Witam
Byłem dziś na hamowni u ,,Świątka'' i wynik niestety nie był rewelacyjny: 143 HP zamiast 150 HP (MK4 1,8T), ale nie to jest największym problemem tylko charakterystyka tego wykresu, moc i moment sobie skaczą i nie mam pojęcia czym to może być spowodowane, a więc może ktos mi podpowie???
http://img522.imageshack.us/my.php?imag ... akaez8.jpg
HAMOWNIA- straszny wynik!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Niestety gościu od Świątka był bardzo zdziwiony i powiedział, że spotyka się z czymś takim pierwszy raz. Mówił, że jeszcze nie mieli takiego wykresu. Aha i pytał sie czy coś juz było przy nim dłubane- ja jeszcze nie zdążyłem, ale nie wiem czy poprzedni włąściciel z zachodu nie dłubał!! I co jeszcze dziwnego wkręcił sie na 7000obr/min i cały czas nie było odcięcia zapłonu!?
Jak dla mnie to turbinka zaczyna niedomagać na wyższych obrotach
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: HAMOWNIA- straszny wynik!!!
a mi to wyglada na przepływomierz,maaaniek pisze:Witam
Byłem dziś na hamowni u ,,Świątka'' i wynik niestety nie był rewelacyjny: 143 HP zamiast 150 HP (MK4 1,8T), ale nie to jest największym problemem tylko charakterystyka tego wykresu, moc i moment sobie skaczą i nie mam pojęcia czym to może być spowodowane, a więc może ktos mi podpowie???
http://img522.imageshack.us/my.php?imag ... akaez8.jpg
Obrazek
przed szukaniem zagubionych mocy proponuje pełną diagnostykę VAG, łacznie z analiza danych w Blokach
www.vrservice.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości