te wypracowania w necie sa stare i ostatnio w jakiejs gazecie czyalem nowa wypowiedz Chojniackiego gdzie polecal stozki szczegolnie dedykowane... a jesli nie hcemy stozka to chociaz zwykly filtr zamienic na wklad np K&N.... i tylko renomowani producenci zapewnia nam wysoka jakosc,przepuszczalnosc powietrza i filtracje na poziomie zwyklego filtra (tu trzeba pamietac o czystosci i regularnym oliwieniu)sHpAaKu pisze:Kenaj: A wypracowania Weglarskiego, Chojnackiego i takie tam.
jakos uzytkownicy Hondy sobie chwala stozki z power rura... ja osobiscie mam stozek w silniku 3,0V6 i nie odczuwam ani spadku mocy ani zysku (pewnie tylko hamownia by pokazala bo przy tej mocy 5KM w jedna czy druga strone sie nie czuje lub Nm) spalanie mi spadlo o ok 0,5l, silnik latwiej wchodzi na obroty wydajac przy tym poprostu bajeczny dzwiek....jak bede mial czas to pomysle o power rurze chociaz nie wiem jak to bedzie wspolgrac ze zmianami dlugosci kanalow dolotowych...
jeszcze nie sprawdzalem ale slyszalem ze silniki VAGa tez kozacko brzmia na stozku... do Golfa tez planuje wstawic...