Tuning silnika VW Golf III GT

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob paź 16, 2004 17:39

:)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob paź 16, 2004 23:38

zasmiecamy topic, to sa koszta orientacyjne, jak chcesz cos wiecej to na priv zapraszam, wzrostu mocy moze nie byc w cale jak i moze byc 20% - to juz zalezy od tego jak to sie zrobi.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Koolas
GolF UseR
GolF UseR
Posty: 261
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 13:59
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » ndz paź 17, 2004 00:04

oki dzieki za wszelkie info

i pozdro 4 @ll


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]

gabitrin

Post autor: gabitrin » pt paź 22, 2004 12:59

zwracam się z prośbą do GTO, ile kosztuje zrobienie chipa do mk3 1.9 TDI GT ????? :goof:



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt paź 22, 2004 18:04

w takich sprawach obowiazuje priv, kazdy przypadek jest inaczej rozpatrywany ;)


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

micello
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 22, 2004 14:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: micello » wt lis 02, 2004 00:18

Cześć
Mam pytanie.

Na ile jest mozliwe przerobienie MK3 1.8 z wesji eko (75KM) na 90KM?
Czy to jest tylko sprawa chipa?
Jakie orientacyjnie koszty?

Pozdrawiam.


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
...::: MK4 1.9, 115KM :) :::...

Awatar użytkownika
mikil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 23:24
Kontakt:

Post autor: mikil » pt lis 05, 2004 22:07

to jeszcz wymiana walka i tlokow


.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.


..:: VW VENTO 1.8 GL ::..

... pozdro mikil ...

Awatar użytkownika
bob40
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lis 26, 2004 02:36
Lokalizacja: Radom

Post autor: bob40 » sob gru 04, 2004 02:52

do MAREK 74 Co masz na myśli mówiąc ...z tym RH to czeka cie wymiana głowicy
to samo dotyczy tego 90KM o ile to jednopunkt bo nie wiadomo... mam MK3 1.8 GT 90 KM ABS jednopunkt i interesuje mnie co może mi dać wymiana głowicy , poza tym jeśli już to na jaką i co jeszcze się z tym wiąże , tzn co jeszcze trzeba wymienić , zrobić , żeby uzyskać jakieś przyrosty mocy .
Pozdrawiam.


Mk III 1,8 GT i Mk I Cabrio

Awatar użytkownika
bob40
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lis 26, 2004 02:36
Lokalizacja: Radom

Post autor: bob40 » sob gru 04, 2004 02:56

poprzedni wpis jest nie tylko do Marek 74
jeśli ktoś wie coś na temat wymiany głowicy w moim ABS proszę o opinie
Pozdrawiam.


Mk III 1,8 GT i Mk I Cabrio

Awatar użytkownika
GREG89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 22:57
Lokalizacja: Krakow-Rząska
Kontakt:

Re: Tuning silnika VW Golf III GT

Post autor: GREG89 » ndz gru 05, 2004 23:35

Lucio pisze:Witam zwracam sie z uprzejma prosbą o informacje na temat lekkiego tuningu silnika 1.8 (90 KM). Co mozna tam zmienic zeby dostac kilka koni wiecej. Mam na mysli jakies stozkowe filtry zeby lepiej wkrecał sie na obroty, swiece i czy jest mozliwosc instalacji chipa. Dodam ze zastanawiam sie nad instalacja gazowa wiec w swoich wypowiedziach prosze wziąc to pod uwage. Za wszystkie informacje i uwagi z gory serdecznie dziekuje.
powiem tak:
jezeli zakladasz gaz , to zakladaj na sekwencyjnym wtrysku , i niech odrazu ustawia tak abys mial wiecej KM niz na benzynce. To jest najprostrze rozwiazanie...tylko tyle ze kosztowne bo taka instalacja kosztuje.
Co do innych tuningow to stozek odradzam jezeli nie zrobisz najpierw dolotu swiezego powietrza, ale nawet i tak nie bedzie tak jak bys sie spodziewal. Otowal bym bardziej na panel sportowy i oprurzniony airbox i wyeliminowac dolot cieplego powietrza na rozruch i oparow oleju , zkad dostaje sie cieple powietrze , ktore nie jest bogate w tlen ktory jest odpowiedzialny za spalanie naszej mieszanki. Napewno z taka opcja uzyskasz lepsze rezultaty niz z filtrem stozkowym
Chipa nie oplaca ci sie , ze wzgledu ze dzialal by jedynie na benzynie , a przeciez gaz zakladasz zeby na benzynie nie jezdzic... Ale jezeli planujesz uzywac dodatkowej mocy , czasami , no to i tak samego chipa nie oplaca , nie zakladaj jakis banalnych koncowek wydechowy , lecz zaluz kolektory wydechowe np. supersprint , walki rozrzadu i w tedy go zchipuj , mozesz tez planowanie glowicy zrobic i poszerzenie dolotow , ale to juz jest otwieranie silnika.
Z opcja :
airbox przerobiony
filt sportowy
kolektor wydechowy
walki
glowica
doloty
chip
to przyrost moze wyniesc nawet 25KM .


No power No fun

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Tuning silnika VW Golf III GT

Post autor: Borys » pn gru 06, 2004 01:51

GREG89 pisze:
Lucio pisze:Witam zwracam sie z uprzejma prosbą o informacje na temat lekkiego tuningu silnika 1.8 (90 KM). Co mozna tam zmienic zeby dostac kilka koni wiecej. Mam na mysli jakies stozkowe filtry zeby lepiej wkrecał sie na obroty, swiece i czy jest mozliwosc instalacji chipa. Dodam ze zastanawiam sie nad instalacja gazowa wiec w swoich wypowiedziach prosze wziąc to pod uwage. Za wszystkie informacje i uwagi z gory serdecznie dziekuje.
powiem tak:
jezeli zakladasz gaz , to zakladaj na sekwencyjnym wtrysku ,


>> do jednopuntu?? po jaka cholere sekwencje

i niech odrazu ustawia tak abys mial wiecej KM niz na benzynce. To jest najprostrze rozwiazanie...tylko tyle ze kosztowne bo taka instalacja kosztuje.


Co do innych tuningow to stozek odradzam jezeli nie zrobisz najpierw dolotu swiezego powietrza, ale nawet i tak nie bedzie tak jak bys sie spodziewal.

>> Skad te stwierdzenie, u mnie doszlo 2 KM na stozku

Otowal bym bardziej na panel sportowy i oprurzniony airbox i wyeliminowac dolot cieplego powietrza na rozruch i oparow oleju , zkad dostaje sie cieple powietrze , ktore nie jest bogate w tlen ktory jest odpowiedzialny za spalanie naszej mieszanki. Napewno z taka opcja uzyskasz lepsze rezultaty niz z filtrem stozkowym


Chipa nie oplaca ci sie

>> na lPg nic sie nie oplaca jedynie jezdzic
, ze wzgledu ze dzialal by jedynie na benzynie , a przeciez gaz zakladasz zeby na benzynie nie jezdzic... Ale jezeli planujesz uzywac dodatkowej mocy , czasami , no to i tak samego chipa nie oplaca , nie zakladaj jakis banalnych koncowek wydechowy , lecz zaluz kolektory wydechowe np. supersprint , walki rozrzadu i w tedy go zchipuj , mozesz tez planowanie glowicy zrobic i poszerzenie dolotow , ale to juz jest otwieranie silnika.
Z opcja :
airbox przerobiony
filt sportowy
kolektor wydechowy
walki
glowica
doloty
chip
to przyrost moze wyniesc nawet 25KM .
>> oprocz walkow wszystko mialem zamontowane niestety te 25% ktore wg ciebie mozna uzyskac, a mozna przy takich opcjach to jest max z jednopunkta
taniej zmienic silnik niz to wszystko zamontowac,
a dokladnie wiem ile takie modernizacje i jeszcze troche innych kosztuja

jednopukt jest zupelnie nierozwojowy 110KM to jest max co da sie wydusic z jednopunkta

a koszty tego sa sporawe, taniej wyjdzie zapodac inny silnik


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GREG89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 22:57
Lokalizacja: Krakow-Rząska
Kontakt:

Re: Tuning silnika VW Golf III GT

Post autor: GREG89 » pn gru 06, 2004 15:31

[quote="Borys"]


do jednopuntu?? po jaka cholere sekwencje

>>wlasnie zeby juz nie bylo jednopuntu...

Skad te stwierdzenie, u mnie doszlo 2 KM na stozku

>>No a zkad wiesz jak by bylo z przerobionym dobrze airboxem i dobrym panelem? Napewno mialbys lepszy i bardziej rownomierny przyrost niz na stozku...oczywiscie sound nie taki "BAD" jak na stozku , no ale to jest juz wybor: sound , czy moc...

oprocz walkow wszystko mialem

walki bardzo duzo daja jezeli sa dobrze dobrane i jest zrobiony chip..
Jezeli walkow nie miales , no troche byla kielbasa....ale to wedlug mnie. :chytry:


No power No fun

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn gru 06, 2004 15:52

kielbasa :bigok:



Awatar użytkownika
GREG89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 22:57
Lokalizacja: Krakow-Rząska
Kontakt:

Post autor: GREG89 » pn gru 06, 2004 16:24

cyarnz pisze:kielbasa :bigok:
hihihi zkad my to znamy :grin:


No power No fun

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 25 gości