Tuning silnika VW Golf III GT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
zasmiecamy topic, to sa koszta orientacyjne, jak chcesz cos wiecej to na priv zapraszam, wzrostu mocy moze nie byc w cale jak i moze byc 20% - to juz zalezy od tego jak to sie zrobi.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
oki dzieki za wszelkie info
i pozdro 4 @ll
i pozdro 4 @ll
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
w takich sprawach obowiazuje priv, kazdy przypadek jest inaczej rozpatrywany
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
do MAREK 74 Co masz na myśli mówiąc ...z tym RH to czeka cie wymiana głowicy
to samo dotyczy tego 90KM o ile to jednopunkt bo nie wiadomo... mam MK3 1.8 GT 90 KM ABS jednopunkt i interesuje mnie co może mi dać wymiana głowicy , poza tym jeśli już to na jaką i co jeszcze się z tym wiąże , tzn co jeszcze trzeba wymienić , zrobić , żeby uzyskać jakieś przyrosty mocy .
Pozdrawiam.
to samo dotyczy tego 90KM o ile to jednopunkt bo nie wiadomo... mam MK3 1.8 GT 90 KM ABS jednopunkt i interesuje mnie co może mi dać wymiana głowicy , poza tym jeśli już to na jaką i co jeszcze się z tym wiąże , tzn co jeszcze trzeba wymienić , zrobić , żeby uzyskać jakieś przyrosty mocy .
Pozdrawiam.
Mk III 1,8 GT i Mk I Cabrio
Re: Tuning silnika VW Golf III GT
powiem tak:Lucio pisze:Witam zwracam sie z uprzejma prosbą o informacje na temat lekkiego tuningu silnika 1.8 (90 KM). Co mozna tam zmienic zeby dostac kilka koni wiecej. Mam na mysli jakies stozkowe filtry zeby lepiej wkrecał sie na obroty, swiece i czy jest mozliwosc instalacji chipa. Dodam ze zastanawiam sie nad instalacja gazowa wiec w swoich wypowiedziach prosze wziąc to pod uwage. Za wszystkie informacje i uwagi z gory serdecznie dziekuje.
jezeli zakladasz gaz , to zakladaj na sekwencyjnym wtrysku , i niech odrazu ustawia tak abys mial wiecej KM niz na benzynce. To jest najprostrze rozwiazanie...tylko tyle ze kosztowne bo taka instalacja kosztuje.
Co do innych tuningow to stozek odradzam jezeli nie zrobisz najpierw dolotu swiezego powietrza, ale nawet i tak nie bedzie tak jak bys sie spodziewal. Otowal bym bardziej na panel sportowy i oprurzniony airbox i wyeliminowac dolot cieplego powietrza na rozruch i oparow oleju , zkad dostaje sie cieple powietrze , ktore nie jest bogate w tlen ktory jest odpowiedzialny za spalanie naszej mieszanki. Napewno z taka opcja uzyskasz lepsze rezultaty niz z filtrem stozkowym
Chipa nie oplaca ci sie , ze wzgledu ze dzialal by jedynie na benzynie , a przeciez gaz zakladasz zeby na benzynie nie jezdzic... Ale jezeli planujesz uzywac dodatkowej mocy , czasami , no to i tak samego chipa nie oplaca , nie zakladaj jakis banalnych koncowek wydechowy , lecz zaluz kolektory wydechowe np. supersprint , walki rozrzadu i w tedy go zchipuj , mozesz tez planowanie glowicy zrobic i poszerzenie dolotow , ale to juz jest otwieranie silnika.
Z opcja :
airbox przerobiony
filt sportowy
kolektor wydechowy
walki
glowica
doloty
chip
to przyrost moze wyniesc nawet 25KM .
No power No fun
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Tuning silnika VW Golf III GT
>> oprocz walkow wszystko mialem zamontowane niestety te 25% ktore wg ciebie mozna uzyskac, a mozna przy takich opcjach to jest max z jednopunktaGREG89 pisze:powiem tak:Lucio pisze:Witam zwracam sie z uprzejma prosbą o informacje na temat lekkiego tuningu silnika 1.8 (90 KM). Co mozna tam zmienic zeby dostac kilka koni wiecej. Mam na mysli jakies stozkowe filtry zeby lepiej wkrecał sie na obroty, swiece i czy jest mozliwosc instalacji chipa. Dodam ze zastanawiam sie nad instalacja gazowa wiec w swoich wypowiedziach prosze wziąc to pod uwage. Za wszystkie informacje i uwagi z gory serdecznie dziekuje.
jezeli zakladasz gaz , to zakladaj na sekwencyjnym wtrysku ,
>> do jednopuntu?? po jaka cholere sekwencje
i niech odrazu ustawia tak abys mial wiecej KM niz na benzynce. To jest najprostrze rozwiazanie...tylko tyle ze kosztowne bo taka instalacja kosztuje.
Co do innych tuningow to stozek odradzam jezeli nie zrobisz najpierw dolotu swiezego powietrza, ale nawet i tak nie bedzie tak jak bys sie spodziewal.
>> Skad te stwierdzenie, u mnie doszlo 2 KM na stozku
Otowal bym bardziej na panel sportowy i oprurzniony airbox i wyeliminowac dolot cieplego powietrza na rozruch i oparow oleju , zkad dostaje sie cieple powietrze , ktore nie jest bogate w tlen ktory jest odpowiedzialny za spalanie naszej mieszanki. Napewno z taka opcja uzyskasz lepsze rezultaty niz z filtrem stozkowym
Chipa nie oplaca ci sie
>> na lPg nic sie nie oplaca jedynie jezdzic
, ze wzgledu ze dzialal by jedynie na benzynie , a przeciez gaz zakladasz zeby na benzynie nie jezdzic... Ale jezeli planujesz uzywac dodatkowej mocy , czasami , no to i tak samego chipa nie oplaca , nie zakladaj jakis banalnych koncowek wydechowy , lecz zaluz kolektory wydechowe np. supersprint , walki rozrzadu i w tedy go zchipuj , mozesz tez planowanie glowicy zrobic i poszerzenie dolotow , ale to juz jest otwieranie silnika.
Z opcja :
airbox przerobiony
filt sportowy
kolektor wydechowy
walki
glowica
doloty
chip
to przyrost moze wyniesc nawet 25KM .
taniej zmienic silnik niz to wszystko zamontowac,
a dokladnie wiem ile takie modernizacje i jeszcze troche innych kosztuja
jednopukt jest zupelnie nierozwojowy 110KM to jest max co da sie wydusic z jednopunkta
a koszty tego sa sporawe, taniej wyjdzie zapodac inny silnik
www.vrservice.pl
Re: Tuning silnika VW Golf III GT
[quote="Borys"]
do jednopuntu?? po jaka cholere sekwencje
>>wlasnie zeby juz nie bylo jednopuntu...
Skad te stwierdzenie, u mnie doszlo 2 KM na stozku
>>No a zkad wiesz jak by bylo z przerobionym dobrze airboxem i dobrym panelem? Napewno mialbys lepszy i bardziej rownomierny przyrost niz na stozku...oczywiscie sound nie taki "BAD" jak na stozku , no ale to jest juz wybor: sound , czy moc...
oprocz walkow wszystko mialem
walki bardzo duzo daja jezeli sa dobrze dobrane i jest zrobiony chip..
Jezeli walkow nie miales , no troche byla kielbasa....ale to wedlug mnie.
do jednopuntu?? po jaka cholere sekwencje
>>wlasnie zeby juz nie bylo jednopuntu...
Skad te stwierdzenie, u mnie doszlo 2 KM na stozku
>>No a zkad wiesz jak by bylo z przerobionym dobrze airboxem i dobrym panelem? Napewno mialbys lepszy i bardziej rownomierny przyrost niz na stozku...oczywiscie sound nie taki "BAD" jak na stozku , no ale to jest juz wybor: sound , czy moc...
oprocz walkow wszystko mialem
walki bardzo duzo daja jezeli sa dobrze dobrane i jest zrobiony chip..
Jezeli walkow nie miales , no troche byla kielbasa....ale to wedlug mnie.
No power No fun
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 25 gości