Progi wewnetrzne
: pn wrz 09, 2013 15:04
Witam
Ostatnio po wizycie na kanale spotkal mnie niemily widok (pomijajac brak dwoch gumowych korkow w podlodze) zauwazylem ze gdzies na naszych polskich drogach zginely mi korki z progow...musialo sie to stac dawno temu bo niestety zaczaly sie sypac progi wewnetrzne. Widzialem na forum mnostwo porad na temat wycinki i wspawywania nowych progrow tylko ja chcialbym sprobowac zrobic to nieco inaczej (nie ruszajac zewnetrznych).
Czy ktos z szanownych kolegow probowal ogarnac progi wewnetrzne nie usuwajac zewnetrznych??...wydaje mi sie ze daloby rade to zrobic wycinajac caly pasek blachy (3-4cm)wzdluz progow w ktorym sa (czy tez byly) gumowe korki. Nastepnie oszlifowac i do pozostalego profilu przyspawac blache w celu wzmocnienia. Potem zasmarowac to antyruda i wspawac pas blachy laczac podloge z progiem zewnetrznym. Dobrze mysle? czy moze raczej jest to niewykonalne?.
Ostatnio po wizycie na kanale spotkal mnie niemily widok (pomijajac brak dwoch gumowych korkow w podlodze) zauwazylem ze gdzies na naszych polskich drogach zginely mi korki z progow...musialo sie to stac dawno temu bo niestety zaczaly sie sypac progi wewnetrzne. Widzialem na forum mnostwo porad na temat wycinki i wspawywania nowych progrow tylko ja chcialbym sprobowac zrobic to nieco inaczej (nie ruszajac zewnetrznych).
Czy ktos z szanownych kolegow probowal ogarnac progi wewnetrzne nie usuwajac zewnetrznych??...wydaje mi sie ze daloby rade to zrobic wycinajac caly pasek blachy (3-4cm)wzdluz progow w ktorym sa (czy tez byly) gumowe korki. Nastepnie oszlifowac i do pozostalego profilu przyspawac blache w celu wzmocnienia. Potem zasmarowac to antyruda i wspawac pas blachy laczac podloge z progiem zewnetrznym. Dobrze mysle? czy moze raczej jest to niewykonalne?.