Golf Plus V problem z zamkiem / centralnym ?

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

proggy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz cze 29, 2014 22:18

Golf Plus V problem z zamkiem / centralnym ?

Post autor: proggy » ndz cze 29, 2014 22:34

witam serdecznie
Mam pytanie w związku z moim problemem. Samochód to Golf V Plus i od kilku tygodniu raz na jakis czas (średnio raz na tydzień) otwierając samochód z pilota nie chciały się otworzyć drzwi kierowcy. Musiałem jeszcze raz zamknąć i otworzyć samochód i było jakby " z glowy"
Ale nie do końca ... gdyż zdarzało się to coraz częściej, do tego stopnia iż od wczoraj 2 razy dziennie.
Nie znam się zbytnio na tym, ale czy ktoś spotkał się z takim problemem - raz działa, raz nie działa. Miałem problem tego typu z 4 lata temu z tylnym zamkiem ale tam zablokował się totalnie i nie szło nic z tym zrobić. Na szczęście samochód był wtedy jeszcze na gwarancji i nie musiałem się o to martwic. Tu niestety jest inaczej ... i gwarancja też minęła.
Czy będzie to raczej zamek czy moze problem może polegać na czymś innym ?
Niestety nie mam żadnego znajomego mechanika ... mieszkam w Poznaniu
dziękuję z góry za pomoc
pozdrawiam
proggy



Awatar użytkownika
kamil1555
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:43
Lokalizacja: kuj-pom

Golf Plus V problem z zamkiem / centralnym ?

Post autor: kamil1555 » pn cze 30, 2014 15:01

Najlepiej podłączyć auto pod komputer i zobaczyć błędy przy okazji można zrobić test i sprawdzić w blokach pomiarowych jakie są wartości przy otwieraniu/zamykaniu. Prawdopodobnie będą to zimne luty i przez to drzwi nie zawsze się otwierają.


And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).

proggy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz cze 29, 2014 22:18

Re: Golf Plus V problem z zamkiem / centralnym ?