Strona 1 z 1

Problem z Climatronikiem

: wt lut 18, 2014 22:21
autor: bieniek1984
Witam!
Golf 4 2000 r ALH
Chciałem opisać swój problem z klimatyzacją jakiś czas temu ok 3-4 mc rozszczelniła mi się klimatyzacja poszła chłodnica. Więc nadszedł dzień naprawy wiec chłodnica wymieniona w dniu wczorajszym. Dziś miałem jechać ją nabić a tu niespodzianka koło kompresora przestało się kręcić jeszcze dwa dni temu wszystko chodziło. Kolega który mi wymieniał chłodnice mówi że mogło pójść łożysko. Kolejna sprawą jaką zauważyłem jest to że po przekręceniu kluczyka nie włącza mi się nawiew od razu tylko muszę kliknąć przycisk zwiększający prędkość wiatraka bez względu na jaka prędkość był ustawiony przed zgaszeniem. Na VAGu nie ma błędów a test klimatyzacji wykazał 444 00 (czyli jak dobrze wyczytałem brak błędów)
I tu moje pytanie
1. co może być przyczyną zatarcia się koła sprężarki
2. czemu tak działa climatronic jestem przekonany że wcześniej było tak że jak gasiłem silnik na 1 biegu nawiewu to po ponownym uruchomieniu odpalał na 1 biegu.
Proszę o pomoc :)

Problem z Climatronikiem

: wt lut 18, 2014 22:47
autor: grg474
bieniek1984 pisze:Kolejna sprawą jaką zauważyłem jest to że po przekręceniu kluczyka nie włącza mi się nawiew od razu tylko muszę kliknąć przycisk zwiększający prędkość wiatraka bez względu na jaka prędkość był ustawiony przed zgaszeniem.
prawidłowo - przy ustawieniu na AUTO prędkość wiatraka jest zależna od temperatury wewnątrz samochodu, temperatury za nagrzewnicą i temp pod filtrem ppyłkowym.

Problem z Climatronikiem

: wt lut 18, 2014 23:06
autor: bieniek1984
grg474, jest ustawione na ECON ale nie robi różnicy sprawdzałem już na każdej opcji i nic. Dodam że nadal nie mam odczynnika w układzie.