Strona 1 z 1

Obrobiona śrubka i "mech"

: sob lut 06, 2016 14:36
autor: Czarek218
Witam was serdecznie posiadam Vw Bora 1.6 8v 98r.
Chcialem dzis rozebrac lusterka , aby wymienic wklady (wiem mozna to zdoribc bez ich rozbierania) i poprawic pare takich bzdetów, lecz niestety przy duzym lewym lusterku jedna srubka ladnie sie odkrecila a 2 jest tak obrobiona ze ani krzyzak ani torz plaski no niczym niemoge jej ruszyc. wiec mam do panstwa 3 pytania
1.Czy macie jakis pomysl jak tą srubke odkrecic ?? bo ja juz sie poddałem
2.Czy macie jakis patent jak te lusterka "mocno" dokrecic aby nie drzały.(chodzi mi o sluchanie muzyki , w srodku w aucie nic nie drzy podczas sluchania jakiegos mocniejszego basu. a lusterka na zewnatrz drza, wystraczy je leciutko palcem dotknac i juz ustepuje to drganie.
3.Raz na jakies 2-3 miesiace pojawia mi sie taki osad na uszczelce od wewnatrz,(i musze go czyscic) wiecie co to jest skad sie bierze??
ObrazekObrazek

Obrobiona śrubka i "mech"

: sob lut 06, 2016 15:22
autor: kopalniak
Nie masz przypadkiem wilgotnej uszczelki w tym miejscu? , bo wygląda jak by tam była pleśń.

Obrobiona śrubka i "mech"

: sob lut 06, 2016 18:12
autor: wesol
do odkrecania tkich srubek nieco zmeczonych i mocno tryzmajcych uzywa sie srubokreta udarowego. Fajna sprawa bo odkreci sie kazda srubke. Musze do swojego tego srubokreta dorobic jakąś nasadke zeby nakladac nawet nasadki te malutkie na 1/4 cala to bede odkrecal wszytsko co oporne na klucz 5 czy 6 czy 8 czy nawet na 10 itp.

Co do drgan to trzeba soebie sprzet sprawic pozdny nie ze z duza moca a z duza iloscia decybeli. Wtedy nie bedzie drgalo nic. Czyli sprzet z moca powiedzmy 40 wat ale majacy 104 dB zagra glosniej jak taki z moca 200 wat ale co ma 89 dB. Duza moc jest do naglosnienia duzego pomieszczenia a nie swiadczy o duzej glosnosci.

Obrobiona śrubka i "mech"

: sob lut 06, 2016 18:25
autor: Czarek218
Kolego nagłosnienie mam orginalne Vw bora

Obrobiona śrubka i "mech"

: sob lut 06, 2016 18:49
autor: wesol
Na flat ustawione czy podbite basy?

Obrobiona śrubka i "mech"

: sob lut 06, 2016 19:41
autor: kopalniak
Znalazłem coś o wilgoci ( tak jak jest u Ciebie) , może się przyda ;) :

viewtopic.php?t=303866" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Obrobiona śrubka i "mech"

: ndz lut 07, 2016 17:08
autor: Czarek218
wesol pisze:Na flat ustawione czy podbite basy?
Podbite basy ;D

Czyli co niemoge miec podbitych basow bo lusterka beda drzaly ?? -_- . glupie to , jest mnostwo aut np , mojego kolegi leon fr i jemu nic tam nie drzy a ma wszystko jeszcze mocniej podkrecone i skrzynia

Obrobiona śrubka i "mech"

: ndz lut 07, 2016 20:47
autor: wesol
Jeśli mocno to w sumie niby liche te głośniki ale które jak dostają przesterowany sygnał to będą grać normalnie. Tak to troszkę nerwowo to wszystko gra i może dlatego drży. Sprawdź jak jest na wyplaszczonym sygnale.

Obrobiona śrubka i "mech"

: pn lut 08, 2016 20:42
autor: Czarek218
okej ;) sprawdze i dam znac