VW golf IV

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

1piekara2xx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 05, 2013 13:23

VW golf IV

Post autor: 1piekara2xx » czw cze 13, 2013 13:26

witam, jestem tu po raz pierwszy. Mam kilka wątpliwości, proszę o podpowiedzi lub wskazówki.
1. czy dysza płynu spryskiwacza tylnej szyby (WARIANT) ma się obracać wraz z wycieraczką ? coś na ten temat...
2. jaki jest powód rozłączania się złączek na przewodach spryskiwaczy tylnej szyby ? znalazłem rozłączony za tylną lampą...
3. jak, w jakiej kolejności należy demontować plastiki osłonowe: schowka, dołu pod kierownicą, środka - między przednimi fotelami (śruby odkręcone ale boję się by czegoś nie uszkodzić!)
4. jak rozebrać do wyczyszczenia tapicerkę drzwi ?
5. co może być przyczyną świecenia się symbolu EPC ?
6. co oznaczają symbole "prefiksów tematu?"
tyle pytań na początek, z góry dziękuję za podpowiedzi...



Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3021
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

VW golf IV

Post autor: peppa_814 » czw cze 13, 2013 14:35

1. Różnie bywa, ale chyba nie powinna. U mnie się obraca i nawet mi to pasuje.
2. Coś go może blokować i pod wpływem ciśnienia się rozłącza. Odrobina kleju/silikonu na złączkę, nasadzasz przewód i masz spokój.
3. Z tyłu pod popielniczką masz 2 śrubki, po bokach przy fotelach po jednej. Odkręcasz je, odłączasz otwieranie wlewu paliwa i tunel masz wyjęty. Plastiki pod kierownicą masz za zatrzaski i chyba ją jakieś śrubki na torxa na dole (nie jestem już pewien) musisz zajrzeć, jak nic nie ma to wyciągasz je mocno ale z wyczuciem. Chyba lewy jest za zatrzask a w prawym będziesz musiał coś odkręcić po zdjęciu pierwszego. Schowek masz na torxy - otworzysz go i będziesz widział co i gdzie odkręcić. Ten plastik przy gałce zmiany biegów - jedna śrubka w popielniczce, dwie po bokach. Później już intuicyjnie. Obudowa kolumny kierownicy - masz ESP? Bo może być mała komplikacja.
4. Na dole masz torxy i jedną śrubkę na górze przy głośniku, potem zatrzaski. Odciągasz go, zdejmujesz linkę klamki, odpinasz elektrykę i jest już Twój.
5. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic353024.html" onclick="window.open(this.href);return false;
6. Oznaczają jakiego auta tyczy się problem. MK1 - Golf 1, MK2 - Golf 2, MK3 - Golf 3, MK4 - Golf 4 itd.
7. Dopasuj nazwę tematu, bo pewnie zaraz poleci do kosza.

:bigok:



1piekara2xx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 05, 2013 13:23

VW golf IV

Post autor: 1piekara2xx » czw cze 13, 2013 15:48

:okej:



radzio01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr lip 06, 2011 13:07
Lokalizacja: LDZ

VW golf IV

Post autor: radzio01 » czw cze 13, 2013 19:07

Z powodu obracającej się dyszy spryskiwaczy masz problem z rozłączaniem się złączek na przewodach spryskiwaczy tylnej szyby. Dysza, a w zasadzie miedziana rurka powinna stać w miejscu a jedynie wycieraczka się poruszać. Ogólnie to masz pewnie zatartą lub ukręconą rurkę. Możliwe ze zalewa ci nawet mechanizm od silniczka spryskiwaczy i za jakiś czas jak wejdzie tam rdza będziesz mieć jeszcze więcej problemów z naprawą, a kupno nowego silniczka to koszt co najmniej 100zl.
Poczytaj tutaj viewtopic.php?t=124314



Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2307
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

VW golf IV

Post autor: RA_FEEL_IT! » sob cze 15, 2013 09:30

regulamin



Zablokowany

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości