Strona 1 z 1

Kierownica mutifunkcyjna.

: czw sty 02, 2014 21:06
autor: krazorek
Hej! Umoczyłem dupę z kupnem kierownicy - prawdopodobnie elektronika była trefna. Oddam ją sprzedawcy, ale coś muszę w jej miejsce włożyć - i stąd pytanie:

Skoro na allegro już pojawiły się skórzane nówki w oryginale nawet do VI generacji w cenie 400 PLNów to ile w ETCE kosztuje czteroramienna nówka do IV?

Wiem gdzie w Łodzi ma gość takową od ręki i śpiewa za nią 450 - dobra cena?
Niektórzy koledzy pisali, że ETKA swoją drogą, a ostateczna cena do zapłacenia za nowe części może być niższa :bajer:
To więc ile trzeba dać za taki luksus?

Kierownica mutifunkcyjna.

: czw sty 02, 2014 21:44
autor: Qto
krazorek pisze:skórzane nówki w oryginale nawet do VI generacji w cenie 400 PLNów
do mk4 koszt samej (bez poduchy) multikiery z przyciskami i wiązką to ok 2400PLN...do mk6 podobnie :popcorn:

Kierownica mutifunkcyjna.

: pt sty 03, 2014 09:35
autor: Jarek_NS
krazorek pisze:Skoro na allegro już pojawiły się skórzane nówki w oryginale nawet do VI generacji w cenie 400 PLNów to ile w ETCE kosztuje czteroramienna nówka do IV?
Nie chciał byś wiedzieć skąd pochodzi większość tych okazji. Kup sobie jakiś moduł z z ochroną komponentu i jedź do VW zdjąć blokadę to się dowiesz.

Kierownica mutifunkcyjna.

: pt sty 03, 2014 15:36
autor: krazorek
Jarek_NS, Sugerujesz, że od lat 90' ubiegłego stulecia nic się w tym kraju nie zmieniło?

Kierownica mutifunkcyjna.

: sob sty 04, 2014 14:34
autor: grg474
krazorek, obudź się - nic się nie zmieniło. Kierownicę jak chcesz kupić od mk4 to pasuje też od passata sharana (przy tej ostatniej możesz nawet trafić na podgrzewaną)

Kierownica mutifunkcyjna.

: sob sty 04, 2014 16:34
autor: krazorek
grg474, A jaka jest różnica z tą od T5? Wiem, że wtyczka jest inna. Jak by przełożył wtyczkę przy zachowaniu kolejności kabli wszystko jest OK?

Kierownica mutifunkcyjna.

: sob sty 04, 2014 16:52
autor: grg474
wg mnie tak samo będzie (patrząc na schemat)

Kierownica mutifunkcyjna.

: śr sty 08, 2014 21:56
autor: krazorek
grg474, 1:0 dla VW. Zrobili Nas w jajo aż pięknie. Masz wtyczkę wchodzącą w lewy moduł:
Obrazek
Prawa jest od T5...

Sory za jakość zdjęcia...

Kierownica mutifunkcyjna.

: czw sty 09, 2014 19:12
autor: grg474
krazorek, wtyczka golfa 5 pinowa a T5 8(taśma airbag)

Kierownica mutifunkcyjna.

: czw sty 09, 2014 21:32
autor: krazorek
Tak jak piszesz...ale pomimo iż wtyczka jest 8 pinowa to jest do niej wpiętych 5 przewodów (czyli możesz zamienić wtyczki). A to co jest na zdjęciu to jest drugi koniec kabla, który idzie w kierownicy od taśmy airbag do lewego modułu (tego ze sterowaniem tempomatu). Kolejność kabli (patrząc na kolory) we wtyczce przy taśmie airbag jest ta sama, ale przy module jest już inna. Żeby było ciekawiej - brązowy to jest masa - w T5 był na środkowym polu, a w golfie jest skrajnie z prawej (pomijając dwa czarne kable od klaksonu)... Na konfiguracji z T5 (żółty - brąz - czarny z czerwonym - 2 czarne) kierownica nie działa w Golfie, ale jak już przełożysz tą wiązkę od Golfa (czarny z czerwonym - brązowy - żółty - 2 czarne) to wszystko jest OK.

Bo najpierw przelutowałem samą żółtą wtyczkę przy taśmie i w ten sposób narobiłem sobie kłopotów...

Nie mogę tego pojąć, że nawet pin od masy zamienili...