Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Piotkoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 03, 2015 00:07

Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli

Post autor: Piotkoz » ndz gru 13, 2015 01:24

Witam postanowiłem odratować moje fotele po przeczytaniu kilku tematów otóż po zmierzeniu miernikiem czujnika temperatury na 20k i 2k uzyskuje odpowiedz miernika 1 wiec jest zwarty ale równieć po zmostkowaniu przewodu czerowno białęgo i czarno zółtego maty nie zaczeły grzać czy istnieje możliwość ze maty sie poprzepalały ? jeżeli tak czy zostaje tylko wymiana mat na uniwersalne z allegro czy mozna te jakos odratowac ? co można jeszcze sprawdzić ?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli

Post autor: Haki » ndz gru 13, 2015 12:17

istnieje możliwość ze maty sie poprzepalały ?
tak istnieje .. na forum masz foto poradę jak je wymienić...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli

Post autor: Hubi14 » ndz gru 13, 2015 14:47

tak gwoli ścisłości, gdy omomierz wskazuje "1" to to nie jest zwarcie a brak przejścia :P



Awatar użytkownika
ROBAL_26
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza

Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli

Post autor: ROBAL_26 » ndz gru 13, 2015 15:44

Piotkoz, zapewne przepaliła się na siedzisku od częstego siadania,miejsce uszkodzenia widoczne gołym okiem.ok :bigok:


Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM

Piotkoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 03, 2015 00:07

Re: Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli

Post autor: Piotkoz » pn gru 14, 2015 21:59

ROBAL_26 pisze:Piotkoz, zapewne przepaliła się na siedzisku od częstego siadania,miejsce uszkodzenia widoczne gołym okiem.ok :bigok:
Nie mam ani jednego przepalenia w fotelu :P ani w kierowcy ani pasażera
Hubi14 pisze:tak gwoli ścisłości, gdy omomierz wskazuje "1" to to nie jest zwarcie a brak przejścia :P


To ta mata jest dobra jak pokazuje 1 ? :D mierząc na omah ?



Awatar użytkownika
MarcinMadison
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: sob sie 20, 2011 00:03

Re: Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli

Post autor: MarcinMadison » wt gru 15, 2015 23:22

Piotkoz pisze:
ROBAL_26 pisze:Piotkoz, zapewne przepaliła się na siedzisku od częstego siadania,miejsce uszkodzenia widoczne gołym okiem.ok :bigok:
Nie mam ani jednego przepalenia w fotelu :P ani w kierowcy ani pasażera
Hubi14 pisze:tak gwoli ścisłości, gdy omomierz wskazuje "1" to to nie jest zwarcie a brak przejścia :P


To ta mata jest dobra jak pokazuje 1 ? :D mierząc na omah ?
Gdy omomierz pokazuje 1 znaczy ze nie przewodzi prądu i nie bada oporu, lub wartość oporu przewyższa zadana skale, czyli zmień ustawienia omomierzem
W Twoim przypadku to możliwe ze przepalone lub coś złe robisz/mierzysz ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


MK1 R32 aka BlackBeast in progress

bolek175
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz gru 08, 2013 12:10
Kontakt:

Re: Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli

Post autor: bolek175 » ndz gru 20, 2015 10:23

Ja u siebie w mk2 uratowałem mate kierowcy.
Po pierwsze to autor posta bierze się za pomiary a nie ma zielonego co to jest miernik. Ustawiając miernik na mierzenie ohm i rozłączając dwie końcówki miernika od razu można się domyśleć że 1 to obwód otwarty. Po złączeniu końcówek miernik pokazuje opór ,czyli obwód zamknięty,na wyświetlaczu w okolicach zera.
Czyli 1 to przerwa. Najczęściej przerwa robi się w miejscu przejścia przewodów w element grzejny i termik. W siedzisku znajduje się to na wysokości "czekoladowego oka". :ass:
Fotel najlepiej wyjąć z auta, umiejętnie rozebrać z tapicerki. Lutownica w dłoń i zrobione.



Piotkoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 03, 2015 00:07

Re: Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli

Post autor: Piotkoz » czw gru 24, 2015 09:33

bolek175 pisze:Ja u siebie w mk2 uratowałem mate kierowcy.
Po pierwsze to autor posta bierze się za pomiary a nie ma zielonego co to jest miernik. Ustawiając miernik na mierzenie ohm i rozłączając dwie końcówki miernika od razu można się domyśleć że 1 to obwód otwarty. Po złączeniu końcówek miernik pokazuje opór ,czyli obwód zamknięty,na wyświetlaczu w okolicach zera.
Czyli 1 to przerwa. Najczęściej przerwa robi się w miejscu przejścia przewodów w element grzejny i termik. W siedzisku znajduje się to na wysokości "czekoladowego oka". :ass:
Fotel najlepiej wyjąć z auta, umiejętnie rozebrać z tapicerki. Lutownica w dłoń i zrobione.
wyjdz i nie wracaj . jezeli masz brak kultury to takich nie potrzebujemy.



bolek175
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz gru 08, 2013 12:10
Kontakt:

Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli

Post autor: bolek175 » czw gru 24, 2015 15:31

A która część mej wypowiedzi Pana szanownego uraziła?
Przepraszam. Chciałem tylko pomóc.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Naprawa / Regeneracja podgrzewanych foteli

Post autor: Haki » czw gru 24, 2015 15:51

Koledzy bolek175, Piotkoz, spokojnie mi tu i edytować posty bo nie mam zamiaru dawać wam prezentów :chytry: na Święta


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości