Gałka XX Jahre Edytion.

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zd45
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: wt lut 16, 2010 13:19
Lokalizacja: Żarów

Gałka XX Jahre Edytion.

Post autor: zd45 » pt lut 21, 2014 15:09

Witam.
Zakupiłem gałkę zmiany biegów XX Jahre Edytion i po otwarciu przesyłki stwierdziłem, że ta czarna część się obraca i widać szczelinę między nią a tą częścią srebrną. W tej szczelinie widać w środku tulejkę. Czy tak ma być czy trzeba to jakoś skręcić a może kupiłem uszkodzoną?
Druga sprawa jak się ją montuje - z przodu jest otworek- na śrubkę czy coś innego.
Pozdro.


Mój Variant zapraszam : Bordowo-czarny trochę Yachting... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=495989

Awatar użytkownika
GeGi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 20:44
Lokalizacja: Poznań

Gałka XX Jahre Edytion.

Post autor: GeGi » pt lut 21, 2014 19:47

Obrazek

nie powinno byc zadnych szpar itp. galka ma na dole (srebrna czesc) gwint ktory wkreca sie w lewarek zmiany biegow


Obrazek
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !

Awatar użytkownika
zd45
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: wt lut 16, 2010 13:19
Lokalizacja: Żarów

Gałka XX Jahre Edytion.

Post autor: zd45 » pt lut 21, 2014 21:02

Witam.
Moja wygląda tak
Obrazek
Ponoć brakuje uszczelki- można to naprawić?
Pozdro


Mój Variant zapraszam : Bordowo-czarny trochę Yachting... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=495989

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Gałka XX Jahre Edytion.

Post autor: Rydzu » sob lut 22, 2014 17:43

Nie brakuje żadnej uszczelki, tylko z gałki została usunięta skóra. Gałka w górnej części (w oryginale) jest pokryta skórą, z biegiem czasu zużywa się lub po prostu niszczy kompletnie. Ponieważ nie każdy tapicer umie to obszyć wielu ludzi idzie na łatwiznę i usuwa skórę całkowicie. Po usunięciu kleju i przeleceniu papierem wygląda "prawie" jak nówka, ale w rzeczywistości to wał po całości.

Gałka mocowana jest jak każda w mk3 na wewnętrzny gwint. Nie ma żadnych śrubek na zewnątrz jak w tych z TESCO. Oryginalna gałka tak właśnie jest montowana, wkręcasz na pręt i po wszystkim. Jeśli masz inny sposób montażu, to albo gwint wewnętrzny jest przekręcony, albo ktoś montował to do auta bez gwintowanego pręta i potrzebował czymś zamontować, albo to jakaś podróbka.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości