Problem mk4 klamki

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
luk93asz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 05, 2013 21:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Problem mk4 klamki

Post autor: luk93asz » wt cze 07, 2016 21:24

zmieniam klamki pod kolor nadwozia, problem polega na tym ze jakiś imbecyl uwalil śrube mocująca klamke kierowcy. Torx jest objechany i nie idzie jej odkręcić . Rezultat jest taki ,że jeźdze z 3 klamkami w kolorze nadwozia i jedną czarną. Macie jakiś pomysł jak to odkręcić? Od środka po ściągnięciu blachy tez jest lipny dostęp do tego :< :rozpacz:



jasza88
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz gru 06, 2015 01:58

Problem mk4 klamki

Post autor: jasza88 » wt cze 07, 2016 21:29

Proponuję rozwiercić łeb śruby odpowiednim wiertłem i wymontować, śrube bez problemu zastąpisz jakąś inną, a klamka i tak idzie do wymiany także nią się nie przejmuj.



Awatar użytkownika
luk93asz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 05, 2013 21:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Problem mk4 klamki

Post autor: luk93asz » wt cze 07, 2016 21:30

no dobra ,ale jak rozwiece śrube to jak obkręce pierścień który trzyma zamek?



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Re: Problem mk4 klamki

Post autor: cinek2004 » wt cze 07, 2016 21:41

Nic nie rozwiercaj. Spróbuj nabić spline.



Awatar użytkownika
luk93asz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 05, 2013 21:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Problem mk4 klamki

Post autor: luk93asz » wt cze 07, 2016 21:58

dobry pomysł , spróbuje



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Problem mk4 klamki

Post autor: Sztomel » wt cze 07, 2016 22:29

Domyślam się, że chodzi o śrubę która blokuje pierścień zabezpieczający wkładkę zamka. Jeśli tak to miałem ją również objechaną i nie pokusiłem się o nabijanie w nią wkrętaka z łbem typu Spline o rozmiarze M4 bo po pierwsze można sobie zniszczyć sam wkrętak (a kosztuje 23 złote na allegro) a po drugie może pęknąć mocowanie klamki i wkładki zamka. Ja swoją zjechaną śrubę rozwierciłem wiertłem 8 (tzn. tylko jej łeb) i na allegro kupiłem klamkę pod kolor wraz z tym mocowaniem i śrubą za grosze. Po drugie takiej śruby łatwo nie dorobi bo ma specyficzny łeb, który musi wejść w nacięcie w pierścieniu zabezpieczającym wkładkę zamka. Po rozwierceniu łba tej śruby pierścień można obrócić palcem od wnętrza drzwi a swoją kompletną klamkę z jej obudową mocującą wymienić na tę zakupioną.
Na fotce poniżej widać tę śrubę i pierścień, którym ona porusza :
http://img33.staticclassifieds.com/imag ... djecia.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Piotkoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 03, 2015 00:07

Re: Problem mk4 klamki

Post autor: Piotkoz » czw cze 16, 2016 23:19

cinek2004 pisze:Nic nie rozwiercaj. Spróbuj nabić spline.
to jest spline :)



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Re: Problem mk4 klamki

Post autor: cinek2004 » pt cze 17, 2016 00:01

Zależy w jakim roczniku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 40 gości