JAK MOZNA TO ZROBIC....ZWIEKSZENIE PS'ów w ABF'ie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr mar 21, 2007 17:05

djtom pisze:no a co z tym zapłonem?
zapłon tak jak dawki paliwa są fabrycznie ustawiony tak by osiągnąć 150km lub minimalnie wiecej :)


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » czw mar 22, 2007 00:36

GTO pisze:zapłon tak jak dawki paliwa są fabrycznie ustawiony tak by osiągnąć 150km lub minimalnie wiecej :)
Krzysztofie - to już pytanie do Ciebie chyba będzie najwłaściwsze - czy jest sens wymieniać ori duse na wtryski z G60 przy pozostawieniu seryjnej pompy paliwa (czy można ewentualnie podnieść ciśnienie na listwie??), pod kontem strojenia pod inne wałki, które to strojenie najprawdpodobniej będziesz 'musiał' wykonać w niedalekiej przyszłości i tak Ty ;) ..



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw mar 22, 2007 09:26

kkk13 pisze:
GTO pisze:zapłon tak jak dawki paliwa są fabrycznie ustawiony tak by osiągnąć 150km lub minimalnie wiecej :)
Krzysztofie - to już pytanie do Ciebie chyba będzie najwłaściwsze - czy jest sens wymieniać ori duse na wtryski z G60 przy pozostawieniu seryjnej pompy paliwa (czy można ewentualnie podnieść ciśnienie na listwie??), pod kontem strojenia pod inne wałki, które to strojenie najprawdpodobniej będziesz 'musiał' wykonać w niedalekiej przyszłości i tak Ty ;) ..
nie do mnie ale odpowiem z dwoch przypadkow: podniesienia cisnienia na listwie, a wiekszych wtryskow, lepszym rozwiazaniem sa wieksze wtryski. pompa nie bedzie niepotrzebnie obciazana wyzszym cisnieniem roboczym.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » czw mar 22, 2007 12:38

kkk13 pisze:
voj2s pisze:ja mam abfa po bardzo malych modach i tak:
kolo zamachowe 4.2kg
kolektor ssacy KR
wydech 70mm
DF1
moc 178KM ....moment 216Nm
sadze ze da sie dopracowujac tylko program przekroczyc 180KM a po zrobieniu glowicy >200KM i na jedno i na drugie pytanie odpowiedzi wkrotce :bajer:

pozdrawiam
Zamach chyba też masz od KR-ki, homolgacja A-grupowa dopuszcza odchudzenie orginalnego koła pod sprzęgło 228mm do 9,2 kg, chyba nie odchudziłeś tak mocno seryjnego ? :shock:



Poza tym jak udało Ci się podłączyć kolektor ssący od KRki, przymierzałem taki w ubiegłym roku do mojego ABFa i nie mogłem wymysleć jak umieścić wtryski w kolektorze od KRa..? Poza tym niezły moment, nieźle to musi zapinać w MkI..
niestety wkres moge miec tylko z hamowni produkcji vtech (wiem ze jest na niej juz problem z wlasciwy obciazeniem silnika postaram sie dzis zmierzyc na 3 4 i 5 biegu zobaczycie w czym jest problem) w krakowie nie ma nic innego a puki co nie chce mi sie jechac do gliwic, korzystam z pomiarow urzadzenia ECUMASTER ...sprawdzone w kilku samochodach ..zadziwiajaca dokladosc i pomiar w warunkach drogowych, kolo zamachowe jak i cale sprzeglo mam z g60 wiec 228mm ....tak wlasnie to kolo zamachwe wazace seryjnie bodajrze 9.7kg odciazylem do 4.2

kolektor ssacy mam KR z prostego powodu kupilem ABFa bez kolektora ssacego i jego zdobycie nasterczalo zbyt wiele problemow wiec jest z KR i wtryski z 217cc przy 2.5 bara ja jezdze na 3bara cisnienia paliwa, przepustnice tez mam od KR nie wiem ile srednicy ma z ABFa ta jest odpowiednikiem pojedynczej 63mm no i komputer to DF1 co bylo napisane :)

postaram sie dzis wykresy wrzucici az jestem ciekaw co wyjdzie tym razem na hamowni by vtech :)

[ Dodano: Czw Mar 22, 2007 17:11 ]
wykres pozniej :
3 bieh 144KM 172Nm
4 bieg 160KM 181Nm
5 bieg 173KM 193Nm

eh i w co tu wierzyc wkres wyglada tak ze jakbym do 7000 rpm hamowal to byloby 185KM..wiec moze sprawdze na programie z limiterem wyzej....

[ Dodano: Czw Mar 22, 2007 18:00 ]
no i prosze wykresy moze ktos mi wytlumaczy o co chodzi??

Obrazek

dodam ze pomiar na hamowni trwal moze 6 sek na 5 biegu ...na drodze dluzej 3 dokrecam do konca



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw mar 22, 2007 21:18

voj2s pisze:dodam ze pomiar na hamowni trwal moze 6 sek na 5 biegu ...na drodze dluzej 3 dokrecam do konca
to jest wlasnie hamowanie na vtechowskich hamowniach, za mala masa rolek zeby stworzyc jakiekolwiek pozory obciazenia, rownie dobrze moglbys podniesc auto na kobylkach i przyspieszac na piatym biegu :) P.s. przelozenia z reki wpisywane?? ja bym sie wybral na MAHA


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » pt mar 23, 2007 02:10

jako ciekawostka dzisiejszy nocny pomiar na drodze.....


http://img139.imageshack.us/my.php?image=178218kc8.png

w opisie jest blad to jest moc na wale a nie kolach



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt mar 23, 2007 08:55

voj2s pisze:eh i w co tu wierzyc wkres wyglada tak ze jakbym do 7000 rpm hamowal to byloby 185KM..wiec moze sprawdze na programie z limiterem wyzej....
wierzyć w ten na piątce (o ile jest powtarzalny), może się ślizgał na niższych biegach??. A limiter rzeczywiście aż się prosi.
hamowałem na VT2 (nie pamiętam masy rolek) już mocniejsze auta więc się da. Ale na 3cim biegu nawet seryjny ABF w mk3 i to mocno sciągnięty pasami w dół ślizgał się aż miło. Korzystam też z LPS3000 i wykresy z obu hamowni jeśli w ogóle się różnią to różnice mieszczą się w zakresie błędu pomiarowego. MAHA jest fajna przy strojeniu bo ma hamulec ale jeśli chodzi o wiarygodność pomiaru to dobrze skalibrowana VT2 + ktoś kto umie ją obsłużyć wypada tak samo.



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » pt mar 23, 2007 15:13

problem w tym ze na 3 biegu tez jest powtarzalny...... a przelozenie dobierane ...wedlug tego ze odciecie jest 6500 i kazdy bieg do odciecia byl krecony ...widze ze sa jakies odchylki ale ile 2-5Nm to wyjdzie??..... wiec tak na drodze za duzo niutkow wychodzi a na hamowni jak przesune ogranicznik do 7000 to co?? wszyscy uwierza w konie ktore wyjda??... bo ja nie bardzo.......



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob mar 24, 2007 05:57

Jakby co to srednica klapki przepustnicy z ABFa ma 64mmm



tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » sob mar 24, 2007 21:31

Co z hamownią TTC ? Mieli sie przenosić z Ciepłowiniczej , aczkolwiek dysponowali obciążeniówką. V-techowa hamownia to jakaś pomyłka nie brał bym jej wyników pod uwagę.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob mar 24, 2007 21:57

tak sobie pomyslalem ze vtechowskie hamownie musza miec wpisana do programu ZA DUZA MASE ROLEK z tad moglby sie pojawic ten problem.... z wykresami...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 32 gości