Golf III - Tylne szyby nie dzialaja:(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf III - Tylne szyby nie dzialaja:(
Witam
Niedawno kupilem Golfa III i probuje doprowadzic go do porzadku.
Obecnie jestem na etapie uruchomienia elektrycznych szyb z tyul.
Sytuacja wyglada nastepująco:
- Obie tylne szyby nie dzialaja.
- Po wcisnieciu przycisku opuszczajacego szybe, zarowno w drzwiach i konsoli slychac przelaczanie przekaznikow.
- We wtyczce do modulu, miedzy przewodem brazowym i zolto-czerwonym wystepuje napiecie ~12,5V
Zdjalem tapicerke z obu drzwi. W drzwiach prawych wszystko wyglada OK, w drzwiach lewych wtyczka byla mokra, a na stykach nalot - wyczyscilem, ale szyby dalej nie dzialaja.
Czy awaria modulu L ma wplyw na prace modulu P?
Gdzie szukac przyczyny?
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
TomaszB
Niedawno kupilem Golfa III i probuje doprowadzic go do porzadku.
Obecnie jestem na etapie uruchomienia elektrycznych szyb z tyul.
Sytuacja wyglada nastepująco:
- Obie tylne szyby nie dzialaja.
- Po wcisnieciu przycisku opuszczajacego szybe, zarowno w drzwiach i konsoli slychac przelaczanie przekaznikow.
- We wtyczce do modulu, miedzy przewodem brazowym i zolto-czerwonym wystepuje napiecie ~12,5V
Zdjalem tapicerke z obu drzwi. W drzwiach prawych wszystko wyglada OK, w drzwiach lewych wtyczka byla mokra, a na stykach nalot - wyczyscilem, ale szyby dalej nie dzialaja.
Czy awaria modulu L ma wplyw na prace modulu P?
Gdzie szukac przyczyny?
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
TomaszB
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
bresio a silniczki nie są popalone
Skoro słyszysz charakterystyczne "cyknięcie" przekaźnika to znaczy że napięcie jest.
Tylko teraz pytanie czy silniczki są sprawne...
Skoro słyszysz charakterystyczne "cyknięcie" przekaźnika to znaczy że napięcie jest.
Tylko teraz pytanie czy silniczki są sprawne...
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
No wlasnie, jak to ustalic?Chmielu pisze:bresio a silniczki nie są popalone
Skoro słyszysz charakterystyczne "cyknięcie" przekaźnika to znaczy że napięcie jest.
Tylko teraz pytanie czy silniczki są sprawne...
Szyby sa zamkniete, na forum czytalem kawalek opisu jak wyjac mechanizm z drzwi, ale opis dotyczyl drzwi przednich. Z tego co kojaze, to po zluzowaniu srub mechanizm da sie przesunac tylko w gore.
W ksiazce jest opis, ale zaklada, ze szyba bedzie opuszczona.
Czy mozliwe jest, ze spalone sa oba silniki w tylnych drzwiach?
Czy da sie wymatowac sam silnik, bez wymatowania calego mechanizmu?
Sporo tych pytan:/
Dzieki
Pozdrawiam
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W sumie nie widizałem jeszcze takiego przypadku, ale możliwe jest...bresio pisze:Czy mozliwe jest, ze spalone sa oba silniki w tylnych drzwiach?
Co do wymontowania samego silniczka to niestety nie wiem, nie bawiłem się w to jeszcze nigdy.
Może podpowie ktoś kto to rozbierał
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
najpierw sprawdz czy te silniki nie sa spalone, po prostu wyciag wtyczke doprowadzajaca prady do silnika [ta przy silnczku syby], wez 2 przewody i akumulator podepnij to na krotko [jedno ustawienie zamyka szube, a jak zmienisz prad to powinno otwierac - tylko nie trzymaj za dlugo doplywu pradu jak np szyba sie domknie bo spalisz silnik - nie masz wtedy automatycznego odciecia pradu] i wiesz czy sprawa lezy w silniczku czy gdzies indziej. nie jestem pewien ale raczej samego silnikanie wymontujesz jak juz cos to caly meczanizm. ale to musi ktos potwierdzic bo nie pamietam jak to bylo
SPRZEDAM CZESCI DO MK1 GTI i nie tyko http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=4606&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)
Wlasnie to zrobilem, przekrecilem silnik recznie, zalozylem obudowe i zaczelo jezdzic.wojtkos pisze: to pyknięcie to nie jest przekaźnik, tylko wyłącznik obciążeniowy, żeby nie spalić silniczka.
A co do szyb, to miałem podobną sytuację, tylko że z jedną szyba.
Jak masz rozebrane boczki drzwi, to zdejmij obudowę z silniczka i spróbuj delikatnie zkręcić - u mnie coś się przyblokowało. A po tym jak przekręciłem osią silniczka wszystko było już ok i hula jak nówka.
Zlozylem drzwi i znowu przestalo:/
Chyba trzeba cos przeczyscic, ale co? Prowadnice nasmarowac?
Jak by nie bylo, to juz wiem, jak opuscic szybe, a to pozwoli wyjac caly mechanizm i go rozebrac.
Pozdrawiam
TomaszB
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw wrz 23, 2010 17:24
Re: Golf III - Tylne szyby nie dzialaja:(
zagadza siejanek444 pisze:sprawdz przewody w harmonijce czy nie są przerwane zwłaszcza "_" (chyba brązowy) -pomiary prądu wykazują że jest napięcie ale przy braku "dobrej masy " silniczek nie będzie pracował wyda tylko krótki odgłos i na tym koniec.
uwaga kto ma centralny pneumat niech uważa na plastikowy bolec we wtyczce przy słypku jak ją wypnie potrafi sie złamac i jest problem
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf III - Tylne szyby nie dzialaja:(
rogi_ojciec, patrz na datę ostatniego posta...
wojtkos pisze:13 wrz 2006 17:46
Golf III - Tylne szyby nie dzialaja:(
Lepiej późno niż wcale ...Michał_1977 pisze:rz na datę ostatniego posta...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 27 gości