamiast VR6 czy G60 :D . ale karoolo pytał akurat o te dwa ostatnie silniki...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

niunciel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 30, 2007 11:49
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: niunciel » sob mar 31, 2007 22:33

racja g60 trudno znalesc w godnym stanie , tez bym wzial ABF'a i wlasnie takiego szukam w dobrym staniee :) chcem go uturbic :okej: :okej: :okej: :okej:



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » sob mar 31, 2007 22:52

niunciel pisze:chcem go uturbic
to szykuj na to kilka kpln-ów...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

niunciel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt mar 30, 2007 11:49
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: niunciel » sob mar 31, 2007 23:11

10k starczy :D felgi juz sa 17nastki , tylko brak ABF'a:(



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz kwie 01, 2007 11:24

Borys pisze:powtarzalne 6,5 s.
No i pieknie - gratuluje :bigok:



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » ndz kwie 01, 2007 14:20

Jestem szczesliwym posiadaczem silnika PG czyli G60. Tak sie sklada ze wystarczy dbac odpowiednio o silnik a dokladnie o kompresor i silnik ten potrafi dac wiele przyjemnosci z jazdy. Nieduzym kosztem mozna latwo podniesc osiagi tego silnika np. custom chip by Evo + mniejsze kolko i vr6 objezdza sie bez problemu. Pewnie ktos powie ze bylo to zajechane vr6... byly to dwa rozne auta, oba bardzo zadbane.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz kwie 01, 2007 14:33

daj darek jakies filmiki:) bo mnie juz doszly sluchy:P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz maja 06, 2007 23:21

A ja powiem tak, jakbym mial kase, to bym brał zadbanego VR6, G60 strasznie trudno spotkac, a ABFa jakbym mial mniej kasy i rozsądek :) - ale to tylko moje zdanie :)
Wszytskei silniki to potęga, a różnica paru koników mozna zawsze zredukowac przez tuning.
ABF to jedna z najlepszych jednostek VW, ale znów o VR6 czy G60 sie nie trzeba wypowiadac, to mówi samo za siebie "nacisnij gaz a sie dowiesz" :D


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » ndz maja 06, 2007 23:50

G60 - trudniej znaleźdź części, zawsze mniejsza pojemność od vr6, trudno znaleźdź w b.dobrym stanie.. ale jaka satysfakcja posiadania takiego rarytasu..

VR6 - coraz więcej młodych i gniewnych ma vr6 więc unikatowe nie jest, ponoć szybko tracą moc - jak na swoją pojemność, drogie części a silnik nie żeby jakiś skomplikowany

ABF - i znowu "ponoć" mniej awaryjny jak vr6 no ale i moc mniejsza (chociaż nie dużo), dość rzadko spotykany a objedzie nie jednego sport-spojlera

Jeśli ja bym miał wybierać to bym brał G60 ale wiadomo to już starsze silniki i potrzebujące nieraz dużo poświęcenia. Jeśli chcesz coś nowszego to ja bym brał ABFa :pub:
PoZr


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości