Strona 1 z 1

VW golf IV

: czw cze 13, 2013 13:26
autor: 1piekara2xx
witam, jestem tu po raz pierwszy. Mam kilka wątpliwości, proszę o podpowiedzi lub wskazówki.
1. czy dysza płynu spryskiwacza tylnej szyby (WARIANT) ma się obracać wraz z wycieraczką ? coś na ten temat...
2. jaki jest powód rozłączania się złączek na przewodach spryskiwaczy tylnej szyby ? znalazłem rozłączony za tylną lampą...
3. jak, w jakiej kolejności należy demontować plastiki osłonowe: schowka, dołu pod kierownicą, środka - między przednimi fotelami (śruby odkręcone ale boję się by czegoś nie uszkodzić!)
4. jak rozebrać do wyczyszczenia tapicerkę drzwi ?
5. co może być przyczyną świecenia się symbolu EPC ?
6. co oznaczają symbole "prefiksów tematu?"
tyle pytań na początek, z góry dziękuję za podpowiedzi...

VW golf IV

: czw cze 13, 2013 14:35
autor: peppa_814
1. Różnie bywa, ale chyba nie powinna. U mnie się obraca i nawet mi to pasuje.
2. Coś go może blokować i pod wpływem ciśnienia się rozłącza. Odrobina kleju/silikonu na złączkę, nasadzasz przewód i masz spokój.
3. Z tyłu pod popielniczką masz 2 śrubki, po bokach przy fotelach po jednej. Odkręcasz je, odłączasz otwieranie wlewu paliwa i tunel masz wyjęty. Plastiki pod kierownicą masz za zatrzaski i chyba ją jakieś śrubki na torxa na dole (nie jestem już pewien) musisz zajrzeć, jak nic nie ma to wyciągasz je mocno ale z wyczuciem. Chyba lewy jest za zatrzask a w prawym będziesz musiał coś odkręcić po zdjęciu pierwszego. Schowek masz na torxy - otworzysz go i będziesz widział co i gdzie odkręcić. Ten plastik przy gałce zmiany biegów - jedna śrubka w popielniczce, dwie po bokach. Później już intuicyjnie. Obudowa kolumny kierownicy - masz ESP? Bo może być mała komplikacja.
4. Na dole masz torxy i jedną śrubkę na górze przy głośniku, potem zatrzaski. Odciągasz go, zdejmujesz linkę klamki, odpinasz elektrykę i jest już Twój.
5. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic353024.html" onclick="window.open(this.href);return false;
6. Oznaczają jakiego auta tyczy się problem. MK1 - Golf 1, MK2 - Golf 2, MK3 - Golf 3, MK4 - Golf 4 itd.
7. Dopasuj nazwę tematu, bo pewnie zaraz poleci do kosza.

:bigok:

VW golf IV

: czw cze 13, 2013 15:48
autor: 1piekara2xx
:okej:

VW golf IV

: czw cze 13, 2013 19:07
autor: radzio01
Z powodu obracającej się dyszy spryskiwaczy masz problem z rozłączaniem się złączek na przewodach spryskiwaczy tylnej szyby. Dysza, a w zasadzie miedziana rurka powinna stać w miejscu a jedynie wycieraczka się poruszać. Ogólnie to masz pewnie zatartą lub ukręconą rurkę. Możliwe ze zalewa ci nawet mechanizm od silniczka spryskiwaczy i za jakiś czas jak wejdzie tam rdza będziesz mieć jeszcze więcej problemów z naprawą, a kupno nowego silniczka to koszt co najmniej 100zl.
Poczytaj tutaj viewtopic.php?t=124314

VW golf IV

: sob cze 15, 2013 09:30
autor: RA_FEEL_IT!
regulamin